Jumala auttaa yhtä vähän kuin Mikki Hiiri.
Kokeilkaa vaikka rukoilla molemmilta apua.
Mitään apua ei tule kumpaiseltakaan.
Oletteko tietoisia?
86
232
Vastaukset 86
- Anonyymi00001
Älä vertailullasi pilkkaa sarjakuvahahmoja!
- Anonyymi00020
Vertailutestit tuovat kätevästi esiin tuotteiden ominaisuudet.
Tosin Mikki Hiiri ei ole koskaan kuseksinut vedenpaisumusta
tai räjäytellyt kaupunkeja. Että huomattavasti kivampi. - Anonyymi00071
AKU ANKKA OLI PAREMPI LAPSILLE.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
AKU ANKKA OLI PAREMPI LAPSILLE.
Samaistuin Roope setään. esimies-muutosjohtaja
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Samaistuin Roope setään. esimies-muutosjohtaja
Aku Ankka toimii hauskana ja opettavaisena viihteenä, ja sen tarinoista voi ammentaa monia elämänohjeita. Sarjakuvat opettavat muun muassa sitkeyttä vastoinkäymisissä, lähimmäisenrakkautta sekä sitä, että rehellisyys ja ystävyys voittavat aina itsekkäät tavoitteet.Aku Ankan opit ja arvotAku Ankan hahmo on kärsinyt epäonnesta ja pätkätöistä, mutta hän on periksiantamaton ja huolehtii aina perheestään. Tarinoiden kantavia teemoja ovat:Perheen merkitys: Vaikka perheenjäsenet kinastelevat keskenään, he auttavat aina toisiaan hädän hetkellä. Esimerkiksi suhde Roope-setään opettaa sukupolvien välisestä kunnioituksesta.Positiivinen asenne vastoinkäymisissä: Aku joutuu usein pulaan, mutta hän ei lannistu lopullisesti, vaan yrittää aina uudelleen.Ahkeruus ja yritteliäisyys: Sarjakuvat osoittavat, että pikavoitot ja oikopolut johtavat harvoin hyvään, ja että rehellisellä työllä saavutettu tulos on arvokkain.Opetusmateriaalit ja sarjakuvan lukeminenAku Ankka -lehti toimii myös lukutaidon kehittäjänä ja hauskana opetusmateriaalina kouluissa. Sarjakuvan yhdistelmä kuvaa ja tekstiä auttaa ymmärtämään tarinoita ja laajentaa sanavarastoa.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Aku Ankka toimii hauskana ja opettavaisena viihteenä, ja sen tarinoista voi ammentaa monia elämänohjeita. Sarjakuvat opettavat muun muassa sitkeyttä vastoinkäymisissä, lähimmäisenrakkautta sekä sitä, että rehellisyys ja ystävyys voittavat aina itsekkäät tavoitteet.Aku Ankan opit ja arvotAku Ankan hahmo on kärsinyt epäonnesta ja pätkätöistä, mutta hän on periksiantamaton ja huolehtii aina perheestään. Tarinoiden kantavia teemoja ovat:Perheen merkitys: Vaikka perheenjäsenet kinastelevat keskenään, he auttavat aina toisiaan hädän hetkellä. Esimerkiksi suhde Roope-setään opettaa sukupolvien välisestä kunnioituksesta.Positiivinen asenne vastoinkäymisissä: Aku joutuu usein pulaan, mutta hän ei lannistu lopullisesti, vaan yrittää aina uudelleen.Ahkeruus ja yritteliäisyys: Sarjakuvat osoittavat, että pikavoitot ja oikopolut johtavat harvoin hyvään, ja että rehellisellä työllä saavutettu tulos on arvokkain.Opetusmateriaalit ja sarjakuvan lukeminenAku Ankka -lehti toimii myös lukutaidon kehittäjänä ja hauskana opetusmateriaalina kouluissa. Sarjakuvan yhdistelmä kuvaa ja tekstiä auttaa ymmärtämään tarinoita ja laajentaa sanavarastoa.
