Miksi Israel ei ole mukana jalkapallon MM-kisoissa

Anonyymi-ap

Israel on ainut demokraattinen maa Lähi-Idässä.
Kukaan järkevä ei hyväksy terrorismia.
Onko Suomikin antisemitisminen ja tästä seuraa Jumalan rangaistus ?

30

99

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei siksi, että ne olisi suljettu pois, vaan yksinkertaisesti koska niiden maajoukkue on ollut niin umpisurkea, ettei päässyt MM-kisoihin.

• Anonyymi00003

Ne vain homottaa ja tappaa niin eivät muista pelata jalkapalloa.

Mutta me siunaamme.

• Anonyymi00002

Tosi "demokraattinen" maa, joka ei kunnioita lakia, eikä demokraattisia periaatteita tai arvoja. Päin vastoin on rikkonut niitä koko olemassaolonsa ajan.

Maata johtaa äärioikeistolaisista rasisteista koostuva rikollinen hallitus, jonka pääministeristä Kansainvälinen rikostuomioistuin (ICC) on hakenut pidätysmääräystä. Netanjahua vastaan on myös vireillä oikeudenkäynti, jossa häntä syytetään lahjonnasta, petoksesta ja luottamusaseman väärinkäytöstä kolmessa eri korruptiotapauksessa.

• Anonyymi00007

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012021583.html

"Ben-Gvir toimii Netanjahun hallituksen kansallisen turvallisuuden ministerinä ja vastaa poliisin toiminnasta.

Hän on äärioikeistolaisen Otzma Yehudit -puolueen johtaja ja yksi Israelin kiistan­alaisimmista poliitikoista.

Ben-Gvir liittyi jo teini-ikäisenä ääri­oikeistolaiseen Kakh-liikkeeseen. Liike luokiteltiin Israelissa terroristi­järjestöksi sen jälkeen kun siihen kuulunut Baruch Goldstein teki palestiinalaisten joukko­murhan vuonna 1994 Hebronissa.

Ben-Gvir piti Goldsteinin kuvaa kotinsa seinällä ja on aiemmin sanonut pitävänsä häntä sankarina, kertoo The Jerusalem Post. Lehden mukaan Israelin armeija ei hyväksynyt Ben-Gviriä palvelukseen, koska hänellä oli kytköksiä terroristiseen järjestöön.

Ben-Gvir on pidätetty vuosien varrella lukuisia kertoja. Häntä vastaan on nostettu kymmeniä syytteitä, ja hänet on tuomittu kahdeksan kertaa muun muassa mellakoinnista ja terroristi­järjestön tukemisesta."

• Anonyymi00004

Joh.8
      39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "***Jos olisitte Aabrahamin lapsia****, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
      40 Mutta nyt te tavoittelette minua TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
      41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
      42 Jeesus sanoi heille: "***Jos Jumala olisi teidän Isänne****, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
      43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
      44 ***TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ***, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut ***murhaaja*** alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on ***valhettelija*** ja sen isä.

• Anonyymi00005

Matt.21
      42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
      43 Sen tähden minä sanon teille: JUMALAN VALTAKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ.

Matt.23
      37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
      38 Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

• Anonyymi00006

Luuk.10
      25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
      26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
      27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi".
      28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".
      29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "KUKA SITTEN ON MINUN LÄHIMMÄISENI?"
      30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
      31 Niin vaelsi sattumalta eräs PAPPI sitä tietä ja näki hänet ja >>>meni ohitse.
      32 Samoin LEEVILÄINENKIN: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, >>>meni hän ohitse.
      33 Mutta kun eräs ***SAMARIALAINEN***, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin >>>hän armahti häntä.
      34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
      35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
      36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
      37 Hän sanoi: "SE, JOKA OSOITTI HÄNELLE LAUPEUTTA". Niin Jeesus sanoi hänelle: "MENE JA TEE SINÄ SAMOIN".

Matt.25
      31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: KAIKEN, MINKÄ OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ YHDELLE NÄISTÄ VÄHIMMISTÄ, SEN TE OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ MINULLE'.

Apt.t 10
      34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ETTEI JUMALA KATSO HENKILÖÖN,
      35 vaan että JOKAISESSA KANSASSA se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.

• Anonyymi00008

Siunataan silti että siunauksen perisimme.

Silti että homotus vähän kangertaa.

• Anonyymi00009

Israel on homomyönteisimpiä maita maailmassa.

• Anonyymi00010

Jos Israel olisi karsinut paikasta siinä ryhmässä, johon se kuuluu maantieteellisin perustein, olisi se päässyt kisoihin melko todennäköisesti.

