Mies olen niin himoissani nyt kesällä

Anonyymi-ap

Että kelpaa joku muukin mies kuin sinä. Ei voi mitään.

33

304

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

No mut se en oo mä. Niin eihän se oo sillon mitään 😘

• Anonyymi00003

Hän ei tekisi noin

• Anonyymi00021

En ikinä.

• Anonyymi00029

Kun hyvä nainen tulee vastaan niin kannattaa pitää kiinni.

• Anonyymi00004

Anna mennä vaan. Ei se ole minulta pois. Nauti elämästä, niin minäkin teen. Taas ite menossa ulos katsastamaan nais tarjontaa. Elämä on tarkoitettu elettäväksi. Itsekin tei alku elämässäni sen virheen. Nyt aion nauttia, kuin viimeistä päivää. Jos joskus kaipaat seuraa niin laita koodia. Tänään ei onnistu.

• Anonyymi00005

Toivottavasti et luullut aloitusta mun tekemäksi. Olen täysin päinvastoin toiminut. En ymmärtänyt sitä kun sanoit siitä, että pitäisi toteuttaa itseäni sillä tavalla. Sinut koen oikeaksi mutta en osaa toimia näin epämääräisessä tilanteessa. En ole aikeissa olla muiden kanssa mutta jos et koe samoin niin en tiedä mitä tehdä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Toivottavasti et luullut aloitusta mun tekemäksi. Olen täysin päinvastoin toiminut. En ymmärtänyt sitä kun sanoit siitä, että pitäisi toteuttaa itseäni sillä tavalla. Sinut koen oikeaksi mutta en osaa toimia näin epämääräisessä tilanteessa. En ole aikeissa olla muiden kanssa mutta jos et koe samoin niin en tiedä mitä tehdä.

Minä olen ollut ja tulen olemaan niin kauan kunnes joku oikeasti haluaa minut. En jaksa enää tuhlata elämääni haaveiluun. Toki haaveilen, mutta samalla elän elämää. Ei kiinosta, vaikka joku tuomitsee. Ei kukaan ile linusta aidosti oikeasti välittänyt tähänkään adti.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä olen ollut ja tulen olemaan niin kauan kunnes joku oikeasti haluaa minut. En jaksa enää tuhlata elämääni haaveiluun. Toki haaveilen, mutta samalla elän elämää. Ei kiinosta, vaikka joku tuomitsee. Ei kukaan ile linusta aidosti oikeasti välittänyt tähänkään adti.

Sorry, puhe vähän sammaltaa, kun olen ottanut vähän mukia.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sorry, puhe vähän sammaltaa, kun olen ottanut vähän mukia.

Voi, kuinka puoleensavetävää. (sarkasmia)

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi, kuinka puoleensavetävää. (sarkasmia)

Niin on sinun läpinäkyvä maalituskin palstaäijän soopaa spinnaten. Ooks aina ollut noin keinoton ja mitätön ”ihminen”?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi kaipailet tuollaista miestä? Parempiakin on!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miksi kaipailet tuollaista miestä? Parempiakin on!

Miksi marinoidut naista esittävän surkuhupaisissa mielikuvissa oletko yksinkertainen vai naisvihaaja vai yksinkertainen naistenvihaaja? Ehkä rt tunnista tätä psyykkistä epätasapainotilaa tai alitajuista naisvihaa? Saattaisit hyätyä tunne_terapiasta

• Anonyymi00006

Näinhän se on aina ollutkin 👍🏻

• Anonyymi00008

Anna palaa. Siellä on hyviä uusia tauteja tarjolla, häntäheikeillä.

• Anonyymi00009

just näin xD sivusta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

just näin xD sivusta

Minä en todellakaan halua mitään tauteja, olen tarkka siitä! Ja seksiä en harrastaa enää kenenkään kanssa koskaan!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä en todellakaan halua mitään tauteja, olen tarkka siitä! Ja seksiä en harrastaa enää kenenkään kanssa koskaan!

hahah no en minäkään chillaa me kaks ei palstalta pois päästä xDDD

• Anonyymi00010

Niin monella tapaa voi toista haluta loukata

• Anonyymi00027

No jos sinua loukkaa naisena esiintyvän provot oikein henkilökohtaisella tasolla, niin kaikki ei ole kuupassa ihan kunnossa

• Anonyymi00012

Käytä uunilenkkiä🖐️

• Anonyymi00013

Oiskohan taas maalitusta tämäkin aloitus.

• Anonyymi00026

Lähinnä koko naissukupuolta kohtaan, mitä tulee aloittajaäijän surullisiin joikauksiin, mutta sitä ei jotkut todellisuudesta otteen menettäneet ymmärrä selvästikään. T

• Anonyymi00014

Meitä ei ole, joten ei ole syytä loukkaantua.

• Anonyymi00018

Ei meitä ole koskaan ollutkaan!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei meitä ole koskaan ollutkaan!

Miksi sitten huudat?

• Anonyymi00016

ihme sokkohippameininki, hanki se "laastari", äläkä täällä mesoa

• Anonyymi00025

Nillitätkö minimatador näihin palstaäijän köyhiin täkyihin sen takia, että kuvittelet jollain logiikalla tuon titityyn olevan joku yksilö, jonka oletetut tekemiset ja ajatukset kuuluu sinulle jostain syystä vai miksi uliset? TaTo

• Anonyymi00019

Si ei kun etit sen jonkun muun pitikö tuo ny ihan vaivautua täällä ilmotteleen mä lopetin ne väittelyt jo kauan si ja todennu et jos kerran luulet löytäväs paremman ni ei kun etit turha muhun on tyytyä en mäkään tyydy kuin korkeintaan vallitsevaan tilanteeseen

• Anonyymi00022

Kyläpyörä ei kykene vakituiseen suhteeseen. Muistakaa tämä miehet.

• Anonyymi00023

Hienoa aloittajaäijä, että jaksat puutteessa ja katkerana ensinnäkin kirjoitella näitä pateettisia aloituksia että sivistää ja valistaa yhtä älykkäitä tapauksia. T naiselta

• Anonyymi00032

Jokainen fiksu mies tietää tuon.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Jokainen fiksu mies tietää tuon.

Onko itsetuhoisia ajatuksia? Toivottavasti. Sivusta

• Anonyymi00033

Esko esiintyy taas naisena,sairasta,eikö totta? Maalittamista tällainen on!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      134
      847
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      41
      463
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      438
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      397
    Aihe