Jeesus rakastaa sinua ystävä

Anonyymi-ap

Hän tahtoo olla paras ystäväsi.

57

225

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämän täytyy olla parodiaa..

• Anonyymi00002

Joku kirjoitti kieli poskessa.

• Anonyymi00016

Tai sitten palsta on rikkonut yhden hihhulin. Hän on alkanut ymmärtämään kuinka absurdi ja väärä hänen uskomus on ja voi enää kommunikoida mantroilla.

Näin käy herkästi kun on uskonut valheisiin koko elämänsä. Viimeisillä päivillä alkaa ymmärtämään kuinka on tuhlannut elämänsä.

• Anonyymi00003

Vain Perkele lietsoo epäilyä Kristuksen rakkautta kohtaan. Se on taitava tuhattaituri masentamaan uskovien sydämet kun Kristus viipyy matkallaan. Perkeleellä on vielä tuhannen vuoden kuluttuakin valta levittää toivottomuutta. Vuodessa 3000 jKr hänellä on kolme metriä korkeita robotteja joiden avulla hän tuhoaa naisten sielut. Lisäksi siellä hän varastaa metsien kaikki puut.

Mutta Raamattu sanoo: Niin on Jumala maailmaa rakastanut että antoi ainokaisen poikansa jotta jokainen häneen uskova pelastuisi.

Islamin Sunna kertoo että uskossa on 60-70 eri piirrettä. Pienin niistä on poistaa kivi ajoväylältä jotta jalankulkija tai muu kulkija ei loukkaisi jalkaansa.

Tästä on virsi: MAAN KORVESSA KULKEVI LAPSOSEN TIE..... ELLEI IHANA ENKELI...... kuvaamassa tuota sunnan kohtaa. Lisäksi on lasten sängyn päädyssä usein taulu jossa enkeli taluttaa lasta.

Uskovainen on siis kuin enkeli taivaassa ylösnousun jälkeen. He eivät enää nai tai mene miehelle. Tämä on yksi uskon ominaisuus.

• Anonyymi00004

Mitäpäs jos ottaisit ne lääkkeet. Sen jälkeen voisit kirjoitella näitä juttuja ihan omaksi iloksi vaikka päiväkirjaan.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitäpäs jos ottaisit ne lääkkeet. Sen jälkeen voisit kirjoitella näitä juttuja ihan omaksi iloksi vaikka päiväkirjaan.

Näillä sekopäillä soisi olevan lähestymiskielto kaikkiin lapsiin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olisipa joku lääke parantamaan ennen kaikkea ne, jotka eivät ymmärrä lukemaansa tai kuulemaansa.

Itse asiassa Koraani väittää olevansa tuo lääke. Se antaa ainoastaan tarvittavan ymmärryksen.

(Suomennokset tosin eivät tehoa. Suomi on maailman vaikein kieli ymmärtää. Tarvitaan pätevä englanninnos).

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olisipa joku lääke parantamaan ennen kaikkea ne, jotka eivät ymmärrä lukemaansa tai kuulemaansa.

Itse asiassa Koraani väittää olevansa tuo lääke. Se antaa ainoastaan tarvittavan ymmärryksen.

(Suomennokset tosin eivät tehoa. Suomi on maailman vaikein kieli ymmärtää. Tarvitaan pätevä englanninnos).

Turha syyttää peiliä kun naama on väärä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Turha syyttää peiliä kun naama on väärä.

Oletteko lukeneet Dorian Greyn muotokuvan?

"Hän pysyy jatkuvasti nuorena ja kauniina, mutta hänen muotokuvansa muuttuu vähitellen rumuuden ja inhon perikuvaksi, aivan kuin jokainen hänen tekemänsä synti tahraisi sitä..."
        - Wikipedia.

• Anonyymi00007

Hän on kovin hiljainen. Hän ei puhu mitään. Hän ei myötäitke eikä hali keittiön pöydän ääressä kun tarvitaan lohdutusta ahdistukseen.

• Eikä auta edes kädellä käydessä inceliä... mutta toki rakastaa kuten se toista koulua käyvä tyt... ystävä.