"lehti toimii myös lukutaidon kehittäjänä ja hauskana opetusmateriaalina kouluissa."
Totta! Aku Ankasta oppii paljon kivempia asioita kuin Raamatusta. Itse olen Raamatusta saadulla kielen opetuksella oppinut vain kiroamaan niin prrrrkeleesti.
- Anonyymi00002
In Mickey Mouse we trust!
Jumala vastaa rukouksiin.😇
- Anonyymi00017
Entäs vihtooko hän?
- Anonyymi00023
Vastaus:
"Tavoittelemanne astraalimenninkäinen kuuntelee nyt toista rukousta. Odottakaa nousematta polviltanne." - Anonyymi00026
Demokrates kirjoitti:
Ehkä.😇
Oho! Siinä vasta Jumala, joka viihtyy helvetin kuumassa!
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jumala on kaikkialla läsnäoleva. Saunassakin.😇
- Anonyymi00034
Demokrates kirjoitti:
Jumala on kaikkialla läsnäoleva. Saunassakin.😇
Paitsi kirkoissa hän ei ole ikinä, eikä paskahuusissa.
- Anonyymi00036
Ja kun ei vastaa, voi kokella Elian vinkkiä: "Huutakaa kovempaa! Onhan hän jumala, mutta hänellä taitaa olla kiireitä. Jospa hän on pistäytynyt tarpeilleen, vai olisiko hän matkoilla? Ehkä hän nukkuu ja herää kohta."
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja kun ei vastaa, voi kokella Elian vinkkiä: "Huutakaa kovempaa! Onhan hän jumala, mutta hänellä taitaa olla kiireitä. Jospa hän on pistäytynyt tarpeilleen, vai olisiko hän matkoilla? Ehkä hän nukkuu ja herää kohta."
Jumala vastasi Elialle!🔥😇❤️👍
- Anonyymi00048
Anonyymi00017 kirjoitti:
Entäs vihtooko hän?
Joo, se sekä vihtoo että vastoo
- Anonyymi00049
Demokrates kirjoitti:
Jumala vastasi Elialle!🔥😇❤️👍
Vastaako muualla kuin Raamatun tarinoissa?
Anonyymi00026 kirjoitti:
kadotusessa on ikuinen vaiva, ei pääty koskaan, siellä oleville.
Anonyymi00034 kirjoitti:
Paitsi kirkoissa hän ei ole ikinä, eikä paskahuusissa.
Jumalattoma on hyljännyt himojesa orjuuteen, kaikki jota eivä ole jumalasta.Kerran häviävä ikuisesti.
- Anonyymi00003
Ei se voikaan toimia
jos ei usko Jumalaan
Epäusko lamauttaa
myös oman yrittämisen
ja ihminen muuttuu
Hessu Hoopoksi
Atet kuvittelee pelaavansa
Jotain hedelmäpeliä
Jos taipuvat rukoukseen
Mutta ei rautakanki taivu
Ihminen ei nöyrry- Anonyymi00008
Tässä tuleekin esille teidän epärehellisyys.
Mainostetaan kuinka pitäisi rukoilla jotta saisi vastauksen Jumalasta, mutta kun näin ei sitten tapahdu, niin siirtetään maalitolppia kuinka pitäisikin uskoa oikeasti ensin.
Tiesitkö kuinka muslimit käyttävät tätä myös? Kuinka sinun pitää vain päivittäin rukoilla, ja jos vastaus ei tule niin se on vain Jumalan testausta ja pitää vain jatkaa maailman tappiin asti. Kai sinä olet kokeillut islamin oppia?
Kerro sinä itse. Mistä sen Jumal uskon saa lähtökohtaisesti?
