Onko mitään muuta keinoa määrittää sivuillani olevasta linkistä avautuvan uuden selainikkunan kokoa pieneksi, kuin että sen tekee pop up-ikkunaksi?
Kyseessä on tekstissä oleva linkki, joka nyt avaa haluamani pop-up tyylisen ikkunan pienessä koossa, mutta (!), koska klikattava teksti on jo itsessään hyperlinkki, siirtyy myös pääsivu eteenpäin. Eli haluaisin, että se sivu mistä klikataan pysyy niin kuin on ja vain pop up aukeaa.
Nyt aukeaa pop up, ja sivu josta klikataan, siirtyy myös eteenpäin ja avaa saman sisällön siis kuin pop-up.
Olen etsinyt tähän ratkaisua varmaan sadasta dreamweaverin manuaalista ja netistä, mutta en ole löytänyt ratkaisua. Osaisiko kukaan auttaa?
Pop up tekstilinkistä
tytsy
5
602
Vastaukset
- 12345...
miksi pääsivu siirtyy eteenpäin jos painat linkkiä. määritä niin että linkki ei etene mihin ja avaa vain tuon popupin. laita varsinaisen linkin kohteeksi joko sama sivu kuin se missä linkki sijaitsee tai sitte pelkkä #-merkki.
- tane
Linkki
- tytsy
Kiitos kiitos #-merkki ratkaisi ongelman, jeejee, sivujen teko voi siis taas jatkua.
- Ridge
oikein, mutta javascript "tooltip" voisi olla etsimäsi...
http://javascript.internet.com/generators/dhtml-tooltip-generator.html
Lisää löydät googlella..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477