• Anonyymi00009

Jumala siunausta sinulle. Uskon, Jeesus hän kuulee sinuakin, kun rukoilet sydämessäsi häntä, koska hän on elävä Jumala, jolla on halu auttaa sinuakin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jumala siunausta sinulle. Uskon, Jeesus hän kuulee sinuakin, kun rukoilet sydämessäsi häntä, koska hän on elävä Jumala, jolla on halu auttaa sinuakin.

" jolla on halu auttaa sinuakin."

Kerrotko, vielä
        a) mistä tiedät, että tarvitsen apua?
        b) mistä tiedät, että pyytäisin apua vain sinun päässäsi asuvalta mielikuvitusolennolta?
        c) mistä tiedät, että se voisi auttaa minua?
        d) pystytkö vastaamaan latelematta ulkoa opittuja tyhjiä latteuksia, jotka eivät tarkoita yhtään mitään?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

" jolla on halu auttaa sinuakin."

Kerrotko, vielä
        a) mistä tiedät, että tarvitsen apua?
        b) mistä tiedät, että pyytäisin apua vain sinun päässäsi asuvalta mielikuvitusolennolta?
        c) mistä tiedät, että se voisi auttaa minua?
        d) pystytkö vastaamaan latelematta ulkoa opittuja tyhjiä latteuksia, jotka eivät tarkoita yhtään mitään?

En tiedä, kun en tunne sinua. Mutta ajattelin että saattaisit olla tosissasi. Siksi kirjoitin niin kuin kirjoitin.

• Anonyymi00012

Rauhaa!

Kyllä hän kutsuu jokaista 2-3 kertaa elämän aikana. Esim. 25-50-75 vuotiaana. Miksi niin harvoin? Lisäksi on jossain päin maailmaa Ilmestymisiä 5-10 vuoden välein. Herätyksiä Golgatan ristiltä käsin on ehkä noin 100-120 vuoden välein.

Mutta ei Jumala pelkästään siunaa ja ylennä tai uudestisynnytä. Hän myös kiroaa, koettelee ja alentaa. Joskus on ihan tavattoman ylhäällä mutta sitten romahtaa. Silloin on paras ystävä Jeesus jolle itsellekin kävi samoin. Hän pysyy rinnalla tukena ja turvana niin myötä kuin vastasäissä. Ei ole monia jotka ovat niin kultaisia.

Antikristuksen henki on voittamassa alaa. Se on lähtöisin Jumalasta ja siksi voittaa jokaisen joka ei harjoita kieltäymystä. Sillä Antikristuksilla on monta kieltäymystä. Esim Hitler kavahti naisia ja oli vegetaristi. Mikä on Jumalasta voittaa aina maailman. Itse ainakin tunnustan eläväni maailmassa ja käyttäväni sitä hyväkseni. Siksi antikristus kiehtoo monia enemmän kuin tavallinen Jeesus kohtelias henkilö.

Siunausta, Rauhaa ja menestystä!

• Anonyymi00013

Mitään muuta et siis pystynyt vastaamaan ano10:lle. Vain kohdan d).

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitään muuta et siis pystynyt vastaamaan ano10:lle. Vain kohdan d).

Täällä on anoja monta. Siksi sekoitat selkeästi eri henkilöt keskenään kuten varmasti me kaikki. Minä olen se ano jota syytät.

• Anonyymi00014
    • Anonyymi00015

Jeesus rakastaa sinua, ja jos et rakasta häntä takaisin niin hän satuttaa sinua ja rakkaitasi.

• Anonyymi00018

Rauhaa!

Kyllä vanhurskaat, viattomat ja pyhätkin joutuu usein koetuksiin. Nyt varsinkin kun Ilmestys 13 on ottamassa valtaa. Salaa tuhotaan hyvät ja hurskaat ihmiset.

Mutta yleensä on tosiaan kyse siitä että jos et salli Jeesusta elämässäsi niin ainoa vaihtoehto on saatanan valta siinä.

Itse rukoilin 18 vuotiaaksi asti joka ilta Isä Meidän rukouksen. Kun hän ei vastannut rukoukseen saada puoliso päätin lopettaa rukoilun ja ryhtyä ateistiksi. Meni elämä sen jälkeen yhä enemmän saatanan huomaan. Kaikki meni pieleen. Lopetin kesken kolme koulua, keskeytin armeijan, kävin kaksi kertaa Kööpenhaminassa asti prostituoidulla, jouduin auto-onnettomuuteen jossa saatana itse tarttui auton rattiin ja väänsi auton ojaan.