Katso kun ateistina minulla ei lähtökohtaisesti ole todisteita niin en voi uskoa. Kun kaikki teidän uskon koetukset ovat vielä tälläisiä "ei noin" tyyppisiä, niin se ei auta asiaa.
Koita itse vaikka alkaa uskomaan sydämmessäsi tonttujen olemassaoloon, koska silloin ne näyttäytyvät. Jos eivät niin et vain usko tarpeeksi hartaasti.
Tulisiko sinulla tässä kysymys mieleen kuinka uskoa tarpeeksi voimakkaasti, kun lähtökohtaisesti ei ole mitään näyttöä?
Rukoilusta vielä sen verran kuinka tiedän teidän rukoilutodisteiden olevan sellaista, jossa heitetään paljon rukouksia ja toivotaan kuinka edes joku toimisi. Eli puhdasta sattumaa.
Jos minä vain toivoisin tontuilta kymmeniä asioita päivässä, niin väkisinkin muutamia toteutuisi. Ei toteutuneista voin sanoa kuinka se on vain tonttujen tahto ja ei vastaus.
Ja tämän lisäksi voisin nähdä erikois merkkejä tontuilta. Kuinka jos olen pitänyt tontut tyytyväisinä toivomuksillani, niin tavaroita ei katoaisi. Mutta jos olen niitä suututtanut, niin silloin voi vaikka sukka kadota pesukoneesta. - Anonyymi00009
kyllä rautakanki taipuu kun tarpeeksi lämmittää !!! tai käyttää voimaa
- Anonyymi00021
Rukoilevat ihmiset
tekevät itsestään
höperöitä.
Luulevat pähkinän
syömällä
muuttuvansa
Superhessuiksi.
Järkeä ei löydy. Anonyymi00021 kirjoitti:
Rukoilevat ihmiset
tekevät itsestään
höperöitä.
Luulevat pähkinän
syömällä
muuttuvansa
Superhessuiksi.
Järkeä ei löydy.Löytykö sinulta järkeä?🤔
- Anonyymi00066
Demokrates kirjoitti:
Löytykö sinulta järkeä?🤔
Enemmän kuin sinulta.
- Anonyymi00004
Jos oikeasti uskottaisiin Jumalaan ja ruokouksen voimaan, niin täällaiset ukovaisethan kieltäytyisivät terveydenhuollon käytöstä ja korvaisivat ne rukouksella.
Jos Jumala pystyy ja haluaa uskovaisen parantaa, niin hänhän parantaisi.
Jos taas Jumala ei katso että uskovat on ihmeparannusta ansainnut, niin olisi Jumalan tahdon vastaista yrittää vastustaa hänen tahtoaan turvautumalla lääketieteeseen.
Montako tällaista tosiuskovaa Suomessa on?- Anonyymi00005
Kaikki aito uskovaiset käyvät terveysvaivojensa kanssa halpaan hintaan hoidattamassa tunnetuilla parantajilla kuten P. Jalovaaran luona!
- Anonyymi00006
Deluusio ???
7.7. on mun elämäni merkityksellisin päivä. Se on päivä, jolloin koko mun elämä muuttui silmänräpäyksessä. Keskelle pimeyttä tuli valo ja epätoivon tilalle toivo. Tänään on tasan 7 vuotta siitä, kun tulin aivan yllättäen uskoon.
Kun mä katson elämää taaksepäin, en voi olla huomaamatta sitä suurta muutosta, jonka Jeesus on tehnyt mun elämässä.
