Paavalin tunnustaminen apostoliksi

Anonyymi-ap

Kaikki kristilliset kirkot hyväksyvät Paavalin apostoliksi, Jumalan aidoksi apostoliksi. Harhaoppiset eivät sitä tee, vaan herjaavat Paavalia.

43

82

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Koskaan en ole kuullut tai lukenut, että jokin pappi herjaisi apostoli Paavalia kuin mitä tällä palstalla näkyy tehtävän. Järkyttävää on se havaita!

• Anonyymi00003

Silloin eivät myöskään noudata lakia.

Lain noudattaminen alkaa Paavalin herjaamisella.

Paavali pitää lytätä että voi olla lakihenkinen fariseus.

He eivät pidä Paavalista. Eikä Jeesuksesta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Silloin eivät myöskään noudata lakia.

Lain noudattaminen alkaa Paavalin herjaamisella.

Paavali pitää lytätä että voi olla lakihenkinen fariseus.

He eivät pidä Paavalista. Eikä Jeesuksesta.

Kyllä Paavalille kelpasi lakipykälät, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.

1. Kor. 14:34

"naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, NIIN KUIN LAKIKIN SANOO."

Mutta kun tuli kyse Jumalanmiesten joukkosusurmista ja Stefanoksen murhasta, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteeen ja armoon..

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä Paavalille kelpasi lakipykälät, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.

1. Kor. 14:34

"naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, NIIN KUIN LAKIKIN SANOO."

Mutta kun tuli kyse Jumalanmiesten joukkosusurmista ja Stefanoksen murhasta, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteeen ja armoon..

Ap. t. 26:10

Paavali: "Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kun heidät tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa."

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.

Paavalia ei saatu vastuuseen teoistaan, koska mies nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ap. t. 26:10

Paavali: "Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kun heidät tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa."

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.

Paavalia ei saatu vastuuseen teoistaan, koska mies nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

Paavali oli itse itsensä apostoliksi julistanut mies, jossa oli Kainin merkki.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Väärin. Hän oli Jeesuksen valitsema. Ikinä ei muuten ENTISESTÄ vainoojasta olisi voinut tulla JUMALAN APOSTOLIA. Mutta Jumala armahtaa kenet armahtaa ja valitsee, kenet valitsee, ihmisiltä mielipidettä ja lupaa kyselemättä. Miksi? Koska Hän on Jumala, suvereeni Jumala.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Valhetta päästelet. Jokainen lukutaitoinen voi lukea Spostolien teoista, että Jeesus valitsi Paavalin.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Väärin. Hän oli Jeesuksen valitsema. Ikinä ei muuten ENTISESTÄ vainoojasta olisi voinut tulla JUMALAN APOSTOLIA. Mutta Jumala armahtaa kenet armahtaa ja valitsee, kenet valitsee, ihmisiltä mielipidettä ja lupaa kyselemättä. Miksi? Koska Hän on Jumala, suvereeni Jumala.

Se herodeslainen on valikoitunut haahdeksi, joka ajaisi karille ja saisi tuta kärsimystä rikkomustensa vakavuuden ja niskuroimisensa ja vihansa keston funktiona. Taivaan valtakunnan kannalta Vähäpätöiseksi eli Paulukseksi haukuttu kunnostautuikin petollisuudessaan valikoituen sillä tavalla Uuteen testamenttiin ikuistetuksi ilmiömäiseksi arkkiviholliseksi ja häviämään tuomituksi heittiöksi.

• Anonyymi00007

Korintossa kymmenisen vuotta asuessaan Paavali julisti itsensä sekä apostoliksi, että Juutalaisten nasiiriksi.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

Juudaksen tilalle uudeksi Kristuksen 12. apostolin viran haltijaksi nimettiin Mattias,
      ei Paavalia, kuten usein väärin opetetaan.