Suuri osa Aasian maista olisi varmasti voinut pelata Israelin kanssa ilman ongelmia, mutta mukana olisi ollut mm. Iran, Libanon, Irak, Syyria, jne. joiden tavoitteena on juutalaisiin kohdistuva kansanmurha. Siitä ei ole seurannut mitään hyvää.

• Anonyymi00011

Vähän kannattaa valeitaan suitsia esim. Irakin osalta.

"Irak on Yhdysvaltojen strateginen kumppani ja liittolainen, jonka kanssa Yhdysvalloilla on virallinen strateginen puitesopimus (Strategic Framework Agreement). Heidän suhteensa keskittyy nykyään taloudelliseen ja kahdenväliseen turvallisuusyhteistyöhön. Irak pyrkii kuitenkin tasapainoilemaan."

Sen mukaan Yhdysvallatkin pyrkisi tekemään juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa.

• Anonyymi00012

Iranin maajoukkue on Japanin ohella Aasian kovimpia.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vähän kannattaa valeitaan suitsia esim. Irakin osalta.

"Irak on Yhdysvaltojen strateginen kumppani ja liittolainen, jonka kanssa Yhdysvalloilla on virallinen strateginen puitesopimus (Strategic Framework Agreement). Heidän suhteensa keskittyy nykyään taloudelliseen ja kahdenväliseen turvallisuusyhteistyöhön. Irak pyrkii kuitenkin tasapainoilemaan."

Sen mukaan Yhdysvallatkin pyrkisi tekemään juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa.

Et löytänyt viestistäni valhetta.

Lainausmerkit eivät anna kirjoittamallesi tekstille lisäuskottavuutta.

Loppupäätelmäsi ei loogisesti perustu lainausmerkkien sisään kirjoittamaasi tekstiin.

Fasistinen terroristijärjestö Hamas, jonka tavoitteena on suorittaa juutalaisiin kohdistuva klansanmurha, on länsimaisen vasemmiston läheinen ja strateginen kumppani.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et löytänyt viestistäni valhetta.

Lainausmerkit eivät anna kirjoittamallesi tekstille lisäuskottavuutta.

Loppupäätelmäsi ei loogisesti perustu lainausmerkkien sisään kirjoittamaasi tekstiin.

Fasistinen terroristijärjestö Hamas, jonka tavoitteena on suorittaa juutalaisiin kohdistuva klansanmurha, on länsimaisen vasemmiston läheinen ja strateginen kumppani.

"Fasistinen terroristijärjestö Hamas, jonka tavoitteena on suorittaa juutalaisiin kohdistuva klansanmurha"

Toisin kuin nämä mainitsemasi Iran, Libanon, Irak, Syyria, jne., niin Israel ei ainoastaan hekumoi mielessään kansanmurhalla, vaan ISRAEL _AINOANA NÄISTÄ_ ON SE, JOKA TODISTETUSTI MYÖS SUORITTAA SITÄ KANSANMURHAA.

Hamas on syntynyt siitä syystä, että Israel on harjoittanut apartheidia palestiinalaisia kohtaan sekä MIEHITTÄNYT GAZAA LAITTOMASTI sekä rakentanut omia LAITTOMIA SIIRTOKUNTIAAN palestiinalaisten alueelle koko olemassaolonsa ajan.

Tällainen tilanne on kasvualasta terrorismin syntymiselle ja Israel on siihen itse täysin syypää.

Nyt se on suorittanut myös palestiinalaisten VÄESTÖNSIIRRON, joka lain mukaan on SOTARIKOS !

Tämä Israelin ja siionistien kansanmurhatavoite on ollut kirjoitettuna myös heidän "pyhään kirjaansa" jo kauan ennen kuin muslimeista ja Koraanista oli edes tietoa ja tätä he tekevät käytännössä, jota te aivopestyt vanhan liiton vuohikristityt (valekristityt) tuette.

1. Sam. 15:3
        Mene siis ja voita amalekilaiset, ja VIHKIKÄÄ TUHON OMAKSI KAIKKI, MITÄ HEILLÄ ON,; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET ja IMEVÄISET, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

5.Moos.20
        16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON,
        17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt,

Sanomattakin on selvää, ettei todellinen Uuden liiton kristitty voi olla tukemassa, oikeuttamassa ja siunaamassa KANSANMURHAA, mutta te ette olekaan kristittyjä Jeesuksen seuraajia, joilla on Jeesuksen usko.

Ei, vaan te olette Israelin propagandan aivopesemiä ISRAELIN/SIIONISTIEN (=lasten murhaajien) PALVOJIA, jotka harhoissanne uskotte, että Israel pelastaa teidät !

