Soittaja osasi nimetä oikeat työntekijät.
Perjantaina lappajärveläinen sai puhelun, jossa soittaja kertoi olevansa Bank Norwegianin turvallisuudesta vastaava henkilö. Soittaja kertoi, että he ovat hylänneet 7 500 euron lainahakemuksen, joka olisi tehty hänen nimissään.
Soittajan mukaan pankin turvallisuusosasto oli huomannut, että lainahakemuksessa oli henkilötiedot oikein, mutta heidän mukaansa tilinumero oli väärä.
https://www.ilkkapohjalainen.fi/puhelinhuijari-esiintyi-pankin-turvallisuushenkilo/13571936
Puhelinhuijari soitti lappajärvelle.
12
302
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Sitä on monen laista tarinaa ja kertojaa
- Anonyymi00002
Alkaa katukuvassa näkymään paljon verottomien savukkeiden askeja pitkin kylää että onko tänne levinnyt laiton välitysrinki?
- Anonyymi00007
Netistä ja tiskin alta varmaa saa paljon halvemmalla. Älykääpiö päättäjien syytä. Kaupat menetävät rahaa ja valtio verotuloja.
- Anonyymi00008
Verottomista savukkeista en oo kuullut, mut ennen itärajan sulkua venäjänpuolella asioineet rekkakuskit myi tupakkaa, niiltä rahtareilta löytyi aina muovikassillinen tai pari halpoja LM:iä kun vain meni juttusille kysymään.
- Anonyymi00009
Tallinnasta tupakkakartongin (10 askia) saa vielä tänäkin päivänä alle 50 eurolla, myös Espanja on yksi EU:n edullisimmista (4–5 € aski). Eikä se Ruotsin 83 kruunuakaan askilta oo mikään päätähuimaava, se kun tekee n. 7,5 €.
- Anonyymi00003
Oletko vanha kunnon kyläpoliisi?
- Anonyymi00004
Kyläpoliisia kyllä paikkakunnalla riittää, näkevät joka puolella laittomuuksia vaikka ei sellaista tapahdu!
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyläpoliisia kyllä paikkakunnalla riittää, näkevät joka puolella laittomuuksia vaikka ei sellaista tapahdu!
Totta. Poliiseja kin tilataan ahkerasti paikalle. Eikä ketään edes hävetä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568