Mitä kieltä jotkut helluntailaiset puhuvat ?
Taitaa olla samaa kieltä kuin Azusassa.
Oikea armolahja
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00003
>>>>Mitä kieltä jotkut helluntailaiset puhuvat ?
Taitaa olla samaa kieltä kuin Azusassa.<<<
----------------
”Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.”
Sananlaskut 3:34 FB38- Anonyymi00010
Mikäli olen ymmärtänyt oikein ei sitä kukaan tiedä mitä he puhuvat, koska ei ole tulkkeja.
Tulkki ei käsittääkseni osa puhua sitä kieltä itse mitä hän tulkitsee.
Kyseessä on jonkun selityksen mukaan Jumalan kieli mutta Jumalahan osaa kaikki kielet ja miten ihminen voi puhua kielellä mitä hän ei itse ymmärrä Jumalalle koska hän ei itse tiedä mitä sanoo? Kielillä puhumisessa on paljon sellaista mitä minä en ymmärrä ja tuskin itse kielillä puhujakaan ymmärtää kyseistä asiaa. En minä ainakaan suustani laskisi sellaisia sanoja mitä en itse ymmärrä. pyrin ainakin välttämään sitä, se voi loukata kuulijaa joka ymmärtää kieltä.
Sininen lenkki poskessa mutta sitä ei saa puhuessa purra?
- Anonyymi00004
Osa on hulluntailaisia ja osa helluntaikaisia.
Riippuu siitä mistä tuulet puhaltavat.
Kun yksi puhuu kielillä niin siihen yhtyy moni muu.- Anonyymi00011
Ei siellä kukaan puhu millään kielillä, kunhan molottavat konsonantteja.
Aika noloa, yrittäisivät nyt edes simuloida jotakin vanhaa kieltä.
- Anonyymi00005
Miksi homojen pitäisi jotain kieltä muka puhua. Ei siihen hommaan mitään kieliä tarvita, vaan luonto vetää tikanpojan puuhun. Tosin tässä tapauksessa ei ole niin käynyt.
- Anonyymi00006
Oliko apostoli Olsen voideltu kielimies?
- Anonyymi00007
Hurmoshenkisyydestä tulee kielilläpuhuminen.
- Anonyymi00008
Ämerikassa (Babylonissa) puhutaan paljon eri kielillä jopa Tampereen murretta.
- Anonyymi00012
Babylon tarkoittaa kaupunkia ja kanpunki on kuva seurakunnasta. . Amerikka ei ole kaupunki eikä seurakuntakaan.
- Anonyymi00009
Jos on homoudesta kiinnostunut, niin ei tarvitse olla mistään kielistä kiinnostunut, vaan se on suoraa toimintaa ilman kieliä. Eikä se ole itse toimitustaan mitään hurmosta, vaan silkkaa jyystämistä.
- Anonyymi00013
Joitan ei vain kiinnosta kuin ne amerikan homot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152853
- 81726
- 56718
- 46603
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?41601- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71536Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35515- 26511