Apt.1
      20 "Jo Psalmien kirjassa sanotaan: 'Jääköön hänen asuinsijansa autioksi, älköön siinä kukaan asuko', ja: 'Ottakoon toinen hänen kaitsijantehtävänsä.' [Ps. 69:26, 109:8]
      21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
      22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
      23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
      24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
      25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
      26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.
      ------------------------------------------------------------------------------------------
      Johannes Kastaja oli täytetty Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdusta asti
      ja oli viimeinen oikea nasiiri, ei suinkaan Paavali.

• Anonyymi00008

Johan Paavalin hyväksyivät Jeesuksen lähimmät opetuslapsetkin, jotka takuulla tunsivat Jeesuksen opetukset ja osasivat vertailla Paavalin puheita niihin. Paavali näki kerran lyhyesti Jeesuksen, ja opetti samaa oppia. Paavali otettiin apostolien joukkoon aiheesta.

• Anonyymi00009

Kristuksen apostoleita oli vain 12 miestä. Paavali ei heihin kuulunut missään vaiheessa.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00022

Totta. Kukaan heistä ei kiistänyt Paavalin oppia, vaan hyväksyivät heidät veljeskokouksissa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kristuksen apostoleita oli vain 12 miestä. Paavali ei heihin kuulunut missään vaiheessa.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

Apostolit, yksitoista, jotka jäivät Juudaksen lähdettyä, valitsivat häthätää uuden apostolin. Jos he olisivat odottaneet johdatusta, Paavali olisi ehkä ollut se Jumalan valitsema 12. apostoli.

Paavalille Jeesus paljasti uuden pelastussuunnitelmansa, pelastumisen yksin armosta, yksin uskon kautta Jeesuksen sovitusvereen. Paavali tapasi muut apostolit ja sai heidätkin ymmärtämään, että nyt oli voimassa uusi tapa pelastua. Paavali kirjoitti Uutta testamenttia enemmän kuin kukaan toinen.

• Anonyymi00010

Ei lakihenkisellä ole muuta tietä kuin herjata Paavalia

• Anonyymi00011

Jeesus varoitti oikeita omia apostoleitaan hänen taivaaseen nousun jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, Damaskontien henkijeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon ja lakien kimpussa, sitä hävittämässä.

Matt.24:24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.

Ei Jeesus hiippaile henkiolentona missään murhamiesten porukoissa erämaissa.

Jeesus tulee takaisin maan päälle ihmisen hahmossa vasta ajastaan, kuten hän oikeille apostoleilleen kertoi.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Matt. 24:26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

• Anonyymi00012

Raamattu varoittaa ottamasta yhteyttä vainajien henkiin, heiltä neuvoja kysymään.
      Ne puhuu kielillä glossolaliaa, supisevat ja mutisevat sekavia.

Jes. 8:19

Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja-ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Joh. 5:46

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00013

Jeesuksen seuraajat eivät ole mitään hihhuleita, vaan he turvaavat Jumalan sanaan, ikuisin lain säädöksiin ja lupauksiin.

Henkimaailman ilmiöiden perään ei pidä lähteä neuvoa kysymään.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi00014

Lain piirtoja tosiaan noudatetaan Paavalia herjaamalla sekä kyseenalaistamalla Jumalan sana.

Se on juuri sitä farisealaisuutta mitä ei tarvitse Raamatusta keksiä, vaan sellaiset juuri halusivat tappaa Jeesuksen sapattirikkomuksista.

• Anonyymi00023

Tiedän Savitaipaleella erään eksyttäjän. Taidat tuntea?

• Anonyymi00015

Apostoleiksi niitä kutsuttiin valheapostoleitakin ja profeetoiksi niitä kutsuttiin vääriä profeettojakin. Ja Pyhäksi Hengeksi kutsuttiin ja kutsutaan villitseviä hurmoshenkiäkin.

• Anonyymi00016

Jeesus tulee!

• Anonyymi00017

Jeesus ei hiippaile murhamiesten porukoissa missään kuivissa Syyrian tai Arabian erämaisssa henkiolentona.

