Viime talvena kävimme kahvilla. Vasta nyt oivallan, että meistä olisi voinut tulla pari. Hän ei varmaankaan lue näitä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Minä olen juonut J-miehen kanssa jotain muuta kuin kahvia, oli paljon iloisempi ja rennompi tunnelmakin sitten.
- Anonyymi00004
Jaa onko näin apäijä? Muistahan dramaturgioida tähän teatteriisi vähintään viisi eri J-miehestä proosailijaa, se on joka kerta yhtä uskottavaa
- Anonyymi00002
Pistän suihketta kainaloon, mä maalaispoika oon...
- Anonyymi00003
Älä suotta larppaa mitään hönöä palstaäijän unelman kautta, jos et esim kahvilla tms ole paljoa käynyt. Eli suhteuta illuusiota edes vähän todellisuuteen kun unelmoit jotain todella outoa ja eroottista. Pääsi ei ole kunnossa selvästi se vanhempi nimikirjainkotkottaja
- Anonyymi00008
Laita viestiä.
- Anonyymi00005
ei täällä kannata J-miestä tunnisteilla kaivata, oppikaa nyt kaikki J-miesten kaipailijat se minkä minä olen jo oppinut! P.skaa tulee sekopäiltä trolleilta vaan niskaan ja jotain apäijä-potaskaa. Ja näistä kommenteista ne vasta vettä myllyynsä saa. Huvinsa kullakin. Minä lähden nyt töihin, trollit jatkakoon täällä kun toimeentulotuki ja työkyvyttömyyseläke ja huumeet elättää heidät.
- Anonyymi00006
No voi, hetikö sulla paloi aloittajaäijä päreet kun upea trollolloo meni kiville? Jaksamisia, kirjoitat vain uuden jiijodlauksen/ rienan tätä nonhenkilöä kohtaan, kyllä se siitä nääs
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No voi, hetikö sulla paloi aloittajaäijä päreet kun upea trollolloo meni kiville? Jaksamisia, kirjoitat vain uuden jiijodlauksen/ rienan tätä nonhenkilöä kohtaan, kyllä se siitä nääs
Tähän voisi sivusta hihkasta että ottaisivat välillä T tai A johlauksen tähän väliin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tähän voisi sivusta hihkasta että ottaisivat välillä T tai A johlauksen tähän väliin.
Jep, vähän variaatiota tähän pelleilyyn, sekä nimikirjaimia kakkivan aloittajaäijän että muiden otteen todellisuuteen menettäneiden osalta. Tylyn retoriikan on tarkoituskin kannustaa suhteellisuudentajuun kun muukaan ei auta
- Anonyymi00010
☕️❤️
- Anonyymi00011
Siellä oli päivittäin uusi kahviseuralainen. Historiaan jäit jos et enää tänä vuonna ole saanut kutsuja.
- Anonyymi00012
Kenelle menee tuo? Oikea J ei ymmärtänyt merkkejä. Minä siirryin sitten eteenpäin ja myönnän sen.
- Anonyymi00013
En halunnut jäädä historiaan. Siis laita viestiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
En halunnut jäädä historiaan. Siis laita viestiä.
Vuosi on pitkä aika. Olet jäänyt historiaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vuosi on pitkä aika. Olet jäänyt historiaan.
Miksi? Oletko oikea J? Missä kahvilassa kävimme?
- Anonyymi00014
Laittoiko se mies sitä viestiä? Kerro nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73872
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut102596- 43585
- 46567
- 30542
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515