mulla:
marjapusseja
lihasoppaa
leipää
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Leipää, sieniä, itetehtyjä keittoja, nokkosta, tarjouspizzoja.
- Anonyymi00002
Minulla on herneitä, kanasuikaleita, ja ahvenfileitä noin 7kg.
nämä ovat mukavia maku-ja ajatusmaailmoja.. kahtotaas.. jääkaappi plus kaks (tiedän on kylmä mutta ruuat säilyy) pakastin posottaa täysillä..
jääkaapissa pottuja ..ei kyllä pitäisi pitää ihan näin kylmässä.. pottuja ja porkkanaa siis..
hapankaalta... punainen maito ....pieni kerma.... kaksi pientä parsakaalta... viili.. sipulin puolikas... uusi voi ...pieni jämä ovariinia.. kastiketa ja mausteita ja kastikkeita öljyjä....
kolme ja puoli wilhelmi makkaraa ja iso mötikkä juuri ostettua hermanni nimistä juustoa
..muut elintavikkeiset löytyvät kuivakaapista tai huoneen lämmöstä kuten nuo minitomskut..
huono puoli on joskus kun nuo porkkanat ja potut jäätyy.. jopa hyytäväksi menevät maidotkin.. tosin kyllä ne hileytyneet ne sulavatkin..
pakkasessa taitaa olla kaikenlaisia jämiä.. pakastevihanneksia maissia.. joskus jopa jäätelöä.. sekä käyttökelponen kilon hauki.. saman verran löytyy kuivakaapeista ja huoneenlämmöstä.. täällä on noin 25 astetta sisällä .. kiirastuli..- Anonyymi00003
Mulla korkea kaappipakastin jossa puolukkaa, aroniaa, leipää, kanafileitä, jauhelihaa, possun ulkofilepihvejä, lohta, itsetehtyä valmista ruokaa n. 30 päivälle, yrttejä öljyyn silputtuna, juuressekoituspusseja, vanhanajan nakkipaketti, auralihapullapaketti, pitkopullaa viipaleina, tortilloja, sipuleita valmiiksi pilkottuna.
Syksymmällä saataville puolukoille ja aronioille pitää olla tilaa, kun ostan koko talven marjat kerralla, itse en pääse keräämään.
Köyhänä pieneläkeläismummona pakko hyödyntää tarjouksia joten jääkaappipakastin- yhdistelmän pieni pakastin ei riitä.- Anonyymi00004
Lisään vielä.......Jääkaapissa ei yleensä ole kun levite, juusto, leikkele, sinappi, ruokakermaa, kahvia, alkoholitonta olutta, jotain itsetehtyä säilykettä, hilloa ja mehua, munia.
Alaosan pakastimessa yleensä sellaista mitä käytän päivittäin, esim kasvissekoituksia, itsetehtyä ruokaa, vajaat makkara tms paketit, leipää, marjoja
pieneläkeläismummo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676