Jeesus on fyysinen ihminen ja tulee ihmisenä takaisin maan päälle vasta ajastaan.

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." [

• Anonyymi00018

Raamatun mukaan oikeiden ja väärien profeettojen suhde on 1:450.

Yhtä oikeata profeettaa kohden on 450 väärää profeettaa.

Sama suhdeluku pitää paikkansa myös apostolien määrän suhteen.

• Anonyymi00019

13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

• Anonyymi00020

Vääristelijöiden ja Jumalan sanan pilkkaajien suhde on 1:1000 0000.

Yhtä pilkkaaja ja vääristellijää kohden on miljoona, jotka uskovat sen mitä kirjoitettu oikeasti on eivätkä ole lukevinaan sitä mitä ei ole kirjoitettu.

• Anonyymi00021

Näillä tämmöisillä jumalattomilla palstoilla esiintyy herkästi sellaisia tyyppejä, jotka pyrkivät kylvämään harhaoppeja, kuten mm. Paavalin mitätöimistä yms.

• Anonyymi00024

Harhaoppisten ja uskossa olevien suhde on 1:50.

Yhtä uskovaa kohde on 50 harhaoppista jankuttajaa.

• Anonyymi00025

Paavalin herjaaminen on sitä lopunajan herjaajien touhua, josta Raamatussa kerrotaan.

• Anonyymi00036

Ei kyse ole mistään herjaamisesta, kun tuodaan rohkeasti Raamatusta kohtia Paavalista, mitkä on yleensä salattu ja niistä on vaiettu.

• Pavessa on potkua!🧔‍♂️👍

• Anonyymi00028

Paavali on 13.
      Ei ikinä edes nähnyt Jeesusta vaan vain jonkun kirkkaan valonvälähdyksen .
      Valehteli senkin tapauksen kolmessa eri poikkeavassa sadussaan.

• Anonyymi00034

Paavalin puheet ovat hänen omia sepitelmiään niistä Damaskontien tapahtumista, rehelliset oikeat todistajat puuttuu täysin. Eikä ne murhakoplan jäsenet edes ole luotettavia todistajia, Paavali oli murhakoplan johtaja. Vielä epäluotettavampi tyyppi.

sillä "jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla".

• Anonyymi00029

Ehkä uskovien ja jankuttajien suhde onkin 1:200-

Yhtä uskovaa kohden on 200 jankuttajaa.

• Anonyymi00030

Niin on.

• Anonyymi00031

Jumalan sanalla on ainakin siltä osin arvovaltaa, vaikka monessa asiassa kirkossa lipsutaan ja tehdään kompromisseja.

• Anonyymi00032

Valehteluksi kuitataan Jumalan sana.

• Anonyymi00035

Damaskontien valonvälähdykset, hevosten säikähdykset, sokaistumiset viittaa paremminkin tähän Jeesuksen näkyyn. Ja Jeesushan oli itse siihen aikaan jo taivaassa, ei missään erämaissa.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

• Anonyymi00038

KRISTILLISET KIRKOT KIDUTTIVAT KRISTITTYJÄ IHMISIÄ KRISTILLISISSÄ PIINAPENKEISSÄÄN JA POLTTIVAT ELÄVINÄ KRISTILLISILLÄ ROVIOILLAAN.

• Anonyymi00039

Kristillistä.

• Anonyymi00040

Kyse täytyykin olla jostain todella äärilahkosta, joka apostoli Paavalia pilkkaa ja kyseenalaistaa. Sellaisista pitää pysyä kaukana. Ne eivät puhdasta uskoa edistä, päinvastoin.

• Anonyymi00041

Normaalia sapatismia, jossa halvennetaan kaikkea mikä ei käy lakihenkisyyteen, kaikkea missä on Hengen ilmentymä ja toistellaan toistelemista päästyään samoja asioiota.

Ihan normikeissi heille.

• Anonyymi00042

Pahat herjaavat Paavalia. Turhaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      782
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    10. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      105
      521
    Aihe