Pikkuhiljaa hän on muovannut musta toisenlaista ihmistä. Ihminen, joka ennen heitteli tavaroita vihastuessaan, on oppinut hillitsemään tunteensa. Ihminen joka kantoi teräasetta turvanaan, on oppinut luottamaan Jumalan huolenpitoon. Ihminen, joka päästeli ärräpäitä joka toisena sanana, on oppinut hillitsemään kieltään. Ihminen, joka kantoi sydämessään katkeruutta, on oppinut antamaan anteeksi. Ihminen, joka ajatteli aina pahinta, on oppinut luottamaan Jumalaan myös silloin, kun ei ymmärrä kaikkea. Ihminen, joka yritti selvitä kaikesta omin voimin, on oppinut jättämään asioita Jumalan käsiin. Ihminen, joka etsi hyväksyntää ihmisiltä, on saanut löytää identiteettinsä Jumalan rakastamana lapsena. Ihminen, joka ajatteli olevansa arvoton, on saanut oppia näkemään itsensä Jumalan silmin. Ihminen, joka keskittyi ennen vain itseensä, on oppinut näkemään paremmin myös muiden tarpeita.
En väitä olevani valmis tai täydellinen. Edelleen kompastun, teen virheitä ja joudun pyytämään anteeksi. Mutta yks asia on varma, mä en oo enää sama ihminen kuin seitsemän vuotta sitten.
Jeesus ei muuttanut kaikkea yhdessä yössä, mutta hän muutti mun suunnan. Hän alkoi parantaa sitä, mikä oli rikki, opetti antamaan anteeksi, luottamaan silloinkin, kun en nähnyt tietä eteenpäin, ja muistutti yhä uudestaan siitä, että mun arvoni ei riipu onnistumisista tai epäonnistumisista.
Näiden seitsemän vuoden aikana oon kokenut paljon iloja JA suruja, rukousvastauksia JA pitkiä odotuksen aikoja. Silti Jumalan uskollisuus on kantanut läpi kaiken. Hän ei oo luvannut helppoa elämää, mutta hän on luvannut olla mukana jokaikisessä päivässä.
Jos joku olis kertonut mulle ennen 7.7.2019, millainen mun elämä olis tänään, en olis uskonut, eikä ois moni muukaan. Mutta Jumala näki mussa jotain sellaista, mitä mä en itse nähnyt. Ja hän näkee sen edelleen.
En oo muuttunut siksi, että olisin itse ollut vahva. Mä oon muuttunut siksi, et Jeesus on ollut uskollinen. Päivä päivältä, askel askeleelta, hän on tehnyt työtään mussa ja tekee sitä edelleen.
Kiitos Jeesus näistä seitsemästä vuodesta. Kaikki kunnia kuuluu sinulle siitä, mitä oot saanut aikaan mun elämässä.♥️
Erittäin vahvaa Atte arviointia on täysi
deluusio harhaluulot. Ylimielisyys. - Anonyymi00007
Jos kokeilis muslimien profeettoja...auttaskohan..?.ainakin fanaattisuus paranis...
- Anonyymi00010
mikki hiiri on saatana älä koskaan usko mikkiin vaan aku ankkaan
- Anonyymi00011
Kiitos tiedosta! Rukoilen tänään Akulta ihmeitä!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Rukoilen tänään Akulta ihmeitä!
pitää tilata niitä akun nauravia T-paitoja , mennä ne päällä uskovaisten tilaisuuksiin
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
pitää tilata niitä akun nauravia T-paitoja , mennä ne päällä uskovaisten tilaisuuksiin
AkuAnkka paita miehille
Iines Ankka tai HelloKitty naisille
Kirkkoon suuntana SaaTana ja
Ateisti hämmästyy.
Kaikki ihailevat ei pahalla vaan +++++ - Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
AkuAnkka paita miehille
Iines Ankka tai HelloKitty naisille
Kirkkoon suuntana SaaTana ja
Ateisti hämmästyy.
Kaikki ihailevat ei pahalla vaanKirkko on oiva Ankkalinna.
Samaa keksittyä tarinaa kauppaavat.
