jokohan valot sammuu moskivassa syksyllä..turkkia niskaan
Vastaukset 7
Venäläisen kannatta myös tarkistaa että vyössä on riittävästi reikiä, näyttää tämän vuoden sato jäävän peltoihin dieselin puuttuessa. Toisaalta jyrsijöille riittää viljaa eksponentiaaliseen lisääntymiseen ja voihan niitäkin nälkäänsä grillata.
- Anonyymi00001
No eipä oo öljylamppuunkaan ainetta...valaan ihraa käyttävät..
- Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
WAUUU ! Noinkohan Kiova saa Moskovasta kilpailijan ? Mites Median uutisarvot ja luotettavuus ? Onko paikan päällä puolueettomia tarkkailijoita ? Aiheuttaa paljon kysymyksiä ja päänvaivaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00001 kirjoitti:
Luuleks, että ryZZä muka onnistuis pyydystämään valaan?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyppäävät valaan niskaa laivasta...hyppiihän nuo ikkunoistakin ,niin taito on tallella..
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
WAUUU ! Noinkohan Kiova saa Moskovasta kilpailijan ? Mites Median uutisarvot ja luotettavuus ? Onko paikan päällä puolueettomia tarkkailijoita ? Aiheuttaa paljon kysymyksiä ja päänvaivaa.
Jokapäivä lukee lehdessä...kuka lie viestittää
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hajulla...hih...paha haju houkuttaa valaita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646