Työpaikan yhteisvessassa tyydytystä

Anonyymi-ap

Meidän työpaikassa aloitti nuori nainen kuukausi sitten työt. Täällä käytössä yhteisvessa. On herännyt epäily, että veskissä tehdään muutakin kuin asiat. Nainen voi pitää vessan varattuna helposti parikymmentä minsaa. Onko muualta samoja havaintoja? Mitään jälkiä ei ole näkyville kuitenkaan jättänyt.

16

1371

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ummetus, ei tule ulos mitään joten ei myöskään niitä jälkiä joita kaipaat.

• Anonyymi00002

Kuuntele korva ovessa kiinni niin selviää mitä siellä tapahtuu. Suriseeko sauva vai änkeääkö ähisten paskaa.

Itse olin aikoinaan nuorena poikana lihanleikkaamossa kesätöissä. Varsinkin maanantain krapula-aamuina äijät ravasivat vessassa vuoronperään ja pytyn takana rullalla ollut Kalle-lehti oli selvästi kovassa käytössä yhdellä jos toisellakin. WC sijaitsi lähellä lastauslaituria joten siellä kopissa oli kesähelteillä ihan hemmetin kuuma, varmasti helposti yli 30 astetta lämpöä. Äijät kun ampuivat siinä hikikopissa mällinsä pitkin seiniä tai lattialle niin oli siellä melkoinen spermanlöyhkä kun itse jouduin siellä välillä hädän takia käymään! Myöntää täytyy kuitenkin että pari kertaa paskalla istuessani kaivoin minäkin lehden katseltavaksi niin kohta olikin kulli kivikovana ja pakko heittää omatkin liemet äijien sotkemille seinille 😆

• Anonyymi00003

Ruiskuttelen spermat bidee suikun sisään kiimaisena. Irroitan sen pään ruuvin ja kuorrutan sen paksulla spermalla ja ruuvaan kiinni. Nainen kun käyttää sitä,namnam

• Anonyymi00004

Sehän olet ovela sälli, spermaat naiset niin ettei ne edes sitä tajua.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sehän olet ovela sälli, spermaat naiset niin ettei ne edes sitä tajua.

Joku nainen saattaa tulla raskaaksi, kun pesee pillunsa spermaa sisältävällä suihkupäällä! Sitten hän ihmettelee, miten voi olla raskaana, vaikkei ole yhtynyt miehen kanssa ollenkaan!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joku nainen saattaa tulla raskaaksi, kun pesee pillunsa spermaa sisältävällä suihkupäällä! Sitten hän ihmettelee, miten voi olla raskaana, vaikkei ole yhtynyt miehen kanssa ollenkaan!

Toi oli aika paha, mahtais olla muija ihmeissään kun on tiineenä vaikkei ole edes yhdyntää harrastanut. Heinolan setä sai housuihinsa lauettuaan kans 4 mustalaisakkaa paksuksi niin ei ihan kuitenkaan ainutlaatuinen tapahtuma olisi siinä mielessä mutta tässä suihkuraskaudessa se elatusmaksujen kinuaminen olisi kyllä paljon hankalampaa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Et taida ymmärtää miten raskaaksi tullaan.

• Anonyymi00008

Kyllä ovuloivan nuoren naisen pimpin tuoksahdus on ihana.

• Anonyymi00009

Se on muuten huumaava. Siinä menee äijältä jako sekaisin.

• Anonyymi00010

Oletko tutkaillut kaikki nurkat huolella? Jos onkin dildo piilotettuna johonkin paikkaan?

• Anonyymi00011

Jos siellä onkin jonkin sortin hyvänäpito mielessä? Eihän sille mitään voi jos pimpero huutaa huomiota kesken työpäivän. Pakkohan siinä on helpotusta antaa ennen kuin tilanne eskaloituu..

• Anonyymi00012

Jos hänellä on taipumusta ummetukseen?
      Voi kyllä ollakin myös, että käy sormella. Tosin monet nykyään selaa kännykkää pöntölläkin ja vessakäynnit kestää sen takia älyttömiä aikoja. Kymmenen minuutin paskareissukin venyy helposti 20-30 minuutin mittaiseksi.

• Anonyymi00016

Vastasin vain muiden kyttäämisestä johtuvaan ihmettelyyn

• Anonyymi00013

Joo o mitä sitten ? Onko ongelma ? Lopeta toisten kyttääminen !

• Anonyymi00015

käyn haistelemassa haiseeko kakka

• Anonyymi00017

Vaikka täytyy sanoa, että surkeata on, jos ei työpäivää kestä olla masturboimatta..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      788
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      667
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      485
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      65
      398
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    18. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Jää tyhjää tila

Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.
      Ähtäri
      24
      369
    Aihe