- Anonyymi00014
Tottakai. Yksi hotelliyö auttaa vakaumukseen kummasti https://www.is.fi/urheilu/art-2000012074799.html
Esim hotellissa minne ei sovi ulkolaisia vieraita. - Anonyymi00015
Pitää ymmärtää mitä rukoilee. Minä rukoilin jo kuolleelta Christopher Hitchensiltä että todistaa minulle kuinka tolloja uskovaiset ovat. Ja rukouksiini vastattiin. Hän on ilmestynyt lukemattomille YouTube videoille todistamaan juuri sen mitä rukoilinkin.
- Anonyymi00016
Rauhaa!
Kysyin onko ALLAH olemassa. Pyysin merkin saada löytää rahaa. Määräsin viisi eri tapaa antaen tarkan kuvauksen miten ja missä raha pitää löytyä. Joka kerta sain toivotun vastauksen kahden viikon sisällä tai aiemmin. Yhteensä löysin lähes 200 euroa.
Pyysin löytää kadulta 25 e ja löysin.
Pyysin löytää pullonpalautusautomaatista lapun ja löysin 2.80 e
Pyysin löytää pankkiautomaatista 20 e ja löysin
Pyysin löytää nimettömän lompakon ja löysin oli 90 e rahaa
Pyysin löytää 50 e pelaamon lattialta ja löysin
ALLAH OSOITTI OLEVANSA OLEMASSA JA VASTAAVAN RUKOUKSIIN. HÄN ON PALVONNAN ARVOINEN JUMALA JA NIIN PÄIN POIS. KORAANIN SUOMENNOKSET EIVÄT OLE YHTÄ HYVIÄ YMMÄRRYKSEN JA JOHDATUKSEN ANTAJIA KUIN ENGLANNINNOS. SHIIA MUSLIMIEN ENGLANNINNOS ANTOI JOHDATUKSEN HYVÄN.
Myös Jeesus on siellä missä hänen nimensä on ja tuohon nimeen kokoonnutaan.
Jehovan todistajien keskellä voi lähestyä Jehovaa joka silloin lähestyy myös. Hän ei vastaa RUKOUKSIIN mutta antaa siunauksen iankaikkisen.
Maailma ei voi ottaa vastaan Totuuden Henkeä eikä islamia. Jeesus on edelleen kansoja ja kurjia varten. Islam on eliitin asiaa. Kuninkaiden ja ylimysten. Jehova on niitä varten jotka tekee hartiavoimin työtä täyttääkseen kaiken. Hän laittaa toimimaan uskonnon hyväksi ja omaksi hyödyksi.
Kolme hyvää löytyy, vaikka Jeesus sanoi Vain yksi on hyvä. Neljäskin on niille joita kiinnostaa tieto ja menestys eli Krishna.
Vain kuudes seurakunta eli Filadelphian PUHDASSYDÄMISET näkevät Jumalan ja heille ovi on auki suvaitsevaisuuden tähden kaikkiin uskoihin. Muiden täytyy löytää se oma juttu ja uskonto.- Anonyymi00022
Onneksi Jumala vie jopa kirkollisveroina rahat.
Jumala autta jatkuvasti häneen uskoviaan.
- Anonyymi00024
Kunhan luulevat. Sattuma auttaa enemmän kuin viis jumalaa.
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kunhan luulevat. Sattuma auttaa enemmän kuin viis jumalaa.
Sattuma on maailman ilmaisu muoto, uskovilla on johdatus elämässä.
- Anonyymi00030
kertoja1 kirjoitti:
Sattuma on maailman ilmaisu muoto, uskovilla on johdatus elämässä.
Se johdattaa heidät hautaan.
- Anonyymi00025
Jumala loi ihmisestä kuvan joka
uskoo mikkihiiriin, eli ateismin
Mäki edessä keskellä kesää ja
Siksi suksi ei luista. Valta jää nyt
maapallolla ateisteille.- Anonyymi00027
Uskovaiset uskovat
jopa puhuvaan aasiin.
Heillä ei järki luista. Anonyymi00027 kirjoitti:
Uskovaiset uskovat
jopa puhuvaan aasiin.
