Juuu, mulla o ihan saatanan pitkät munakarvat ja se ärsyttää aina. Pakko ajella pois. En ymmärrä miksi moinen pehko saatana ja kaiken lisäksi vielä tynkä muna.
Tarviiko joku pitkiä munakarvoja esim askarteluun, tekopartaan, tyynyn täytteeksi. Täältä saisi ilmaiseksi aina aika ajoin. Tampereelta.
Ajelen just munakarvani
10
193
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Mielenkiintoista. Kerrotko lisää?
- Anonyymi00004
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00002
Tee niistä tyynyjä, jos niitä kerran riittää ylettömästi.
- Anonyymi00005
Näin vois tehdä 👍. Ja myydä luomutyynyinä hinta 100 €/tyyny ainakin. Tää palstan häirikkö joka kirjoittaa paskaa joka väliin ostaisi niitä salaa ainaki 8.
- Anonyymi00006
Perhokalastajahomot tekee niistä mielellään perhoja.
- Anonyymi00007
Erittäin hyvä idea tämäkin. Voisin myydä heille ja uusi sato on jo kasvamassa kovaa vauhtia.
t:ap (mini kulli mut stnamoinen pehko) Anonyymi00007 kirjoitti:
Erittäin hyvä idea tämäkin. Voisin myydä heille ja uusi sato on jo kasvamassa kovaa vauhtia.
t:ap (mini kulli mut stnamoinen pehko)Eilen saunassa ajelin melkein posliiniksi pienen tupsun jätin.
- Anonyymi00008
Heavy1 kirjoitti:
Eilen saunassa ajelin melkein posliiniksi pienen tupsun jätin.
Oikein, kiva kuulla että meitä on muitakin posliinipoikia. Onko sullakin pehko ongelma? Mun munakarvat on siis ylipitkät 🤬🤬
Niillä voisi vaikka mossata, stna. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oikein, kiva kuulla että meitä on muitakin posliinipoikia. Onko sullakin pehko ongelma? Mun munakarvat on siis ylipitkät 🤬🤬
Niillä voisi vaikka mossata, stna.Kaiken lisäksi pieni muna. Kiva hakee naisseuraa kun kulli on pallien tasolla ja normaalisti hirvee pehko karvoja. Vittu ku kuolis vaan....
- Anonyymi00010
Huhuh...tv kattellessa tuli revittyä varmaan 100 pallikarvaa. Osa napsahti kivasti irti, osaa ei voinut repiä lainkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522