Jos sataa vettä, niin kengät voivat kastua. Kumisaappailla ja sadevarusteilla varustettuna voi kuittenkin mennä, jos muut edellytykset siihen ovat olemassa.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Mutta jos kävelee hoidetuissa eli voidelluissa kengissä niin ei kastu yhtään.
- Anonyymi00005
Kastuu kyllä, jos on riittävästi vettä.
- Anonyymi00004
Mennä minne ja mitkä etellytykset?
jouduinkin tuossa jokin aika sitten täydelisen 10 minuutin sadesuihkun melkein niskaani saada.. ei siinä sinänsä mitään kun olin uimaan mahdollisesti menossa kun huomasin polkujen tulvivan vettä päätin mennä ison tiheän kuusen alle suojaan.. sen 10 minuuttia kun tuli vettä kuin esterin sangosta yllätyksekseni tämä tannenbaum suojasi melkoisen hyvin.. sadesäällä voi siis hakeutua ison tannenbaumin juureen tai alle..
jalkojen kastumiselta ei suojannut kuitenkaan jättimäiset vesilammikot kävelytiellä.. hiekkatie.....niin ja vielä sateen mahdollisuuksista.. puhdisti asfalttikävelytiet koirankakoista ja katupölystä..... sade on ihan mukavaa kun on fiilis mutta vaatteet olivat sellaiset että olis pitänyt olla shortseilla tee-paidalla.. voisin suositella kuuntelemaan sateen ropinan lisäksi kasari sadea.. tuota nigerian lahjaa malli sekä laulumaailmallle .. jos tykkää...
- Anonyymi00006
Mene sateeseen niin pääset suihkuun edes joskus laitapuolen kulkuri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459