Koska kõyhastä ja sairaasta ei ole mitään hyötyä seurakunnalle.
Eihän pysty antamaan kultaa ja rahaa lahjoitusella.
Kun tämä henkilö pyytää apua, vastaus on ei. Selitys on se että kukaaan
seurakuntalaisista ei iole velvollinen autttamaan, vaikka kaikki ovat
veljiä ja sisaria keskenään.
Hänet jätetään syrjään.
Olen nähnyt tätä kymmeniä vuosia ja olen hyvin surullinen
Kuka kommentoi, JW. org vai muut?
Miksi köyhyys on esteenä ihmiselle
6
53
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Älä käy kokouksissa. Minäkään en käy.
- Anonyymi00002
Ja jos on rahaa ja lahjoittaa runsaasti,saa paljon syntejä anteeksi.
"No,se on vaan tommonen".
Ei tule mökötystuomioita.- Anonyymi00003
Minulla on hyvä olla, kun en käy kokouksissa. Tee samoin.
- Anonyymi00004
Meidän seurakunnan rikkain on suurin pomo, ei mitään sääntöjä itse noudata, muita kyllä nokkii ja haalinut muut vanhimmat hänen vallan alle. Puolet omista lapsistaan luopioita, silti tämä vanhin pomo no Raamattua tulkitsee org. tässä asiassa taas omineen ja väärän tulkinnan seurauksesta kärsii seurakunta.
Huono opettaja kaikki tyyni, omasta mielestään Jeesustakin parempi, tämä ulkokultainen herra fariseus.- Anonyymi00005
Näitähän siellä riittää.
- Anonyymi00006
Ja takaperosesti vastaisuuteen jatkossa. Paljon onnea vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471297- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55758- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152663- 47634
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26631Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa60623- 57618
- 46576