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"Fasistinen terroristijärjestö Hamas, jonka tavoitteena on suorittaa juutalaisiin kohdistuva klansanmurha"

Toisin kuin nämä mainitsemasi Iran, Libanon, Irak, Syyria, jne., niin Israel ei ainoastaan hekumoi mielessään kansanmurhalla, vaan ISRAEL _AINOANA NÄISTÄ_ ON SE, JOKA TODISTETUSTI MYÖS SUORITTAA SITÄ KANSANMURHAA.

Hamas on syntynyt siitä syystä, että Israel on harjoittanut apartheidia palestiinalaisia kohtaan sekä MIEHITTÄNYT GAZAA LAITTOMASTI sekä rakentanut omia LAITTOMIA SIIRTOKUNTIAAN palestiinalaisten alueelle koko olemassaolonsa ajan.

Tällainen tilanne on kasvualasta terrorismin syntymiselle ja Israel on siihen itse täysin syypää.

Nyt se on suorittanut myös palestiinalaisten VÄESTÖNSIIRRON, joka lain mukaan on SOTARIKOS !

Tämä Israelin ja siionistien kansanmurhatavoite on ollut kirjoitettuna myös heidän "pyhään kirjaansa" jo kauan ennen kuin muslimeista ja Koraanista oli edes tietoa ja tätä he tekevät käytännössä, jota te aivopestyt vanhan liiton vuohikristityt (valekristityt) tuette.

Mene siis ja voita amalekilaiset, ja VIHKIKÄÄ TUHON OMAKSI KAIKKI, MITÄ HEILLÄ ON,; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET ja IMEVÄISET, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

5.Moos.20
        16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON,
        17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt,

Sanomattakin on selvää, ettei todellinen Uuden liiton kristitty voi olla tukemassa, oikeuttamassa ja siunaamassa KANSANMURHAA, mutta te ette olekaan kristittyjä Jeesuksen seuraajia, joilla on Jeesuksen usko.

Ei, vaan te olette Israelin propagandan aivopesemiä ISRAELIN/SIIONISTIEN (=lasten murhaajien) PALVOJIA, jotka harhoissanne uskotte, että Israel pelastaa teidät !

Israel ei hekumoi kansanmurhalla eikä suorita kansanmurhaa.

Irak on suorittanut kansanmurhan.

Hamas on perustettu suorittamaan juutalaisiin kohdistuva kansanmurha.

Hamasin mukaan kaikki Israelin alueet on Israelin ja juutalaisten miehittämiä.

Mikä on se Israelin suorittama väestönsiirto, joka on mielestäsi kansanmurha? Ainoa taitaa olla se, kun Israel pakkosiirsi juutalaiset pois Gazan kaistalta.

Sionisti tarkoittaa jokaista sellaista ihmistä, jonka mielesteä Israelilla on oikeus olla olemassa ja juutalaisilla on oikeus elää Israelissa rauhassa. Suurin osa suomalaisista on siionisteja.

Väität suomalaisten enemmistöä lasten murhaajiksi.

Sionismin vastustajat (antisionistit) vaativat juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa.

Oletko sinä sionisti vai antisionisti?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mikä on se Israelin suorittama väestönsiirto, joka on mielestäsi kansanmurha? Ainoa taitaa olla se, kun Israel pakkosiirsi juutalaiset pois Gazan kaistalta.

Sionisti tarkoittaa jokaista sellaista ihmistä, jonka mielesteä Israelilla on oikeus olla olemassa ja juutalaisilla on oikeus elää Israelissa rauhassa. Suurin osa suomalaisista on siionisteja.

Sionismin vastustajat (antisionistit) vaativat juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa.

"Mikä on se Israelin suorittama väestönsiirto, joka on mielestäsi kansanmurha? Ainoa taitaa olla se, kun Israel pakkosiirsi juutalaiset pois Gazan kaistalta."

AI-yhteenveto

Kansanmurha (oikeustieteellisesti myös joukkotuhonta) tarkoittaa tekoja, joiden tarkoituksena on hävittää kansallinen, etninen, rodullinen tai uskonnollinen ryhmä kokonaan tai osittain. Se on kansainvälisen oikeuden vastainen vakava rikos, jonka määritelmä perustuu YK:n vuonna 1948 hyväksymään yleissopimukseen.

Kansanmurha määritellään tarkasti Yhdistyneiden kansakuntien yleissopimuksessa joukkotuhontana pidettävän rikoksen ehkäisemiseksi ja rankaisemiseksi. Sopimuksen mukaan kansanmurhalla tarkoitetaan tekoa, joka on tehty tarkoituksessa hävittää jokin kansallinen, etninen, rodullinen tai uskonnollinen ryhmä sellaisenaan.

