Venäjä ei aio lopettaa tätä sotaa taloudellisten vastoinkäymisten vuoksi tai venäläisten sotilaiden häviön takia, hän sanoo.
Stubb jatkaa, että Venäjä lopettaa sodan ja saadaan neuvotteluihin, kun Venäjän yleisö itse kääntyy sotaa vastaan. Stubbin mukaan se on tällä hetkellä jo tapahtumassa. Mites iranissa kävi kääntyikö kansa maataan vastaan ? sama virsi mitä yritettiin käyttää iranissa eikö natolla ola muuta teatteri kirjoitelmaa kuin tämä, trump kun höyrypäissään lähtee improvisoimaan eikä seuraa käsikirjoitusta niin paljastuu meidän euroopan johtajien juonet kun heillä ei näytä olevan improvisointi kykyä. Hauskinta vielä tässä on se kun kokoajan mainitaan kun yrittää järkeä puhua että pelataan venäjän pussiin muttei ymmärrä että pelaavat vain itse sinne venäjän pussiin
stubbin höpinöitä
16
57
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Uudet pressan vaalit pitäisi järjestää tubin aika alkaa olla ohi.
- Anonyymi00002
Sosiaalisessa mediassa kyllä näkee että Venäjän kansa on vahvasti nazisika Putinia vastaan.
Monet sanoo suoraan että se pitäisi teloittaa että se ei tuosta hulluudesta parane.- Anonyymi00003
näkihän sitä sosiaalisessa mediassa että oltiin iraniakin vastaan tottakai valtamedia vielä tätä auttoi mutta kuinkas kävikään, noh katsotaan ehkä toimii tälläkertaa kun tämä on nyt se juttu millä sota saadaan kuulemma loppumaan näin stubin mielestä. ehkä nato kokeilee lähettää sitten mielenosoittajille aseita niinkuin jenkit ja israel teki jotta saadaan show pystyyn. Joten mielenosoituksia odotellessa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
näkihän sitä sosiaalisessa mediassa että oltiin iraniakin vastaan tottakai valtamedia vielä tätä auttoi mutta kuinkas kävikään, noh katsotaan ehkä toimii tälläkertaa kun tämä on nyt se juttu millä sota saadaan kuulemma loppumaan näin stubin mielestä. ehkä nato kokeilee lähettää sitten mielenosoittajille aseita niinkuin jenkit ja israel teki jotta saadaan show pystyyn. Joten mielenosoituksia odotellessa
Mitä ihmettä höpiset, ei Iran tähän liity millään tavalla.
- Anonyymi00005
Stubb on ihan huru-ukko, joutaisi Ukrainaan mielisairaalaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
sama kaava eri paikassa siksi käytin irania esimerkkinä
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän puhuu vertauskuvallisesti. Sivuuttaen sen, että Iraniin hyökättiin, Venäjä taas mokasi ihan itse. Ja kyllä sen Venäjällä monet ymmärtää, vaikka sananvapaus onkin viety.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän puhuu vertauskuvallisesti. Sivuuttaen sen, että Iraniin hyökättiin, Venäjä taas mokasi ihan itse. Ja kyllä sen Venäjällä monet ymmärtää, vaikka sananvapaus onkin viety.
oma veikkaus että kapina tai mielenosoitukset alkaisivat venäjällä on pienempi % mahdollisuus kuin iranissa, ja stubbin mielestä tämä on se keino jolla sota saadaan loppumaan, katsotaan kuinka käy jos liian pitkää pelaa voi olla että ukraina menettää kaiken mutta eiköhän se tän vuoden lopussa ala selviämään kumminpäin tulee olemaan
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sananvapaus Venäjällä on edelleen ja parempi kuin Suomessa, jossa ollaan kaventamassa oikeuksia.
- Anonyymi00009
Stubb on samalainen suunpieksjä kuin Venäjän Medjedev.
- Anonyymi00010
siitä olen samaa mieltä
- Anonyymi00013
Ei ole, Medjedev puhuu asiaa....se ero siinä on.
- Anonyymi00011
Venäjällä ei ole vara hävitä sotaa. Tätä natopellet eivät tajua. Venäjä tulee sotimaan niin kauan, että se voittaa tai tuhoutuu itse kokonaan.
- Anonyymi00014
Alankomailla on aseet loppu, kaikki on mennyt, varastot tyhjät.
Lopulta käy niin, että yksi toisensa jälkeen kuivuu....Venäjän aseteollisuut tuottaa tavaraa sodan ajan vaateilla.
- Anonyymi00015
Suunsoittajille käy aina huonosti ja oikeus voittaa, Stupidon alamäki on varmaa.
- Anonyymi00016
Trollit nousuhumalassa. Stubb on vain oikeassa. Kun venäjä kaatuu ja rehu loppuu niin tämäkin palsta hiljenee. Faktat ei vaan ole ryysyläisen puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491