JEESUKSEN PÄÄLLE HEITETTIIN MEIDÄN SYNTIVELKAMME

Anonyymi-ap

Sen ilmoitti jo profeetta Jesaja ja silti sitä eivät monikaan ymmärrä.

”Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.”
Jesaja 53:6

36

70

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikki me vaelsimme eksyksissä niinkuin lampaat: itsekukin meistä poikkesi omalle tiellensä; mutta Herra heitti kaikkein meidän vääryytemme hänen päällensä.

• Anonyymi00002

Vi gingo alla vilse såsom får, var och en av oss ville vandra sin egen väg, men HERREN lät allas vår missgärning drabba honom.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vi gingo alla vilse såsom får, var och en av oss ville vandra sin egen väg, men HERREN lät allas vår missgärning drabba honom.

All we like sheep have gone astray; we have turned every one to his own way; and the LORD hath laid on him the iniquity of us all.

• Anonyymi00036

Puhun siksi, että voisit pelastua.

• Anonyymi00004

Jesaja 53:11
      ”Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.”

• Anonyymi00005

Että hänen sielunsa on työtä tehnyt, saa hän ilonsa nähdä, ja tulee ravituksi. Tuntemisensa kautta minun vanhurskas palveliani monta vanhurskauttaa; sillä hän kantaa heidän syntinsä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Että hänen sielunsa on työtä tehnyt, saa hän ilonsa nähdä, ja tulee ravituksi. Tuntemisensa kautta minun vanhurskas palveliani monta vanhurskauttaa; sillä hän kantaa heidän syntinsä.

Ja, av den vedermöda hans själ har utstått skall han se frukt och så bliva mättad; genom sin kunskap skall han göra många rättfärdiga, han, den rättfärdige, min tjänare, i det han bär deras missgärningar.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja, av den vedermöda hans själ har utstått skall han se frukt och så bliva mättad; genom sin kunskap skall han göra många rättfärdiga, han, den rättfärdige, min tjänare, i det han bär deras missgärningar.

He shall see of the travail of his soul, and shall be satisfied: by his knowledge shall my righteous servant justify many; for he shall bear their iniquities.

• Anonyymi00008

Jumalalle kiitos, kunnia ja kirkkaus!

• Anonyymi00009

Uskonharhaiset voivat toki olla valitsemansa kokoluokan syntisäkkejä, kun taas me tervejärkiset ymmärrämme Raamatun olevan yksinomaan kokoelman ihmisen kirjoittamia mielikuvitustarinoita.
      Uskoharhaiset: eheytykää tekin tervejärkisiksi, niin teiltä unhoittuu moiset syntihöperehdinnätkin.

• Anonyymi00010

Tuo kohta viittaa Israelin 2,5 milj. kansan pelastukseen Punaisen meren ylityksen aikana.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
      2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
      3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
      4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi00011

Velka on maksettu.

Turha siitä jupista.

• Anonyymi00012

Jokainen joutuu vastuuseen omista synneistään. Ei ketään suoraan taivaaseen temmata.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00013

Pietarin sanat on kohdistettu seurakuntalaisille.

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]

• Anonyymi00014

Jeesus oli uskontohuijari.
      "Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme, niin maksuksi minä kerron tarinoita"

• Anonyymi00037

Höpö höpö

• Anonyymi00015

Jeesuksen sovitustyössä on meidän toivomme ja mahdollisuutemme ikuiseen elämään!

• Anonyymi00016

Voi vittu. Se siitä sitten.

• Anonyymi00017

Jeesuksen veli Jaakob varoittaa hokemasta "yksin uskosta" -mantraa, jossa unohdetaan ihmisen teot, koska lait ovat Jeesuksen mukaan voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.

Jaak.2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.

• Anonyymi00018

Jeesuksella ei olekaan meille piikki auki.

Turhaa onkin sitten jeesustelu.

• Anonyymi00021

Jatkuva "jeesustelu" pitäisikin laittaa lähytyskellot soimaan.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00019

Aamen!

• Anonyymi00022

Laintaulut tulee uuteen Jerusalemin temppeliin ja lait ovat voimassa tuhat vuotta.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Lainkivet murskaa monen hihhulin toiveet taivaaseen pääsemisestä.

• Anonyymi00023

Jesaja on sitten yhtä kova valehtelija kuin mitä Paavali.

Ei Raamattuun voi luottaa kuin vähän sieltä täältä.

• Anonyymi00024

Pietari puhuu seurakuntalaisille. Ei ketään suoraan taivaaseen temmata. Korkeintaan ufot- tempaa lusteen pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00025

Kiitän ikuisesti Jeesusta siitä, että Hän kärsi puolestani ristillä, jotta minä ja moni, moni muu voisivat pelastua uskon kautta Häneen.

• Anonyymi00026

Ja kaikista vänkääjistä.

• Anonyymi00030

Kukaan ei pelasta ketään, jokainen pelastuu teoillaan. Jesus itse itki ristillä. JUMALANI, JUMALANI MIKSI HYLKÄSIT MINUT. Ei oikein avuttomana ihmisenä mahtanut mitään. Hän toi sanoman ja jokainen on vastuussa usko tai ei. Vain jumala päättää mitä tekee, kuka pelastu kuka ei. Jesus on profeetta niin kuin muut ennen häntä.

• Anonyymi00027

Uskonharhaiset voivat toki niin halutessaan olla vaikka sitten näitä velkaisia syntisäkkejä, kun taas meitä tervejärkisiä ei moinen syntihöperehdintä liikuta millään muotoa.
      Uskonharhaiset: tervehtymistä teille harhoissanne.

• Anonyymi00028

Olimme matkalla teurastamoon, mutta Jeesus pelasti meiät!

• Anonyymi00029

Aamen!

• Anonyymi00031

Tämäkin aloitus olisi jäänyt tekemättä, mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset, ja jopa niin pian että osa kuulijoistaan yhä henkeä huokuisi.
      No, onko miestä näkynyt tuomarin toimessaan?
      Ei ole.
      Petkuhuiputtaja.

Matteus 16.

"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
      28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

• Anonyymi00032

Helposti huijattavat ne vaan jaksaa vouhottaa sen kuvitellun jeesuksensa tulemisesta, vaikka se on pelkkä hiekkakansan taru.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Helposti huijattavat ne vaan jaksaa vouhottaa sen kuvitellun jeesuksensa tulemisesta, vaikka se on pelkkä hiekkakansan taru.

Harhaopillakin voi yrittää rakentaa elämäänsä, mutta olennainen asia on, että Jeesus vapautti meidät synnin ja kuoleman laista ja siksi meillä on pääsy Isän tykö.

• Anonyymi00034

Kyllä! Jeesus on Vapahtaja!

• Anonyymi00035

Kiitos Jumalalle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1858
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      126
      851
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      123
      657
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      555
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      62
      495
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      267
      480
    11. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      34
      463
    13. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      9
      456
    14. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      31
      435
    15. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      429
    16. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    17. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      415
    19. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      6
      395
    Aihe