Ulos kutsutut

Anonyymi-ap

Sain tuossa takavuosina sanan päähän unessa Uloskutsutut. Tämä oli ihan uusi sana ja ei ollut mitään käsitystä mitä tämä tarkoittaa. Eli onko nyt aika erottautua maailmasta ja lähteä seuraamaan Jeesusta. Tämä sana myös viittaa alkuseurakuntaan.

Mb_76

16

112

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En suosittele. Jeesus oli itsetuhoinen homoseksuaali. Mutta jokainen tyylillään.

• Anonyymi00002

Erotutaan fiksuista maailman ihmisistä ja aletaan päättömästi herjata toisia uskovia.

Niin erotutaan maailmasta.

• Anonyymi00003

Apostolit, profeetat ja paimenet eivät käyttäneet ollenkaan sanaa "uloskutsutut."

Ei Raamattuun saa lisäillä sanoja.

• Anonyymi00004

Vähentää vois. Viimeiseen saakka.

• Seurakunta

ἐκκλησία
        ekklēsia

ek = ulos
        kaleō = kutsua

Ulos kailotetut/kutsutut

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vähentää vois. Viimeiseen saakka.

Sinut vähentää vois.☠️⚰️🪦👎

• Anonyymi00005

Onhan se aivan selkeää erottomista kun herjataan toinen tosiaan kilpaa toisten uskosta sekä vielä kaupan päälle sotahulluus.

Kyllä siinä maailmasta erottuu.

• Anonyymi00008

Jumalan kansaa neuvotaan lähtemään ulos suuresta Babylonista.

Ilm.18:4
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

• Anonyymi00006

Maailmasta ulos kutsutut,: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani" Menkäämme ulkokopuolelle leirin Hänen pilkkaansa kantaen

• Anonyymi00007

Tietenkin sitä joutuu itsekin vähän pilkatuksi kun parjaa kaikkea mitä liikkuu, mutta sen voi ottaa vain merkkinä siitä että on oikealla asialla kuin joutuu vainottavaksi. Ei voi missään nimessä ajatella niin, että tekee itse jotain väärää.

• Anonyymi00009
      UUSI

🚨 Se tarkoittaa, että sinun pitää ostaa netistä tai kirpputorilta Jukka Rokan vanha kirja nimeltä Uloskutsutut. Siinä hän arvioi ja arvostelee helluntailaisuuden sisällä vuosikymmeniä sitten vaikuttaneen branhamilaisen harhaopin sisältöä.

• UUSI

Ulos kustut.🍑💦🧻🚽

• Anonyymi00010
      UUSI

Ylösotto tarjoaa myös avaruus matkailun mahdollisuuden. Eli kokemuksen arvoinen kokemus. Myöskin Mikael tai Arshimedes restauroi näitä planeettoja. Itse olen rekrytointi listalla. Että pääsisi restauroimaan näitä planeettoja. Kun kunnolla sotketaan, niin maa planeettakin on restauroitavien joukossa.

Mb_76

• Anonyymi00012
        UUSI

Itse näen, että näitä maan kaltaisia planeetoja on muitakin. Samat ongelmat sielläkin, eli kansa rupesi vastarintaan maan hallitusta vastaan. Siellä meni siis kuppi nurin ja ne oli toistensa kurkussa kiinni.

Itse tunnen sieltä autotehtailijan, joka joutui hylkäämään yrityksensä, kun valtio ryösti sen häneltä. Nyt on kanafarmarina ja naiset tekee työt. Miehet on sodassa.

Eli samoja onnelmia on sielläkin.

Mb_76

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Itse näen, että näitä maan kaltaisia planeetoja on muitakin. Samat ongelmat sielläkin, eli kansa rupesi vastarintaan maan hallitusta vastaan. Siellä meni siis kuppi nurin ja ne oli toistensa kurkussa kiinni.

Itse tunnen sieltä autotehtailijan, joka joutui hylkäämään yrityksensä, kun valtio ryösti sen häneltä. Nyt on kanafarmarina ja naiset tekee työt. Miehet on sodassa.

Eli samoja onnelmia on sielläkin.

Mb_76

Voimakas psykoosi voi aiheuttaa näitä tuntemuksia muista planeetoista. Ilmeisesti pidät näitä totuuden mukaisina, joten ei niitä poiskaan oteta.

Sinähän olet jo sairas eläkkeellä joten leppoisia eläke päiviä toivotan.

Avaruus matkailu on kyllä kivaa!

• Anonyymi00011
      UUSI

Seurakunta on alkutekstin mukaan ekkleesia eli uloskutsutut:
      "Kun Jeesus oli tullut Filippoksen Kesarean alueelle, hän kysyi opetuslapsiltaan: ”Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?” He vastasivat: ”Jotkut Johannes Kastajan, toiset Elian, toiset taas Jeremian tai jonkun muun profeetoista.” Sitten hän kysyi heiltä: ”Entä te? Kenen te sanotte minun olevan?” Simon Pietari vastasi: ”Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika.”
      Jeesus sanoi hänelle: ”Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut vaan minun Isäni, joka on taivaissa. Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani (kreik. ekkleesia), eivätkä tuonelan portit sitä voita." Matt. 16:13-18.
      Tuo "kallio" on ymmärryksen avautuminen Jeesuksesta, kuka hän on. Hän on Kristus kaikessa siinä merkityksessä, mitä Kirjoitukset ovat hänestä kertoneet. Seurakunta , ekkleesia,rakentuu tälle kalliolle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      3007
    2. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      152
      1236
    3. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1191
    4. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1183
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1164
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1070
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      785
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      757
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      647
    Aihe