Tällaisia tekoja ovat:

Ryhmän jäsenten tappaminen
        Vakavan ruumiillisen tai henkisen vamman aiheuttaminen ryhmän jäsenille
        Ryhmän elinehtojen tahallinen huonontaminen tarkoituksena hävittää ryhmä kokonaan tai osittain
        Toimenpiteiden toteuttaminen ryhmän syntyvyyden estämiseksi
        Lasten pakottaminen siirtämisestä ryhmästä toiseen

Oikeudellisen määritelmän ytimessä on tekojen tarkoituksellisuus. Pelkkä väkivalta tai sodankäynti ei sellaisenaan täytä kansanmurhan tunnusmerkkejä, ellei taustalla ole nimenomaista pyrkimystä tietyn väestöryhmän tuhoamiseen. Kansanmurhan yritys on myös rangaistava teko.

Kansanmurhasta syytettyjä henkilöitä tuomitaan muun muassa Kansainvälisessä rikostuomioistuimessa (ICC).

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

"Mikä on se Israelin suorittama väestönsiirto, joka on mielestäsi kansanmurha? Ainoa taitaa olla se, kun Israel pakkosiirsi juutalaiset pois Gazan kaistalta."

AI-yhteenveto

Pääministeri Benjamin Netanjahun ja Israelin hallituksen toimet keskittyvät aluehallinnon uudelleenjärjestelyyn sekä Gazassa että Länsirannalla. Kansainvälisen oikeuden ja ihmisoikeusjärjestöjen näkökulmasta Länsirannan ja Gazan pysyvät alueliitokset tai siirtokuntahankkeet ovat laittomia ja johtavat vakaviin ihmisoikeusloukkauksiin.

Ajankohtaiset suunnitelmat ja toimenpiteet alueella:

Länsirannan tilanne: Israelilaisryhmien ja hallinnon piirissä on kehitetty suunnitelmia strategisten kohteiden haltuun ottamiseksi Länsirannalla. Esimerkiksi Amnesty International Suomen osasto on kritisoinut alueliitoksia ihmisoikeusloukkauksista.

Gazan tulevaisuus: Israelin armeijan tavoitteena on ollut vakiinnuttaa kontrolli ja hallita jatkossa koko Gazan aluetta.

Laajemmat rauhansuunnitelmat: Netanjahu on aiemmin ilmaissut tukensa Yhdysvaltain esittämille Lähi-idän rauhansuunnitelmille ja aluejärjestelyille, jotka sisältävät kiistanalaisia elementtejä, kuten siirtokuntien aseman ja väestönsiirrot.

https://yle.fi/a/74-20175925
        Netanjahu aikoo lähettää Israelin armeijan valtaamaan koko Gazan
        Pääministeri Netanjahu on israelilaislehtien mukaan tehnyt päätöksensä. Israelin joukkojen on määrä hallita jatkossa koko Gazaa.

"Sionisti tarkoittaa jokaista sellaista ihmistä, jonka mielesteä Israelilla on oikeus olla olemassa ja juutalaisilla on oikeus elää Israelissa rauhassa."

Joo, mutta ei alueella asuvia palestiinalaisia tappamalla sekä heidän alueitaan ryöstämällä ja asuttamalla niitä omilla laittomilla siirtokunnillaan. Ja sama tapahtuu nyt myös Libanonissa.

Ja kun ottaa huomioon, että Israeliin on muuttanut Euroopasta juutalaiskäännynnäisiä, joiden suonissa ei virtaa tippaakaan juutalaisverta ja jotka eivät siis KOSKAAN ole asuneet noilla nurkilla...eivät he eivätkä heidän esi-isänsä...niin he ovat pelkkiä MAAHANTUNKEUTUJIA ja palestiinalaiset ovat alueen alkuperäisiä asukkaita, jotka ovat asuneet siellä jo sukupolvien ajan.

Israel on se, joka sotii joka puolella ja hyökkää toisten maille ryöstääkseen ne. Israel on se, joka vastasi terroritekoon aloittamalla täysimittaisen sodan.

"Väität suomalaisten enemmistöä lasten murhaajiksi."

Ei, vaan väitän sinua ja kaltaisiasi israelfanaatikkoja lasten murhaajien (=siionistit) siunaajiksi/palvojiksi.

"Sionismin vastustajat (antisionistit) vaativat juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa."

Taas suoranainen VALE, jota Mauno ja te muut Israelin palvojat suollatte. Israel (käytännössä siionistit) on nostanut itsensä suorastaan Jumalan asemaan, eikä heitä saisi millään tavoin kritisoida.

Jos kritisoiminen tarkoittaa sitä, että kritisoijat "vaativat juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa", niin silloin JUUTALAISETKIN...siis muut kuin äärioikeistolaiset siionistit...ovat antisiionisteja, koska vastustavat siionisteja, jotka murhaavat avuttomia palestiinalaisia ja libanonilaisia.