Onneksi sen jälkeen luin kolme yötä Ilmestyskirjaa ja sain rukoiltuani ahdingossa Pyhän Hengen. Tähän ei päättynyt ongelmat vaan sairastuin skitsofreniaan. Ja niin edelleen. Kuvaamani ongelmat ovat pieniä verrattuna niihin jotka alkoivat 1998 koko maailmassa Saatanan saatua Isältä voiman eksyttää koko maailma. Tahdoin vain kertoa ETTÄ KAKSI MAHDOLLISUUTTA VÄLILLÄ ON OLEMASSA: 1) JEESUS KRISTUS 2) SAATANA.

Jomman kumman valtaan kuulut varmuudella. Muita mahdollisuuksia en ole itse huomannut elämässä olevan.

Rauhaa, siunausta ja menestystä!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Rauhaa!

Kyllä vanhurskaat, viattomat ja pyhätkin joutuu usein koetuksiin. Nyt varsinkin kun Ilmestys 13 on ottamassa valtaa. Salaa tuhotaan hyvät ja hurskaat ihmiset.

Mutta yleensä on tosiaan kyse siitä että jos et salli Jeesusta elämässäsi niin ainoa vaihtoehto on saatanan valta siinä.

Itse rukoilin 18 vuotiaaksi asti joka ilta Isä Meidän rukouksen. Kun hän ei vastannut rukoukseen saada puoliso päätin lopettaa rukoilun ja ryhtyä ateistiksi. Meni elämä sen jälkeen yhä enemmän saatanan huomaan. Kaikki meni pieleen. Lopetin kesken kolme koulua, keskeytin armeijan, kävin kaksi kertaa Kööpenhaminassa asti prostituoidulla, jouduin auto-onnettomuuteen jossa saatana itse tarttui auton rattiin ja väänsi auton ojaan.

Onneksi sen jälkeen luin kolme yötä Ilmestyskirjaa ja sain rukoiltuani ahdingossa Pyhän Hengen. Tähän ei päättynyt ongelmat vaan sairastuin skitsofreniaan. Ja niin edelleen. Kuvaamani ongelmat ovat pieniä verrattuna niihin jotka alkoivat 1998 koko maailmassa Saatanan saatua Isältä voiman eksyttää koko maailma. Tahdoin vain kertoa ETTÄ KAKSI MAHDOLLISUUTTA VÄLILLÄ ON OLEMASSA: 1) JEESUS KRISTUS 2) SAATANA.

Jomman kumman valtaan kuulut varmuudella. Muita mahdollisuuksia en ole itse huomannut elämässä olevan.

Rauhaa, siunausta ja menestystä!

"Mutta yleensä on tosiaan kyse siitä että jos et salli Jeesusta elämässäsi niin ainoa vaihtoehto on saatanan valta siinä.
        Itse rukoilin 18 vuotiaaksi asti joka ilta Isä Meidän rukouksen."
        Tämä viittaa minusta juuri siihen, että vanhempasi ovat aivopesseet sinut jo pienestä asti uskomaan, että elämässä on vain nuo kaksi vaihtoehtoa (ja sinulle oikeasti vain yksi), koska heille oli tehty samoin. Nyt olet sitten tuossa kunnossa.

"Kyllä vanhurskaat, viattomat ja pyhätkin joutuu usein koetuksiin."
        Kuten sinunlaisesi?

"Kun hän ei vastannut rukoukseen saada puoliso päätin lopettaa rukoilun"
        Missä vaiheessa huomasit, ettei se ole välttämättä paras keino? Oletko jo keksinyt paremman?

"jouduin auto-onnettomuuteen jossa saatana itse tarttui auton rattiin ja väänsi auton ojaan."
        Mikä oli poliisin reaktio, kun kerroit, miksi olet ojassa? Olivatko kuulleet tuota nimenomaista selitystä koskaan ennen? Olitteko ehkä saapumassa Moskovaan?

