Onko ketään jotka haluis runkata?
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
On on Markku. Lopeta se naisena esiintyminen!
- Anonyymi00025
Inkeri mitäs sulla muuten menee.
- Anonyymi00002
Minä aloittelen kohta
- Anonyymi00003
Minä aloittelen päivän kolmatta sessiota. Ensimmäinen oli aamulla, toinen alkuillasta ja nyt virittelen kehoa kohti päivän kolmatta nautintohetkeä. Unikin tulee sit paremmin.
- Anonyymi00004
Täällä....
M29- Anonyymi00009
Ja noin, tuokin kommenttisi ilmoittautui poistettavaksi.
- Anonyymi00012
Et sitten viitsinyt enää edes esittää sitä että vastailisit muille kuin itsellesi. Ensin käyt täällä yöt läpeensä tunkemassa noita roskaviestejä tänne ja sitten aamulla alat vastailemaan niihin. Sinun se elämä kannattaa hankkia.
- Anonyymi00017
Siinä hyvä esimerkki ”asiallisuudesta” johon kykenet. Kuvitteletko nyt että saat tuolla tyylillä muut keskustelijat vakuutettua ettet muka ole löylykauhaspedehäirikkö joka ei muka pyri täyttämään ketjuja roskalla?
Muistutan että KAIKKI sinun kommentit poistetaan. Anonyymi00017 kirjoitti:
Siinä hyvä esimerkki ”asiallisuudesta” johon kykenet. Kuvitteletko nyt että saat tuolla tyylillä muut keskustelijat vakuutettua ettet muka ole löylykauhaspedehäirikkö joka ei muka pyri täyttämään ketjuja roskalla?
Muistutan että KAIKKI sinun kommentit poistetaan.Täh!!
Empä ole tällä hetkellä sillä tuulella.
- Anonyymi00019
Pirihoro taas radalla
- Anonyymi00022
sarih2075 laita mulle viestiä, kun oot sillä tuulella. Annan sinulle oikeaa ja ihanaa isoa. M.56
- Anonyymi00018
Ihanan kovana oon heti aamusta 🤭
- Anonyymi00020
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En edes alennu tasollesi 🤗
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Katos meidän hymiö pelle. Sulla ei todellakaan järki seiso sitä kun ei tunnu sulla olevan.
- Anonyymi00024
Naista vailla.
Suonikasta kullia olisi näytillä.
Olethan 💦 - Anonyymi00026
Täällä naiselle ihanaa spermaa pitkinä,paksuina ruippauksina!! M55
- Anonyymi00027
Alan kohta ottamaan kankeani esiin, saa tulla naiset katsomaan 😉
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101310- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501