Niin ja tietenkin myös iranilaisia, koska Netanjahu sai lahjottua/huiputettua/kiristettyä (?) Trumpin ja hänen sotarikoshallituksensa tekemään likaisen työn puolestaan Iranissa. Nyt sitä sotaa ei sitten saadakaan enää loppumaan.

Amerikkalaisetkin alkavat olla jo täysin kypsiä Netanjahuun ja Israeliin, joka kuppaa heidän rahansa ja tapattaa heidänkin sotilaitaan omissa sodissaan.

Kun Amerikan tuki Israelille lakkaa, niin tämä "silmäterä" joutuu vastaamaan tekosistaan. Sitä odotellessa...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

5.Moos.20

Kommentti: Et laittanut tätä kohtaa:
        "1Sam. 15:2  Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kostan Amalekille sen, mitä hän teki Israelille asettumalla hänen tielleen, kun hän tuli Egyptistä."
        ja
        Deu 25:17  Muista, mitä Amalek teki sinulle matkalla, kun olit lähtenyt Egyptistä, 
        18  kuinka hän, Jumalaa pelkäämättä, tuli sinua vastaan tiellä, kun sinä olit väsynyt ja uuvuksissa, ja eristi sinun yhteydestäsi kaikki heikommat, jotka kulkivat jälkipäässä. 
        19  Sentähden, kun Herra, sinun Jumalasi, antaa sinun päästä rauhaan kaikista ympärillä olevista vihollisistasi siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ottaaksesi sen omaksesi, niin pyyhi pois Amalekin muisto taivaan alta. Älä tätä unhota." 

Palestiinalaisilla on valtavat maa-alueet ja satoja miljoonia kansalaisia niin pysykööt omilla alueillaan, ei tarvi pientä Israelia ampua koko ajan raketeilla!
        Huom. mistä tiedät onko nimenomaan Amalek palestiinalaisia? Ehkä joku sen ajan kansakunta joka ei ollut..Tuki Israelille perustuu sen puolustusasemaan ympärillä olevia kansoja vastaan. Jeesus oli/on juutalainen myös.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AI-yhteenveto

Pääministeri Benjamin Netanjahun ja Israelin hallituksen toimet keskittyvät aluehallinnon uudelleenjärjestelyyn sekä Gazassa että Länsirannalla. Kansainvälisen oikeuden ja ihmisoikeusjärjestöjen näkökulmasta Länsirannan ja Gazan pysyvät alueliitokset tai siirtokuntahankkeet ovat laittomia ja johtavat vakaviin ihmisoikeusloukkauksiin.

Länsirannan tilanne: Israelilaisryhmien ja hallinnon piirissä on kehitetty suunnitelmia strategisten kohteiden haltuun ottamiseksi Länsirannalla. Esimerkiksi Amnesty International Suomen osasto on kritisoinut alueliitoksia ihmisoikeusloukkauksista.

Gazan tulevaisuus: Israelin armeijan tavoitteena on ollut vakiinnuttaa kontrolli ja hallita jatkossa koko Gazan aluetta.

Laajemmat rauhansuunnitelmat: Netanjahu on aiemmin ilmaissut tukensa Yhdysvaltain esittämille Lähi-idän rauhansuunnitelmille ja aluejärjestelyille, jotka sisältävät kiistanalaisia elementtejä, kuten siirtokuntien aseman ja väestönsiirrot.

Pääministeri Netanjahu on israelilaislehtien mukaan tehnyt päätöksensä. Israelin joukkojen on määrä hallita jatkossa koko Gazaa.

"Sionisti tarkoittaa jokaista sellaista ihmistä, jonka mielesteä Israelilla on oikeus olla olemassa ja juutalaisilla on oikeus elää Israelissa rauhassa."

Joo, mutta ei alueella asuvia palestiinalaisia tappamalla sekä heidän alueitaan ryöstämällä ja asuttamalla niitä omilla laittomilla siirtokunnillaan. Ja sama tapahtuu nyt myös Libanonissa.

Ja kun ottaa huomioon, että Israeliin on muuttanut Euroopasta juutalaiskäännynnäisiä, joiden suonissa ei virtaa tippaakaan juutalaisverta ja jotka eivät siis KOSKAAN ole asuneet noilla nurkilla...eivät he eivätkä heidän esi-isänsä...niin he ovat pelkkiä MAAHANTUNKEUTUJIA ja palestiinalaiset ovat alueen alkuperäisiä asukkaita, jotka ovat asuneet siellä jo sukupolvien ajan.

Israel on se, joka sotii joka puolella ja hyökkää toisten maille ryöstääkseen ne. Israel on se, joka vastasi terroritekoon aloittamalla täysimittaisen sodan.

Ei, vaan väitän sinua ja kaltaisiasi israelfanaatikkoja lasten murhaajien (=siionistit) siunaajiksi/palvojiksi.

