Se on ateisteille Mukavaa!
Alko auki sunnuntaina!
17
60
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskovaiset pieree kirkossa ja PH:n haju turmelee saarnan!
Pierun Hajua, lisään avaukseeni!
Ei ole mukavaa
Pappi the Saarnari puhuu paskaa, ja uskovat narisee yhtäaikaa
kankut
. Ne on asennettu vastakkain, mikä vähentää rungon tärinää ja maksimoi paineen.
Elämäni Hellarina on yhtä tuskaa, koska minulla on yhä hajuaisti - Anonyymi00002
Olen ateisti enkä koskaan käy missään kaupoissa enkä myöskään Alkossa viikonloppuna.
Kuten olen jo aikaisemmin sanonut: Ihminen on aika vätys, jos ei saa ostettua tarvitsemiaan juomia viitenä arkipäivänä. Ja jos viikonloppunakin pitää viinaa ostaa, kannattaa miettiä, onko ehkä ongelmia alkoholin kanssa. - Anonyymi00004
Ihan turhaan kaikkia aukioloaikoja laajennetaan. Kyllä ihminen voi vähän suunnitella omia syömisiään ja juomisiaan, vai keskittyykö elämämme kärsimättömän ahnaan suun palvomiseen. Ei ihme, että ympärillämme näkyy enimmäkseen pelkkiä ylisuuria mahoja.
- Anonyymi00005
Ei ihme, että ympärillämme ei näy Jumalan pelastusihmeitä
- Anonyymi00008
Olen samaa mieltä tuosta suunnittelusta. Jos ei sen vertaa osaa suunnitella syömisiään ja juomisiaan, voi olla ihan hyvin ilman. Ja kyllä kai kotoa löytyy näkkileipäpaketti (ei homehdu kovin äkkiä) ja sen näkkileivän päälle jotain levitettä. Ja hanasta tulee myös vettä, jos jano yllättää.
- Anonyymi00006
Yksi kielletty hedelmä on nyt enemmän sallittu. Se johtaa alkoholin käytön vähentämiseen. Samahan tapahtuu seksin osalta. Ei ne kiinnosta enää ketään.
- Anonyymi00007
Tällä iällä ei bati nauti pollari juusto kuuppa enää väkijuomaa
Kalja ja siiderit riittää . Rajoitettu laakso metsä suoalue älä juo
Väkijuomaa eli viinaa. Mutta wolt tuo niitä wäkisin. Koko ajan
Tulee olemaan jyskytys oveen. Laitetaan.
Käyttäkää Miracle Box henkiohjelmaa. Mutta nauhoittakaa
toisella puhelimella. Reverse speak ohjelmalla varustettuna.
Eli puhe käännetään koska se on täysin gibberish. Sian saksaa.
Kun puhe Käännetään reverse ohjelmassa. Niin saat yhteyden
Eli puhe on normaalia. Esittele itsesi nimellä. Saat yhteyden. - Anonyymi00009
Hollywood-näyttelijä Sylvester Stallone on puhunut avoimesti kristillisestä uskostaan. Hän on kuvannut seurakuntaa "sielun kuntosaliksi" ja kertonut, kuinka hänen suhteensa Jeesukseen Kristukseen on tuonut hänen elämäänsä rauhan ja tarkoituksen.
Pohtiessaan hengellistä matkaansa Stallone sanoi: "Mitä lähempänä uskossani olen Jeesusta, sitä enemmän huolet ovat poistuneet elämästäni."
Hän on myös ilmaissut uskonsa selkeästi sanomalla: "Jeesus Kristus on minun Herrani ja Vapahtajani."
Hänen todistuksensa on jälleen muistutus siitä, että pysyvää toivoa ja todellista rauhaa kyllä löytyy myös menestyksestä tai maineesta, mutta henkilökohtaisesta suhteesta Jeesukseen Kristukseen on apua myös.
Tämä on kova vaatimus huippurikkaille kuten moni on
Rahaa riittää miljoonia. Mutta on se toinen puolikin.
Tiedän tämän henk koht monesta yritys johtajasta.- Anonyymi00010UUSI
Sylvester Stallone.......siinä yksi lahkolainen lisää!!!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sylvester Stallone.......siinä yksi lahkolainen lisää!!!
Onko ateismi lahkolaisuutta ? Käytännössä kuten romani kulttuuri
Sama mittasuhde. Tulevat invapaikoille autoillaan. Ja häh.
Me ollaan vapaa ajattelijoita . - Anonyymi00017UUSI
Ja miten tämä liittyi Alkon sunnuntaiaukioloihin?
- Anonyymi00012UUSI
Olen aina kannattanut turhien arkipyhien kunnioituksen lopettamista. Ja nyt se viimeinkin totutuu! Oikein hyvä! Taivaanisä ei ainakaan ole ollut asian hoitumisen takana, kuten ei missään muussakaan onnistuneessa toteutuksessa. Jumalahan on epäonnistunut kaikessa, mistä kertoo jo se, että hän ei häpeältään kehtaa naamaansa näyttää. Niin on surkea tämä Jumala. Vaikuttaa ihan epäjumalalta.
- Anonyymi00018UUSI
Minä vastustan (ateistina) arkipyhien "poistamista". Työmies on vapaapäivänsä ansainnut!
- Anonyymi00013UUSI
Nämä lait on varmaan tehty Alkon jälkeiseen aikaan. Sunnuntai ei muuta mitään. Oluen halpa hinta on oleellista.
- Anonyymi00014UUSI
jeesuksen verta vain 🤮 asti
- Anonyymi00015UUSI
Lestadiolainen pääministeri Juha Sipilä vapautti kauppojen aukioloajat, sillä täytyyhän markkinameininkin jatkua myös läpi pyhäpäivän.
Nyt KD:n istuessa hallituksessa pyäpäivien aukioloaika laajennetaan myös viinan myytiin. Ja jatkossa kossua saa suoraan kotiovelle toimitettuna. - Anonyymi00016UUSI
Kokoomuksen kaupankäyntikiimaa. Sovittu kabinetissa kampaviineri kädessä. Seuraus on se että maanantaisaikut ja rokulit lisääntyy roimasti. Älkää kokkarit sitte vinkuko!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440