Kunnan laskut vieläpä!Laskuttajaan et saa yhteyttä!Netti ,laskutus hotelli joku ??,eikä näy muuta kuin linkit kun laskun lähettää edelleen.Itse laskua et nää.Kun ei aukea.?!?syötökö siihenkin tarvittaisi.Mietin miten jotkut iäkkäät maksaa laskujaan kun eihän ne näy? Etkä saa linkkejä auki.Tämä koneiden kanssa pelannut siitä saakka kun tulivat,niin onhan tämä jotain pers..ä ,,Google liittyä mukaan sen kautta!nettiin päätyy lasku vielä???Kuvataan ja sitten omalle koneelle jotenkin suurennukseen lasku..Samoin Kelan sivut ihan tyhmää eivät niin selkeät kuin aiemmin mitään tietoja ei vuosiin näkynyt,eikä kannassa.Jos käyt yks.lääk.ne jäänyt kaikki pois!!!vaarantuu jopa .oma terv hoito.Kirjattu mitä sattuu julkisella puolella.Hyvin lyhyesti tylysti.Kuka semmosen jälkeen hakeutuu mihinkään julk.puolen lääkäreihin,kuin pakosta jopa mielenterveyttä epäilty.Potilasasiamieheen yht.ottoko ainoa tapa alkaa oikeuksiaan hakea.Olen enemmän kuin tyytyväinen ollut sairaalan poileihin,hyvin sujunut kaikki.Käyn siellä hoidoissa.Erin.omainen palvelu ei vähätellä asiakasta.Voi kertoa tunnelmaan.Oireensa ilman että päässä olisi vika.Kun viat näkyypä jo päälle päinkin.On me aikoihin eletty ennen kaikki oli paremmin kaikki toimi.Netin piti helpottaa elämää sitä se tekikin mutta..
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556