"Sionismin vastustajat (antisionistit) vaativat juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa."

Taas suoranainen VALE, jota Mauno ja te muut Israelin palvojat suollatte. Israel (käytännössä siionistit) on nostanut itsensä suorastaan Jumalan asemaan, eikä heitä saisi millään tavoin kritisoida.

Jos kritisoiminen tarkoittaa sitä, että kritisoijat "vaativat juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa", niin silloin JUUTALAISETKIN...siis muut kuin äärioikeistolaiset siionistit...ovat antisiionisteja, koska vastustavat siionisteja, jotka murhaavat avuttomia palestiinalaisia ja libanonilaisia.

Niin ja tietenkin myös iranilaisia, koska Netanjahu sai lahjottua/huiputettua/kiristettyä (?) Trumpin ja hänen sotarikoshallituksensa tekemään likaisen työn puolestaan Iranissa. Nyt sitä sotaa ei sitten saadakaan enää loppumaan.

Amerikkalaisetkin alkavat olla jo täysin kypsiä Netanjahuun ja Israeliin, joka kuppaa heidän rahansa ja tapattaa heidänkin sotilaitaan omissa sodissaan.

Kun Amerikan tuki Israelille lakkaa, niin tämä "silmäterä" joutuu vastaamaan tekosistaan. Sitä odotellessa...

Paljon sait tekstiä aikaiseksi, mutta et vastausta niihin kahteen kysymykseen joita sinulta kysyttiin:

Mikä on se Israelin suorittama väestönsiirto, joka on mielestäsi kansanmurha?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kommentti: Et laittanut tätä kohtaa:
        "1Sam. 15:2  Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kostan Amalekille sen, mitä hän teki Israelille asettumalla hänen tielleen, kun hän tuli Egyptistä."
        ja
        Deu 25:17  Muista, mitä Amalek teki sinulle matkalla, kun olit lähtenyt Egyptistä, 
        18  kuinka hän, Jumalaa pelkäämättä, tuli sinua vastaan tiellä, kun sinä olit väsynyt ja uuvuksissa, ja eristi sinun yhteydestäsi kaikki heikommat, jotka kulkivat jälkipäässä. 
        19  Sentähden, kun Herra, sinun Jumalasi, antaa sinun päästä rauhaan kaikista ympärillä olevista vihollisistasi siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ottaaksesi sen omaksesi, niin pyyhi pois Amalekin muisto taivaan alta. Älä tätä unhota." 

Palestiinalaisilla on valtavat maa-alueet ja satoja miljoonia kansalaisia niin pysykööt omilla alueillaan, ei tarvi pientä Israelia ampua koko ajan raketeilla!
        Huom. mistä tiedät onko nimenomaan Amalek palestiinalaisia? Ehkä joku sen ajan kansakunta joka ei ollut..Tuki Israelille perustuu sen puolustusasemaan ympärillä olevia kansoja vastaan. Jeesus oli/on juutalainen myös.

"Deu 25:17 Muista, mitä Amalek teki sinulle matkalla, kun olit lähtenyt Egyptistä,
        18 kuinka hän, Jumalaa pelkäämättä, tuli sinua vastaan tiellä, kun sinä olit väsynyt ja uuvuksissa, ja eristi sinun yhteydestäsi kaikki heikommat, jotka kulkivat jälkipäässä."

Palestiinalaiset eivät ole amalekilaisia, eivätkä myöskään natseja, eikä se ole Israel, joka nyt on heikossa asemassa, vaan Palestiinan ja Libanonin kansat. Israel on harjoittanut apartheidia palestiinalaisia kohtaan koko olemassaolonsa ajan ja synnyttänyt itse näin tilanteen, joka on otollinen terroristijärjestöjen syntymiselle.

AI-yhteenveto -------------------------------------------

"Israelin asevoimat ovat ylivoimaisesti kehittyneemmät ja suuremmat kuin palestiinalaisen Hamas-järjestön tai libanonilaisen Hezbollah-järjestön. Vaikka Israel on alueellinen sotilasmahti, jolla on moderni armeija, Hamas ja Hezbollah ovat asymmetriseen sodankäyntiin erikoistuneita toimijoita.

Tiedot Israelin, Hamasin ja Libanonin alueella toimivan Hezbollah'n voimasuhteista vertautuvat seuraavasti:🇮🇱

Israel (Puolustusvoimat – IDF)Israelilla on käytössään teknologisesti edistynyt, länsimainen ja täysin organisoitu armeija, joka hallitsee suvereenisti ilmatilaa ja merialueita.

Aktiiviset joukot: Noin 170 000 sotilasta, ja liikekannallepanon kautta jopa satoja tuhansia reserviläisiä.