Yritätkö tuolla "jouduin" -sanalla hävittää mielestäsi ajatuksen, että teit sen itse?
        Jäänyt kauan sitten mieleen TV-ohjelma, jossa haastateltiin kakkuaan suorittavia vankeja. Eräs kertoi kuoppaista historiaansa - oli ollut vähällä päästä jo eroon elämäntyylistään. Mutta ei. "Sitten minulle sattui tuo henkirikos.", hän sanoi.

"Jomman kumman valtaan kuulut varmuudella. Muita mahdollisuuksia en ole itse huomannut elämässä olevan."
        Siis vain oman kokemuksesi perusteella, tiedät toisten tilanteen varmasti? Kuulostaa tasan omaan napaan tuijottavalta luomakunnan kruunulta.

"Tähän ei päättynyt ongelmat vaan sairastuin skitsofreniaan."
        Tämähän selittäisi hyvin huuruiset liturgiasi. Olet tipahtanut todellisuuden ulkopuolelle.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Mutta yleensä on tosiaan kyse siitä että jos et salli Jeesusta elämässäsi niin ainoa vaihtoehto on saatanan valta siinä.
        Itse rukoilin 18 vuotiaaksi asti joka ilta Isä Meidän rukouksen."
        Tämä viittaa minusta juuri siihen, että vanhempasi ovat aivopesseet sinut jo pienestä asti uskomaan, että elämässä on vain nuo kaksi vaihtoehtoa (ja sinulle oikeasti vain yksi), koska heille oli tehty samoin. Nyt olet sitten tuossa kunnossa.

"Kyllä vanhurskaat, viattomat ja pyhätkin joutuu usein koetuksiin."
        Kuten sinunlaisesi?

"Kun hän ei vastannut rukoukseen saada puoliso päätin lopettaa rukoilun"
        Missä vaiheessa huomasit, ettei se ole välttämättä paras keino? Oletko jo keksinyt paremman?

"jouduin auto-onnettomuuteen jossa saatana itse tarttui auton rattiin ja väänsi auton ojaan."
        Mikä oli poliisin reaktio, kun kerroit, miksi olet ojassa? Olivatko kuulleet tuota nimenomaista selitystä koskaan ennen? Olitteko ehkä saapumassa Moskovaan?

Yritätkö tuolla "jouduin" -sanalla hävittää mielestäsi ajatuksen, että teit sen itse?
        Jäänyt kauan sitten mieleen TV-ohjelma, jossa haastateltiin kakkuaan suorittavia vankeja. Eräs kertoi kuoppaista historiaansa - oli ollut vähällä päästä jo eroon elämäntyylistään. Mutta ei. "Sitten minulle sattui tuo henkirikos.", hän sanoi.

"Jomman kumman valtaan kuulut varmuudella. Muita mahdollisuuksia en ole itse huomannut elämässä olevan."
        Siis vain oman kokemuksesi perusteella, tiedät toisten tilanteen varmasti? Kuulostaa tasan omaan napaan tuijottavalta luomakunnan kruunulta.

"Tähän ei päättynyt ongelmat vaan sairastuin skitsofreniaan."
        Tämähän selittäisi hyvin huuruiset liturgiasi. Olet tipahtanut todellisuuden ulkopuolelle.

Rauhaa!

Oletatte melko paljon. Eikä osu kohdalle monikaan oletuksenne. Olette hyvin viisaan oloinen siitä huolimatta. On totta että näen maailman mustavalkoisena: Jeesuksen oma tai Saatanan oma. Mutta kykenen täysin sulkemaan mieleni ajattelemasta asiaa jatkuvasti. En oikeastaan lainkaan ajattele sitä. Sillä Saatana on Jumalan luomus ja myös antikristus on sitä. Jos joku on onnellinen Saatanan huomassa niin en asialle voi mitään. Jos taas joku on onneton niin luulen hänen tajuavan vaihtaa Kristukseen.

Sitä ei moni ehkä ymmärrä että katson vaihdon Saatanasta Kristukseen käyvän juuri Imaami Mahdin ja Profeetta Isan kautta parhaiten. Toki Paavalin esimerkki voi olla myös tärkeä. Vaikka oletan nyt itsekin melko paljon ja luulen vain helpoksi vaihtaa puolta noin vain.

Jeesus sanoi: Joka ei minun kanssani kokoa se hajottaa.

