Joku rippikouluikäisen äiti kirjoitti IS:n kuinka kalliiksi tulee juhlat??
Niin, tuleehan ne jos/kun ajelee taksilla 110e edestä : / halvempikin kuljetus löytyy. Joten, miettisit, oikeesti.
Pitopalvelu 450e/30 henkilölle. Tämänkin voisi hoitaa itse, kun olisi ostanut Esim: juomia koko vuoden etukäteen, kun tiesi, että tälläiset juhlat tulee. Nekun ei happane.
Kuin myös, jos sormet ei ole keskellä kämmentä kakut, suolaiset piirakat vääntää ihan itse. Koska suurimmaksi osaksi, suolaiset maistuvat juhlaväelle.
Puku, niin suorathousut 50e kauluspaita 20e- 30e ja pleiseri tai vilatakki 20e - 40e tai muu pikkutakki. 50e - 70e.
EI ne yhdet rippijuhlat ole häät tai hautajaiset, pientä rajaa, mutta kaikessa saa märistä ja kirjoittaa suuresti. Yksinhuoltajana ihmettelen tuollaista kirjoittamista.
Ihme kädettömiä ihmisiä.
Rippikoulu kustannukset.
Anonyymi-ap
3
58
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
👍👍👍👌
Juu, kannattaa ajatella nenäänsä pidemmälle. - Anonyymi00002
Mikä tässä on onkelma? Kela maksaa tän rouvan elämisen.
Ei työssä käyvällä olis varaa kulkee taksilla tai ulkoistaa juhlat.
Kyllä jäis leiri väliin .
Mutta kun kela maksaa kaiken ....- Anonyymi00003
Kelan kannattaa miettiä miten tukia maksetaan jos tää ääniharava on luvannut ostaa 300€ puvun vieraalle rippipoikaselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664