vägevää zenappia toisinaan kestuppia johon sekotettuna ja mayoenneessoosseia.. chilisiä..
ihan kaikkeen ei kannata sekottaaa.. jos syö riistaeyynääriii tai bratikkaa niin itse makraan en laittaisi mitään keskittyisin lisyukkeisiin..
makumakkarat on vähän eri nääässs.. sitten taas olukkeisiin... ja koskenkorvisiin saunaan ja uimaan.. sitten nukkumaan ...ei hukkumaan..
kesähinen makkara makumaailmas?
10
<50
Vastaukset 10
sivuranuihinkin voi laittaa zenappi jos viekussa on makkarapötkö... terv. per erik vokkikokki.. mul on tosi iso vahva kaqrhu toosi vahva pultsarin kupari hapankaalttaa nyt on kesä juo lähteesi mettä eikiu mä juon kuparia syön hapankaalta jac sbulaaa ja painin kehujen kanssa tosi vahviojen tuo ei oo ees ainoo.. roudasta rospuuttoon oi kesäinen suomi..
- Anonyymi00001
Minulla menee ketsupin kanssa raja makkaraperunoihin. Pelkkä makkara saa tyytyä sineppiin, suosikki Pöltsamaa Kange. Nakkimakkaran kanssa menee peruna salaatin muodossakin.
- Anonyymi00002
Jos kuitenkin satsaa nuggetteihin ja bataattiranskiksiin niin se on bueno.
estonian sineppejä... en muista makumaailmaa mutta on tullut vietettyä aikaa estonian maaseudulla..pitääs kokeilla tuota sineppiä.. nakit ovat juu oma maailmansa.. vaikka punajuurisallaatinkin kanssa
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos kuitenkin satsaa nuggetteihin ja bataattiranskiksiin niin se on bueno.
eikös bataatti ole aika makea? muistikuva hämärtää.. nugetit kyllä kuullostaa hyvältä.. niihin sopii jokin erikoiskastike...ei niinkää zenappi tai kestuppi.. mielestäni.. mutta ainahan voi laittaa mitä vain mihin tahansa oman makumaailmansa mukaan..
- Anonyymi00004
P.ervokki kirjoitti:
estonian sineppejä... en muista makumaailmaa mutta on tullut vietettyä aikaa estonian maaseudulla..pitääs kokeilla tuota sineppiä.. nakit ovat juu oma maailmansa.. vaikka punajuurisallaatinkin kanssa
On siellä tullut ryynättyä enemmän tai vähemmän kännissä. En muista montaakaan tuntia olleeni Virossa selvinpäin, johtuuko edullisesta viinasta vai huonosta muistista. Saattavat liittyä nuo vajaavaisuudet kyllä toisiinsakin.
Jos ei Pöltsamaan Kangea ole tarjolla, mutta saatavilla on Maadlexin kangea pikkutuubissa, niin ajaa saman asian. - Anonyymi00005
P.ervokki kirjoitti:
eikös bataatti ole aika makea? muistikuva hämärtää.. nugetit kyllä kuullostaa hyvältä.. niihin sopii jokin erikoiskastike...ei niinkää zenappi tai kestuppi.. mielestäni.. mutta ainahan voi laittaa mitä vain mihin tahansa oman makumaailmansa mukaan..
Se makea chili kastike sopii hyvin.
- Anonyymi00003
Makumakkarat ovat klassikko. Makumakkaroihin voi laittaa sinappia. Ja hummusta molemmista lajeista, sekä punaisena, että valkoisena.
Kun paistetut makkarat saksii paloiksi lautaselle, niitä voi dipata sinappirantuun ja hummusta voi laittaa veitsenkärjellä paistetun makkaranpalan kylkeen, siihen ihan viereen.
Juomana voi freesata cola tai punainen maito jäätävän kylminä.
Alelaareilla on monesti klassikon aineksia jo valmiiksi odottamassa ateriakokonaisuuden laatijaa.joo makumakkaran maku maailma kyllä muuttuu mutta saattaa kyllä rikastuukkin...
juomavaihtoehdotkin parempia kuin tämä arkine kesähinen tissutelu juovukkeilla ja ison vahvan karhun kanssa painiminen..
- Anonyymi00006
Kyllä Takaladon napalminakki on loistava valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568