En harrasta jääkiekkoa, tangoja, salattuja elämiä, patikoimista, pyöräilyä, jalkapalloa enkä tanhuamista. Näitä kaikkia JT harrastavat. Minä en. Kuuntelen rock musiikkia. Ketään JT ei kiinnosta. Ehkä on parasta erota.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ongelmansa kullakin, vaikka se taitaa olla jokin muu kuin kertomasi.
- Anonyymi00002
Voi olla muitakin syitä, mutta yleensä JT harrastavat luettelemiani asioita. Todellakaan minua eivät kiinnosta ne.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi olla muitakin syitä, mutta yleensä JT harrastavat luettelemiani asioita. Todellakaan minua eivät kiinnosta ne.
Tunnen olevani todellakin väärässä porukassa. JT ovat tehneet todistajuuden todella kapeaksi. Maailmassa on vaikka mitä mielenkiintoista, mutta juuri nuo eivät kiinnosta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tunnen olevani todellakin väärässä porukassa. JT ovat tehneet todistajuuden todella kapeaksi. Maailmassa on vaikka mitä mielenkiintoista, mutta juuri nuo eivät kiinnosta.
Mene tanssikurssille ja opettele perustanssit.
Sitten tanssilavoille. Siellä on sitten vientiä ja mahdollisuus tutustua mukaviin ihmisiin. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jehovia on Suomessa vain kolmisen promillea. Etsi seuraa sellaisista normaaleista ihmisistä, jotka jakavat kanssasi samoja kiinnostuksenkohteita. Täällä ruikuttamisella et ainakaan auta asiaasi.
- Anonyymi00004
Sählyä, harrasta sählyä 😁
Kyllä monet todistajat kuuntelevat rokkia. Normaalit ihmiset vieroksuvat uskonharhaisia niiden taikauskon vuoksi. Uskonharhaiset vieroksuvat muita uskonharhaisia köyhyyden, vanhuuden, rumuuden, tyhmien juttujen ja tietysti pahan halitoosin vuoksi.
Ruttervortti harrasti ryyppeemistä.🍾🥂🍷🍸🍹🍺🍻🥃🫗🐷🐽🇺🇸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2041974
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1721044- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?76709Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.330647- 24645