Itse sain Ilmestyksessä 2003 käskyn Jeesukselta lukea kaikki löytämäni islamia käsittelevät teokset. Eteenkin Profeetta Muhammedin elämäkerran. Ilmestys ei ole saman arvoinen kuin Herätys. Jossa vuodatetaan Golgatalta asti Henkeä ja pelastetaan Maan asukkaita. Ilmestys tarjoaa vain tietoa ja totuutta, mutta Herätys uskoa, toivoa ja rakkautta. Mutta Herätykseen kuuluu synnin tunnustus. Niitä harvemmin kuulee julkisesti. Vapaakirkossa 2002 käydessäni kuulin toki useita todistuksia. Herätystä en silti ole nähnyt tapahtuvan.

Itse asiassa Herätys on asia johon liitän vain oletuksia muutaman kirjan lauseen perusteella joita kauan sitten vilkaisin. Ehkä oletamme kumpikin liikaa. Nyt olen kirjoittanut liikaa itsestäni. Auttakaa joku KESKITYYMÄLLÄ PUOLTAMAAN TAI VASTUSTAMAAN JEESUSTA. HÄNESTÄ KIRJOITTAMALLA. Mun piti vain sanoa : 1) Jeesus 2) Saatana. Nämä ovat tosiasiassa mahdollisuudet sen jälkeen kun Jeesus valitsi kaksi miekkaa keinoksi käännyttää kansoja. Sen jälkeen ei ole ollut kovin järkevää ajatella että olisi vaihtoehtoja monia. Saatanan johdolla miekkalähetyksestä kärsineet pyrkii kostamaan kristityille ja juutalaisille. Ilmestys 12 ja 13 kertoo tämän. Lohikäärme lähtee taisteluun Kristuksen todistajia ja Jumalan käskyt pitäviä vastaan. Jne.

• Anonyymi00022

Kysyn rauhasta ja alat hienovaraisesti uhkailemaan minua väkivallalla.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Kysyn rauhasta ja alat hienovaraisesti uhkailemaan minua väkivallalla.

Uhkaaja on markkinoimasi jumala. Tämän kertominen ei ole uhkaus.

15 Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.

• Yeshua on kiva kundi.🧔‍♀️☮️🚬🌱🪴🏵🌺🌻🌼🌷🪻❤️👍✡️

• Anonyymi00025

Tottakai kirjoitat näin, muuten hän rankaisee sinua ^^

• Anonyymi00023

Täytyypä taas varoittaa lapsia siitä.

• Anonyymi00024

Paras ystäväni on sellainen, jonka kanssa voi jutella elämän iloista ja suruista, harrastaa yhdessä asioita, ja muuten vaan hengailla keskenään. Jeesus ei kykene mihinkään näistä.

Paras ystäväni ei myöskään uhkailisi minua väkivallalla, jos en halua tehdä mitä hän haluaa. Jeesus uhkailee väkivallalla, ellei häntä rakasta ja tee kaikki mitä hän käskee.

• Anonyymi00026

Varo, ettei sinua tuomita omien sanojesi mukaan:

19:20 Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
        19:21 Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
        19:22 Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt;
        19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
        19:24 Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää'

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

19:20 Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
        19:21 Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
        19:22 Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt;
        19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'
        19:24 Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää'

Niin, tuossakin lainauksessa puhutaan vahvimman oikeudesta. Ei ole ystävän puhetta sellainen.

Saman tarinan lopussa "Mutta nuo viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaakseen – tuokaa heidät tänne ja teloittakaa heidät minun edessäni."

Tappouhkaus siitä ettei halua väkivallalla kiristävää, ankaraa henkilöä ystäväksi. Vertauksen kuningas on Jeesus.

Kaikki mitä kirjoitin ystävästä, jota pitäisin parhaana, on totta. Saat tuomita sen ihan rauhassa. Sinä eikä Raamattu ole mikään auktoriteetti siitä kuka MINULLE on paras ystävä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

"Varo, ettei sinua tuomita omien sanojesi mukaan"

Ja kukahan tuo tuomitsija olisi? Sinäkö? :D.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

"Varo, ettei sinua tuomita omien sanojesi mukaan"

Ja kukahan tuo tuomitsija olisi? Sinäkö? :D.