Heillä ei järki luista.Eipä tunnu järki sinullakaan luistavan koska pilkkaat.🎃
- Anonyymi00042
Demokrates kirjoitti:
Eipä tunnu järki sinullakaan luistavan koska pilkkaat.🎃
Et vain tajua asiaa, koska olet niin tyhmä.
- Anonyymi00067
Demokrates kirjoitti:
Eipä tunnu järki sinullakaan luistavan koska pilkkaat.🎃
En pilkannut.
Sanoin vain totuuden.
- Anonyymi00028
Minä olen saanut vastauksia, mutta en niinkuin olen itse halunnut. Ihmisen tulee ymmärtää, että on mahdotonta näissä oloissa antaa jokaiselle ihmiselle se mitä he haluavat. Eikä Jumala ole luvannutkaan, että jokainen ihminen saa mitä pyytää ja haluaa. Apostoleille hän lupasi antaa heille sen mitä pyytävät, mutta sitä ennen hän oli näyttäytynyt heille Jeesuksessa. Rakentanut heihin vankan uskon ja antanut henkensä heihin asumaan. Eli he osasivat pyytää Jumalan tahdon mukaisesti.
Rukouksesta:
Roomalaiskirje 8:26-28 FB38
[26] Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla. [27] Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä. [28] Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
Ihmiset haluavat epäjumalan joka tottelee heidän himojaan ja halujaan. Jeesus ei ole sellainen Jumala. Isä joka aina tekee lapsen tahdon, on surkea isä ja vaarallinen.- Anonyymi00032
Joka tapauksessa Jumala on ihmisten keksimää satua.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joka tapauksessa Jumala on ihmisten keksimää satua.
Jumala on oikeasti olemassa.😇❤️
- Anonyymi00043
Demokrates kirjoitti:
Jumala on oikeasti valetta.
- Anonyymi00050
Demokrates kirjoitti:
Väitteesi on vain uskomus, jota et osaa perustella.
- Anonyymi00029
Fysiikan lait muuttuivat samalla
Olette muka jumalan kuvia
Ateisteja
Eli nyt valolla on varjo. Voi hamsteri
Kokeilkaa jo kynttilällä aluksi
Kyllä se valon varjo on totta !!
Pitäiskö hävittää kaikki luotu.
Ihmiset uskoo mikkihiireihin ja
kuviin. Homma meni poskelleen
Tarkoitus oli nostaa tietoisuutta
mutta tuli kustua lahkeeseen
Loinkin ateismin.- Anonyymi00031
Fysiikan lakien mukaan
Mikki Hiiri on enemmän totta
kuin Jumala.
On valoisaa uskoa
Mikki Hiireen. Anonyymi00031 kirjoitti:
Fysiikan lakien mukaan
Mikki Hiiri on enemmän totta
kuin Jumala.
On valoisaa uskoa
Mikki Hiireen.Jumala loi ne fysiikan laitkin.😇❤️👍
- Anonyymi00044
Demokrates kirjoitti:
Jumala loi ne fysiikan laitkin.😇❤️👍
Todista väitteesi!!!
- Anonyymi00068
Demokrates kirjoitti:
Jumala loi ne fysiikan laitkin.😇❤️👍
Todista lapsellinen väitteesi!!!
- Anonyymi00033
uskovaisilla on sellainen vika päässä että eivät tajua sattumaa vaan sanovat sen johtuvan mikki hiiren korvista 🤣
- Anonyymi00035
Uskovaisilla ei muuta päässä olekaan kuin vikaa.
Heillä jopa korvat heiluvat puhuessaan. Anonyymi00035 kirjoitti:
Uskovaisilla ei muuta päässä olekaan kuin vikaa.
Heillä jopa korvat heiluvat puhuessaan.Tuo ei ole totta.😿
- Anonyymi00045
Demokrates kirjoitti:
Millainen vika sinun päässäsi sitten on?🤔
Minulla ei ole vikaa, vaikka sinulla on.
