Syntisi erottaa sinut Jumalasta

Anonyymi-ap

Herjasi, valheesi ja Sanan vääristelysi pitävät sinut poissa Jumalan valtakunnasta ja pelastuksesta.

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin kävi Paavalille, mutta ei sille enää voi mitään. Kaikki katoliset kirjeet ovat Paavalia vastaan Jumalan pyhien puolesta. Paavali itse omilla kirjeillään todistaa itseään vastaan ja hänen halveksiva suhtautumisensa Pietaria, Johannesta ja Jaakobia kohtaan käy hyvin selväksi iljettävästä Galatalaiskirjeestä. Loppujen lopuksi Paavali ei ollut paljon tekemisissä Jeesuksen kanssa, joten ei osannut siteerata eli kertoa, mitä Jeesus oli puhunut ja missä tilanteissa. Myöskin Paavali enimmäkseen yritti vain todistella itse itsestään ja siinä niin kuin muissakin asioissa hän toimi täysin päin vastoin Jeesukseen nähden. Jeesus käännytystoimintansa alussa valitsi itselleen todistajia ja vielä erikseen korosti, ettei itse itsestään todistus ole pätevä, vaan esimerkiksi Johannes pätevästi todistaa ja ennen kaikkea teot puhuvat. Jeesus antoikin monia näyttöjä siitä, millä asialla oli, ja merkkejä siitä, mitä tulisi tapahtumaan niille juutalaisille, jotka Johannes erottelee israelilaisista.

• Anonyymi00002

Sinä olet tyypillinen apostoli Paavalin kirjoitusten vääristelijä. Pietari puhui sinun kaltaisistasi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinä olet tyypillinen apostoli Paavalin kirjoitusten vääristelijä. Pietari puhui sinun kaltaisistasi.

Pietari mainitsi Paavalin oikein nimeltä alustettuaan ensin asiaansa viitaten Bileamiin. Se olikin sattuvasti viitattu, koska Paavali kohtasi Jumalan asettaman esteen Damaskoksentiellä ja on siis typologisesti toinen Bileam. Bileam oli esimerkki henkilöstä, joka välillä saattoi toimia liittolaisena mutta sitten saattoikin kääntyä selkäänpuukottajaksi. Uudessa testamentissa on käytetty typologioita, jotka vahvistavat Jumalan sanan valossa asioiden perimmäisen laidan. Ja nehän eivät sinua kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi00003

Vääristelijät joutuvat tekemään tiliä Jumalalle toistaan.

• Anonyymi00004

Niin kaikki sotahulluista lähtien maksavat hinnan valeistaan.

• Anonyymi00005

Paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00007

Joo ja sairaitten valtakunta - hyvinvointialue.

• Mitenkäs me täysin synnittömät ateistit emme sitten pidä epäjumalia ollenkaan järkevinä?

• Anonyymi00008

Uskonharhaisten syntisäkkisyyden koko on tietysti heidän omassa valinnassaan, kun taas me tervejärkiset emme lotkauta korvaamme moiselle höperehdinnälle.

• Anonyymi00009

Paavali oli murhamies ja yritti kiemurrella lakiasian kanssa.

Paavali kielsi muiden lakien oikean merkityksen, lain noudattamisen, paitsi naisten alistamisen lait hän piti voimassa.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi00010

Paavali oli Rooman hirmuhallinnon agentti, jota ei saatu vastuuseen edes juutalaisten pyhien miesten joukkosurmiin osallistumisesta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00011

Paavali mielistyi tappohommiin.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Paavali mielistyi tappohommiin.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Murhamiespappien kaveriksi ei pidä ryhtyä.

• Anonyymi00013

Missä tuo valtakunta ja pelastus sijaitsee, onko sinne Tampereelta pitkäkin matka?
      Minulla on Toyota Yaris ja sillä pääsee täydellä tankilla lähes 500km ja tankata en enää haluaisi jos pääsen tuonne kohteeseen perille asti täydellä tankilla.

• Anonyymi00014

En halua elää aloittajan valtakunnassa. Pitäköön valtakuntansa.

• Anonyymi00015

No sitten niitä lisää!
      En halua olla sellaisen narsistin völjyssä ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2029
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1176
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      173
      1075
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      772
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      727
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      677
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      661
    Aihe