Jumala on Luojana meidän jokaisen tuomari, kuten Raamattu sanoo, että kuoleman jälkeen tulee viimeinen tuomio. Hullua nauraa tälle asialle.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jumala on Luojana meidän jokaisen tuomari, kuten Raamattu sanoo, että kuoleman jälkeen tulee viimeinen tuomio. Hullua nauraa tälle asialle.

"meidän jokaisen tuomari"

Siis kenen teidän? Entä ne, joilla ei ole jumalia? Ja se, etteivät he tule koskaan olemaan millään "tuomiolla"? Tuntuu, että sinua harmittaa se, etteivät muut (miljardit) usko kuvitelmiasi. Miksi?
        FYI, itse olet nuo tuomiosi keksinyt ja nyt pelkäät niitä. Siinä on kieltämättä jotakin huvittavaa. Kannattiko?

• Anonyymi00029

Mulla on ollut huonompi onni ystävien suhteen. Koraani tai Sunna onkin varoittanut mua asiasta sanoen PARAS YSTÄVÄ TÄSSÄ AJASSA TULEE OLEMAAN PAHIN VIHOLLINEN TUOMIOPÄIVÄNÄ. Toivon että se merkitsee ettei ikinä kohtaa pahempaa henkilöä tuonpuoleisessa kuin mitä on paras ystävä nyt tässä rinnalla. Sulla on niin hyvä ystävä nyt että olette matkalla paratiisiin tai taivaaseen.

Mutta on se kuitenkin pelko että ystävä paras tuomiopäivänä paatuu tai kääntyy pahaksi. Tämä pelko ei toivoakseni toteudu. Vaan tuonpuoleiseen saa mukaan parhaan ystävänsä.
      Eikä siellä ole yhden yhtäkään huonompaa.

• Anonyymi00031

Moni muslimi on kohdannut Jeesuksen ja lähtenyt seuraamaan häntä. Se on iloinen asia. Muslimeille hän ilmestyy monesti unen kautta ainakin islamilaisessa maailmassa.

• Anonyymi00032

Pahin vihollinen, koska ei usko samalla tavalla kuin sinä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Moni muslimi on kohdannut Jeesuksen ja lähtenyt seuraamaan häntä. Se on iloinen asia. Muslimeille hän ilmestyy monesti unen kautta ainakin islamilaisessa maailmassa.

"Muslimeille hän ilmestyy monesti unen kautta ainakin islamilaisessa maailmassa."

Tämä tieto on mistä?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

"Muslimeille hän ilmestyy monesti unen kautta ainakin islamilaisessa maailmassa."

Tämä tieto on mistä?

you tubesta olen kuunnellut hyviä haastatteluja, joissa on sanottu näin oleva. Monen olen kuullut henkilökohtaisesti kertovan myös näin. Esim. Mohamad Faridin kanavalla, jota suosittelen.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

you tubesta olen kuunnellut hyviä haastatteluja, joissa on sanottu näin oleva. Monen olen kuullut henkilökohtaisesti kertovan myös näin. Esim. Mohamad Faridin kanavalla, jota suosittelen.

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, Jeesus on profeetta islamissa. On myös videoita joissa kristitty kääntynyt muslimiksi.

Unet on unia, ei mitään näkyjä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

"joissa on sanottu näin oleva."
        Ai niin, sinähän näytät uskovan ihan mitä tahansa, mikä sopii omaan ajatusmaailmaasi. Oletko tutustunut kognitiivisiin harhoihin? Niihin, jotka vievät sinua satanolla huomaamattasi? Näyttäisi, ettet ole, eikä kannatakaan, ne nimittäin liittyvät todellisuuteen ja sehän on suurin mörkösi.

"Monen olen kuullut henkilökohtaisesti kertovan myös näin."
        Ja koska sinä uskot mihin tahansa, kuvittelet tietysti, että minäkin uskon tuon?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Islam on tällä hetkellä nopeimmin leviävä uskonto.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Islam on tällä hetkellä nopeimmin leviävä uskonto.

Paskakärpäslogiikka pätee aina!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, Jeesus on profeetta islamissa. On myös videoita joissa kristitty kääntynyt muslimiksi.

Unet on unia, ei mitään näkyjä.