Kalusto: Erittäin kehittynyt ilmavoima (mm. F-35 Lightning II -hävittäjät ja yli 200 muuta suihkuhävittäjää), modernit taistelupanssarivaunut (kuten Merkava) ja laajat merivoimien alukset.

Ilmapuolustus: Iron Dome -järjestelmä ja muut monikerroksiset ilmapuolustusjärjestelmät.

Ydinaseet: Israelilla on laajalti tiedustelutietojen mukaan hallussaan myös ydinasepelote.

Hamas

Gazan kaistaa hallitseva Hamas on luonteeltaan vahvasti aseistettu terroristijärjestö ja sissiarmeija, jonka voimavarat ovat murto-osa Israelin vastaavista.

Taistelijat: Eri arvioiden mukaan 20 000 – 40 000 taistelijaa.

Kalusto: Ei lainkaan ilmavoimia tai raskaita panssarivaunuja. Aseistus koostuu pääosin kevyistä aseista, panssarintorjuntaohjuksista, lennokeista sekä laajasta tunneliverkostosta.

Strategia: Hamasin suurin uhka perustuu epäsymmetrisiin iskuihin, ja se on kyennyt aiheuttamaan vahinkoa Israelille ja haastamaan sen Iron Dome -ilmapuolustuksen ampumalla suuria määriä raketteja ja ohjuksia.

Hezbollah

Libanonissa toimiva Hezbollah on yksi maailman vahvimmista valtiottomista aseellisista ryhmittymistä, jota Iran rahoittaa ja tukee. Hezbollah on aseistukseltaan ja kooltaan huomattavasti Hamas-järjestöä mahtavampi.

Taistelijat: Jopa 45 000 – 100 000 taistelijaa.

Kalusto: Laaja arsenaali, johon kuuluu yli 150 000 rakettia ja ohjusta (mukaan lukien tarkkuusohjattuja ammuksia), lennokkeja sekä panssarintorjunta- ja ilmatorjuntajärjestelmiä. Sillä on myös panssarivaunuja.

Rakenne: Hezbollah toimii Libanonissa vahvana poliittisena ja yhteiskunnallisena toimijana, jolla on myös Libanonin asevoimien rinnalla tai sisällä merkittävä sotilaallinen valta.

Libanonin viralliset asevoimat ja Israelin puolustusvoimat ovat perinteisiä kansallisia armeijoita, mutta Libanonin asevoimien resurssit ja kalusto ovat huomattavasti Israelin vastaavia rajoitetummat.

Voimasuhteiden ja aseistuksen osalta Israel on kaikissa skenaarioissa huomattavasti ylivoimainen, mutta Hamasin ja Hezbollah'n sissitaktiikat, maanalaiset puolustusjärjestelmät ja massiiviset rakettiarsenaalit tuovat merkittäviä haasteita Israelin turvallisuudelle ja pitkittyneille sotatoimille."

-------------------------------------------------------

Israelilla on myös maailman suurin sotilasmahti USA tukenaan ja varsinkin nyt, kun vallassa on ollut rikollisen Trumpin sotarikoshallitus, niin Israel on saanut rohkeutta alkaa toteuttaa märkää päiväuntaan Suur-Israelista hyökkäämällä naapurikansojen kimppuun sekä sai myös USAn hyökkäämään Iraniin, mikä oli suuri virhe.

"Palestiinalaisilla on valtavat maa-alueet ja satoja miljoonia kansalaisia niin pysykööt omilla alueillaan"

Pysytäänpä faktoissa, eikä suur-Israel harhoissa, sillä se on kylläkin Israel, joka ei pysy omalla alueellaan, vaan rakentaa laittomia siirtokuntiaan toisten alueille.

"Tuki Israelille perustuu sen puolustusasemaan ympärillä olevia kansoja vastaan."

Terroritekoon vastaaminen täysimittaisella sodalla ja avuttomien siviilien...varsinkin lasten...tappaminen ei ole mitään puolustautumista.

"Jeesus oli/on juutalainen myös."

Juutalaiset tappoivat Jeesuksen, joten heillä ei ole Jeesuksen uskoa.
        Jeesus ei myöskään asettanut juutalaisia mihinkään erityisasemaan muihin nähden, joten teillä rasistisilla Israelin/siionistien palvojillakaan ei ole Jeesuksen uskoa.

Olette vain hyödyllisiä idiootteja, joita siionistit käyttää hyväkseen ja tappaisivat surutta teidätkin, jos olisitte heidän tiellään. Netissä on videoita, joilla Israelin sotilaat ilakoivat vahingoniloisesti tapettuaan siviilejä, myös kristittyjä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Paljon sait tekstiä aikaiseksi, mutta et vastausta niihin kahteen kysymykseen joita sinulta kysyttiin:

Mikä on se Israelin suorittama väestönsiirto, joka on mielestäsi kansanmurha?

