Sain tuossa takavuosina sanan päähän unessa Uloskutsutut. Tämä oli ihan uusi sana ja ei ollut mitään käsitystä mitä tämä tarkoittaa. Eli onko nyt aika erottautua maailmasta ja lähteä seuraamaan Jeesusta. Tämä sana myös viittaa alkuseurakuntaan.
Mb_76
Ulos kutsutut
16
112
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
En suosittele. Jeesus oli itsetuhoinen homoseksuaali. Mutta jokainen tyylillään.
- Anonyymi00002
Erotutaan fiksuista maailman ihmisistä ja aletaan päättömästi herjata toisia uskovia.
Niin erotutaan maailmasta. - Anonyymi00003
Apostolit, profeetat ja paimenet eivät käyttäneet ollenkaan sanaa "uloskutsutut."
Ei Raamattuun saa lisäillä sanoja.- Anonyymi00004
Vähentää vois. Viimeiseen saakka.
- Anonyymi00005
Onhan se aivan selkeää erottomista kun herjataan toinen tosiaan kilpaa toisten uskosta sekä vielä kaupan päälle sotahulluus.
Kyllä siinä maailmasta erottuu.- Anonyymi00008
Jumalan kansaa neuvotaan lähtemään ulos suuresta Babylonista.
Ilm.18:4
Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
- Anonyymi00006
Maailmasta ulos kutsutut,: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani" Menkäämme ulkokopuolelle leirin Hänen pilkkaansa kantaen
- Anonyymi00007
Tietenkin sitä joutuu itsekin vähän pilkatuksi kun parjaa kaikkea mitä liikkuu, mutta sen voi ottaa vain merkkinä siitä että on oikealla asialla kuin joutuu vainottavaksi. Ei voi missään nimessä ajatella niin, että tekee itse jotain väärää.
- Anonyymi00009UUSI
🚨 Se tarkoittaa, että sinun pitää ostaa netistä tai kirpputorilta Jukka Rokan vanha kirja nimeltä Uloskutsutut. Siinä hän arvioi ja arvostelee helluntailaisuuden sisällä vuosikymmeniä sitten vaikuttaneen branhamilaisen harhaopin sisältöä.
Ulos kustut.🍑💦🧻🚽
- Anonyymi00010UUSI
Ylösotto tarjoaa myös avaruus matkailun mahdollisuuden. Eli kokemuksen arvoinen kokemus. Myöskin Mikael tai Arshimedes restauroi näitä planeettoja. Itse olen rekrytointi listalla. Että pääsisi restauroimaan näitä planeettoja. Kun kunnolla sotketaan, niin maa planeettakin on restauroitavien joukossa.
Mb_76- Anonyymi00012UUSI
Itse näen, että näitä maan kaltaisia planeetoja on muitakin. Samat ongelmat sielläkin, eli kansa rupesi vastarintaan maan hallitusta vastaan. Siellä meni siis kuppi nurin ja ne oli toistensa kurkussa kiinni.
Itse tunnen sieltä autotehtailijan, joka joutui hylkäämään yrityksensä, kun valtio ryösti sen häneltä. Nyt on kanafarmarina ja naiset tekee työt. Miehet on sodassa.
Eli samoja onnelmia on sielläkin.
Mb_76 - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itse näen, että näitä maan kaltaisia planeetoja on muitakin. Samat ongelmat sielläkin, eli kansa rupesi vastarintaan maan hallitusta vastaan. Siellä meni siis kuppi nurin ja ne oli toistensa kurkussa kiinni.
Itse tunnen sieltä autotehtailijan, joka joutui hylkäämään yrityksensä, kun valtio ryösti sen häneltä. Nyt on kanafarmarina ja naiset tekee työt. Miehet on sodassa.
Eli samoja onnelmia on sielläkin.
Mb_76Voimakas psykoosi voi aiheuttaa näitä tuntemuksia muista planeetoista. Ilmeisesti pidät näitä totuuden mukaisina, joten ei niitä poiskaan oteta.
Sinähän olet jo sairas eläkkeellä joten leppoisia eläke päiviä toivotan.
Avaruus matkailu on kyllä kivaa!
- Anonyymi00011UUSI
Seurakunta on alkutekstin mukaan ekkleesia eli uloskutsutut:
"Kun Jeesus oli tullut Filippoksen Kesarean alueelle, hän kysyi opetuslapsiltaan: ”Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?” He vastasivat: ”Jotkut Johannes Kastajan, toiset Elian, toiset taas Jeremian tai jonkun muun profeetoista.” Sitten hän kysyi heiltä: ”Entä te? Kenen te sanotte minun olevan?” Simon Pietari vastasi: ”Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika.”
Jeesus sanoi hänelle: ”Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut vaan minun Isäni, joka on taivaissa. Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani (kreik. ekkleesia), eivätkä tuonelan portit sitä voita." Matt. 16:13-18.
Tuo "kallio" on ymmärryksen avautuminen Jeesuksesta, kuka hän on. Hän on Kristus kaikessa siinä merkityksessä, mitä Kirjoitukset ovat hänestä kertoneet. Seurakunta , ekkleesia,rakentuu tälle kalliolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2903007Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1521236- 2101191
- 841183
- 881164
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051070- 65882
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25785- 71757
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59647