Naisia onnelliseksi. Jos eivät ole itse itseensä tyytyväisiä
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Minä tiedän, että voisin tehdä miehen onnelliseksi.
- Anonyymi00002
Jep, pätee toisinpäinkin.
- Anonyymi00003
Itse sen jo toit ilmi: naisia. Sellainen joka vilkuilee koko ajan muita, tekee onnettomaksi.
- Anonyymi00006
Mä vilkuilen että onko tuttuja tai ketä on ympärillä. Perus adhd. En vilkuile vain miehiä.
- Anonyymi00004
Moni mies tekee naisen onnelliseksi vaan pysymällä erossa.
- Anonyymi00005
Näinkin joskus
- Anonyymi00007
Totta tuokin. Mutta et voi myöskään tehdä naista onnelliseksi, jos et arvosta häntä.
- Anonyymi00008
Niin, mutta älä mieti sitä liikaa noinkaan. Kuka ikinä on täysin tyytyväinen itseensä ja tavallaan hyvä niin, mitä sitten voisi kehittäkään. Riittää että on riittävän tyytyväinen ja osaa nähdä ne hyvät asia, vaikka aina se ei olekaan niin helppoa.
- Anonyymi00009
Olet oikeassa.
Mutta voit myös tehdä itseensä tyytyväisen naisen ja (itsesi!) onnettomaksi mitätöimällä hänet.
Tai päästä osaksi hänen onnensa taikapiiriä kohtelemalla kauniisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301219- 67849
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42773P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓145643Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss279615- 91609
- 45572
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?36531- 52526
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510