"Vanhukset unia uneksuvat ja nuorukaiset näkyjä näkevät!"
        Harhaksi molemmat voi teilata, kunnes paljastuu oli näky ennenäkynä totta, tai muutoin tarkka kuvaus ihmiselle tapahtuneesta...
        Harha tarkoittaa valheellisen sisällön omaava unta tai näkyä, tai pelkkää OMAA kuvitelmaa, kenenkään itse nähdyt näyt eivät ole yleensä Jumalalta, vain se jotka tulee spontaanisesti jonkun muun näyttämänä. Seksifantasiat eivät välttämättä esim. toteudu, en tiedä onko kyseiset harhat koskaan "Jumalasta"?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00037 kirjoitti:

"joissa on sanottu näin oleva."
        Ai niin, sinähän näytät uskovan ihan mitä tahansa, mikä sopii omaan ajatusmaailmaasi. Oletko tutustunut kognitiivisiin harhoihin? Niihin, jotka vievät sinua satanolla huomaamattasi? Näyttäisi, ettet ole, eikä kannatakaan, ne nimittäin liittyvät todellisuuteen ja sehän on suurin mörkösi.

"Monen olen kuullut henkilökohtaisesti kertovan myös näin."
        Ja koska sinä uskot mihin tahansa, kuvittelet tietysti, että minäkin uskon tuon?

Koraanissa Muhammed kertoi tilanteesta, jossa jumalaton sanoi, kun häntä vaaditaan uskomaan: "Pitäisikö minun uskoa kuten HULLUT uskovat?" Muhammed totesi vastaukseksi: "Mutta katso, eikö hän itse ole hullu?"

• Anonyymi00038

Minä en halua koskaan olla Jeesuksen ystävä!

• Anonyymi00044

Ok. Onko sulla muita "hyväkin" kavereita? Onko heistä sinulle mitään hyötyä/iloa?
        Jeesus vaatii kääntymyksen jälkeen kestämään tietyt trviaalit kiusaukset ja koetukset, mutta mitä SEN JÄLKEEN saamme, ei ouotu ainoastaan tähän nykyiseen elämäämme, nykyisessä kuolemanpakolla vammautettuun ruumiiseen.

Jos joku koetuksen, viettelyksen, kiusauksen, rienauksen tai pilkan ja väärän syytöksen takia luopuu heti Kristuksesta, hän ei kelpaa sen koommin isälle kun Jeesuksellekaan. Kuitenkaan JUMALA EI koettele ketään "yli voimiensa", paitsi jos ihminen luulee omassa erinomaisuudessaan saavansa juksauttaa niin Jeesusta kuin Isäämme... Valitettavasti niitäkin kristittyjä on, mutta heidän omavoimaisuutensa on Saatanan tekemää petosta, ei Saatana sitä omaansakaan auta joka jää auttamattomasti itse tappiolle... Saatana on erittäin hyvä pilailemaan ja juurikin syyttämään, siitä syystä moni lähti Saatanan matkaan. Ja jos kaverisa oli pahoja, moni ihmispelon takia, hylkäsi Jumalan Tiet.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ok. Onko sulla muita "hyväkin" kavereita? Onko heistä sinulle mitään hyötyä/iloa?
        Jeesus vaatii kääntymyksen jälkeen kestämään tietyt trviaalit kiusaukset ja koetukset, mutta mitä SEN JÄLKEEN saamme, ei ouotu ainoastaan tähän nykyiseen elämäämme, nykyisessä kuolemanpakolla vammautettuun ruumiiseen.

Jos joku koetuksen, viettelyksen, kiusauksen, rienauksen tai pilkan ja väärän syytöksen takia luopuu heti Kristuksesta, hän ei kelpaa sen koommin isälle kun Jeesuksellekaan. Kuitenkaan JUMALA EI koettele ketään "yli voimiensa", paitsi jos ihminen luulee omassa erinomaisuudessaan saavansa juksauttaa niin Jeesusta kuin Isäämme... Valitettavasti niitäkin kristittyjä on, mutta heidän omavoimaisuutensa on Saatanan tekemää petosta, ei Saatana sitä omaansakaan auta joka jää auttamattomasti itse tappiolle... Saatana on erittäin hyvä pilailemaan ja juurikin syyttämään, siitä syystä moni lähti Saatanan matkaan. Ja jos kaverisa oli pahoja, moni ihmispelon takia, hylkäsi Jumalan Tiet.