"Mikä on se Israelin suorittama väestönsiirto, joka on mielestäsi kansanmurha?"

Kaikki Israelin suorittamat väestönsiirrot ovat osa kansanmurhaa. Lue kansanmurhan määritelmä.

"Oletko sinä sionisti vai antisionisti?"

Ehdottomasti antisiionisti, kun on kyse näistä äärioikeistolaisista sotarikollisista, mutta en antisemitisti, sillä eivät kaikki juutalaiset kannata heitä, vaan vastustavat. Hekin saavat kärsiä näiden siionistirikollisten takia.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

AI-yhteenveto

"Israel on se, joka sotii joka puolella ja hyökkää toisten maille ryöstääkseen ne. Israel on se, joka vastasi terroritekoon aloittamalla täysimittaisen sodan."

Netanjahu rikolliskumppaneineen itse todistaa, että ISRAELIN TAVOITTEENA ON HYÖKÄTÄ JA TAPPAA !

https://www.facebook.com/reel/2254662092030096

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

"Israel on se, joka sotii joka puolella ja hyökkää toisten maille ryöstääkseen ne. Israel on se, joka vastasi terroritekoon aloittamalla täysimittaisen sodan."

Netanjahu rikolliskumppaneineen itse todistaa, että ISRAELIN TAVOITTEENA ON HYÖKÄTÄ JA TAPPAA !

https://www.facebook.com/reel/2254662092030096

Paljon tulee tekstiä vastaukseksi kysymykseen:

mutta ei kuitenkaan vastausta tuohon kysymykseen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Paljon tulee tekstiä vastaukseksi kysymykseen:

mutta ei kuitenkaan vastausta tuohon kysymykseen.

Vastasin kysymykseesi, mutta jos et ymmärrä vastausta, eikä se kelpaa sinulle, niin voi voi...

Tässä AIn vastaus.

AI-yhteenveto

Kyseessä on Israelin toteuttama palestiinalaisten laajamittainen pakkosiirto ja tuhoaminen Gazan sodassa. Kansainväliset asiantuntijat, YK:n riippumattomat tutkintakomissiot ja ihmisoikeusjärjestöt (kuten Amnesty International) ovat luonnehtineet Israelin toimia Gazassa kansanmurhaksi.

Pakkosiirron ja kansanmurhasyytösten ydin:

Pakkosiirrot ja evakuoinnit: Israel on määrännyt miljoonat palestiinalaiset pakenemaan kodeistaan toistuvasti ja keskittänyt heidät pienille ja turvattomiksi osoittautuneille alueille.

Kansanmurhan tunnusmerkit: YK:n asettama tutkimuskomissio ja kansainväliset tutkijat ovat todenneet Israelin toimien täyttävän useita kansanmurharikoksen tunnusmerkkejä. Näitä ovat muun muassa siviiliväestön tahallinen tappaminen ja elinolojen tuhoaminen estämällä humanitaarinen apu, sekä toiminta, jolla pyritään hävittämään palestiinalaisryhmä.

Oikeudellinen prosessi: Kansainvälinen tuomioistuin (ICJ) käsittelee parhaillaan Etelä-Afrikan nostamaa kannetta, jossa Israelia syytetään kansanmurhayleissopimuksen rikkomisesta.

YK:n ihmisoikeusjärjestöt ja asiantuntijat vaativat kansainväliseltä yhteisöltä toimia siirtojen lopettamiseksi ja vastuuseen saattamiseksi.

• >>Israel on ainut demokraattinen maa Lähi-Idässä.>>

Entä sitten?

Missä Jumala käskee olla demokraattinen?

• Anonyymi00028

"Missä Jumala käskee olla demokraattinen?"

Ei ole mitään todistetta, että Jumala käskisi tai olisi koskaan käskenyt missään yhtään mitään.

Todisteita on vain IHMISTEN AIKAANSAANNOKSISTA. Ihmiset ovat "kuulleet", "nähneet", uneksineet, kuvitelleet, tulkinneet, kirjoittaneet jne...

• Anonyymi00013

Sapattisin ei saa pelata jalkapalloa.

• Anonyymi00015

Mutta sotia voi vaikka ei olisi veitsi kurkulla eikä toinen jalka jo meressä. Voi vaikka aloittaa täysin yksipuolisen sodan.

Siinä ei sapatit paina eikä lain piirrot.

• Anonyymi00022

Israelilaiset eivät osaa potkia palloa!

• Anonyymi00029

Psykopaatteja ei kiinnosta pallon potkiminen, kun voi potkia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      52
      880
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      30
      525
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      72
      441
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37