- Anonyymi00051
Demokrates kirjoitti:
Ei minulla ole vikaa, vaikka sinulla on.
- Anonyymi00055
Demokrates kirjoitti:
Ei minulla ole vikaa, vaikka sinulla on.
- Anonyymi00060
Demokrates kirjoitti:
Tuo ei ole totta.😿
Todella totta on.
- Anonyymi00046
Rukous ei ole toivomuslista tai automaatti.
- Anonyymi00059
Rukous on tehotonta jupinaa itsekseen.
- Anonyymi00047
Kukaan ei usko tai väitä, että Mikki Hiirirauttaisi. Jumalan auttamiseen uskovia on paljonkin. Näin ollen, vaikkei minkään jumalan auttamisesta ei ole näyttöä, voi tähän uskova takertua johonkin satunnaiseen tapaukseen ja pitää sitä osoituksena hänen jumalastaan.
- Anonyymi00069
Kyllä Mikki Hiiren apuun kannattaa luottaa yhtä paljon kuin Jumalan apuun. Ihan tasavertaisia.
Jumalan auttaminen ei ole ihmisenmielipiteistä riippuvainen.
- Anonyymi00057
Jumala ei auta ikinä missään.
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mutta usko Jeesukseen auttaa plasebon lailla.
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei niin jos on itsekästä pyytämistä, oman edun tavoitelu mielessä.
- Anonyymi00062
kertoja1 kirjoitti:
Ei niin jos on itsekästä pyytämistä, oman edun tavoitelu mielessä.
Jos pyytää apua, pitäähän apua saada.
Muutenhan rukoilu on ajanhaaskausta (kuten onkin).
Jumala on turhake. - Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Jos pyytää apua, pitäähän apua saada.
Muutenhan rukoilu on ajanhaaskausta (kuten onkin).
Jumala on turhake.Jumala on maailman suurinta humpuukia!!!
- Anonyymi00070
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mutta usko Jeesukseen auttaa plasebon lailla.
Vessassa käyntikin auttaa enemmän.
Anonyymi00065 kirjoitti:
Jumala on maailman suurinta humpuukia!!!
Itepäiseti pyytät eivä saa mitään apua jumalata, omiin tarkoituksiinsa.
- Anonyymi00079
Tuo on totta. Ei auta, vaikka miten muuta väittäisit.
Yksi siltä puuttuu, ja sen mukana kaikki – olemassaolo.
- Anonyymi00063
Rukous antaa suuntaa omaan elämään
Ja se tuottaa tulosta
Kyllä ateisti voi rukoilla voimaa
Kun omat voimat hiipuu
Rukous on pyhyyttä
Rakkautta
Ja
Voimaa
Hienosäätöä- Anonyymi00064
"Rukous antaa suuntaa..."
Autoa kun ajaa ja samalla rukoilee
se antaa suuntaa kohti ojaa.
Voimaa autoon saa bensa-asemalta
kun bensamittariin nojaa.
Jumala ei työnnä, se jo myönnä.
- Anonyymi00075
Näin elävä usko voimii. https://www.youtube.com/watch?v=27K2HQNqKqY
- Anonyymi00076
Ihan varmaan joo :D
Kukaan ei ole väittänyt Mikki Hiiren auttavan, eikä kukaan odota sen auttavan. Jumalan auttamishaluja ja -kykyjä mainostetaan Raamatussa harva se sivu. Uskovat ottavat tämän tosissaan, eivätkä näe todellisuutta: Jumalan apu ei eroa sattumasta.
12 "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo,
13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.- Anonyymi00077
Jumala ja Mikki Hiiri auttavat yhtä paljon: eivät mitenkään.
- Anonyymi00078
Mikki Hiiri sentään on, mutta Jumala ei seikkaile edes sarjakuvissa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491