"SEN JÄLKEEN saamme, ei ouotu ainoastaan tähän nykyiseen elämäämme, nykyisessä kuolemanpakolla vammautettuun ruumiiseen."

Kuten olen ennenkin sanonut, kuoleman pelkääminen aina taustalla. Sitten pakko fantasioida, ettei elämä päätykään - mitä tiedekin totta kai näiden kuolemattomien mukaan tukee. Ja jos tästä kuvittelusta tulee kyseiselle parempi olo, mikäs siinä. Sitä, miksi pitää vaatia muiltakin näihin fantasioihin uskomista - tietoisella valehtelulla, en ole koskaan ymmärtänyt. Juu, turha vastailla.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

"Onko sulla muita "hyväkin" kavereita? Onko heistä sinulle mitään hyötyä/iloa?"

Ehkä tuon ano38:n kavereista on hänelle ensinnäkin se ilo, että he ovat oikeasti olemassa. Sinulle tuo ei näytä olevan kriteeri.

• Anonyymi00039

Kiitos, meidän ovesta ei ainakaan hänen tartte tulla rakastamaan.

• Anonyymi00041

Jää vähän auki, miten tämä henk. koht. tarina ja oman uskon vahvistaminen liittyy yleisellä tasolla kreationismiin. Tietysti hyvä esimerkkki siitä taustallla olevasta ajatusmaailmasta.

• Anonyymi00043

Olipa kerran Jesse ja Nikopetteri. Jesse halusi olla Nikopetterin paras kaveri. Nikopetteri ei halunut, vaan piti Jesseä epäkiinnostavana nyverönä.

Niinpä Jeesse vangitsi Nikopetterin kellariin ja kidutti Nikopetteriä niin että ketään ei ole koskaan kiduttanut ketään kamalammin. Koska sehän oli Nikopetterille oikein ja moraalista.

Sen pituinen se.

• Anonyymi00047

"Joka ei ota vastaan Poikaa, Hänellä ei ole Isääkään!"(Johannes) Turha selittää "viimeisellä Tuomiolla: Minähän uskon Jumalaan!" - mutta jos et uskonut silti Kristukseen, ei auta! "Pahat hengetkin uskoo Yhteen Jumalaan, ja vapisevat, ateistitkin olemattomaan, mutta kumpikaan niistä Jumalaista ei pelasta ihmistä, mutta Jumala on joskus hyväksynyt jopa ateismin, jos ateisti haluaa selvittää tieteellä alun tilanteita, niin kyllä Jumalakin "muistaa" oman alkutilansa, joka oli olemattomuus, se on helppoa ihmisenkin muistaa, mihin omakin muisti katkeaa....

• Anonyymi00048

Olematon ei ole mikään Jumala. Yrität vääntää mustaa valkoiseksi väkisin. Onnistut tekemään itsestäsi vain idioottin.

• Anonyymi00050

Minä en koskaan halua olla Jeesuksen ystävä, enhän ole kuulunue kirkkoonkaan enää moneen vuoteen!

• Anonyymi00052

Haista kukkanen jonka lehmä eilen söi! Sinä paljon minua nuorempi henkilö olet minulle aina pelkkää ilmaa!

• Anonyymi00053

Vaikka Olemattomuus ei ole Jumala, eikä sillä ole persoona, se on vain valhetta, ja kaiken rakennetun todellisuuden puuttumista, niin Jumalan Armo ja Sääli kohtaa moniakin ateisteja, kun he yrittävät pähkäillä kaiken tietonsa ALUSTA ALKAEN?! Jumalahan sen itse ainoana tietää, millaista oli silloin kun lähes kaikki mahdollinen ja varsinkin mahdoton olivat olemattomia.... Ja vain Jumala tietää, mikä oli ensimmäinen havainto maailmankaikkeudessa, vai oliko pikemminkin montakin "objektia", jotka havaittiin olemattomuuteen muutoksena alussa, ja Jumalat siis tekivät niistä asioista aisteja ja älyä, kaikkiin olentoihin jotka heräsivät myöhemmin elämään. Havainnot monetkin syntyvät - vertailusta olemattomaan!

• Anonyymi00054

Sinä et tiedä onko Jumala olemassa, sinä vain uskot niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      93
      658
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63