Ameriikan persu jatkaa sotaa Irania vastaan. Siitä kärsii tavallinen suomalainen joka autolla joutuu ajamaan. Ruotsissa verotus laskettu ja pensa maksaa 1.28€/l. Suomessa persut vallassa ja täällä maksaa 2.28€/l.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Ensi kevät ja vaalit tulevat nopeasti. Ennennäkemätön vaalitappio tulossa persuille.
- Anonyymi00008
No, mitäs veikkaat persujen vaalitappioksi?
On vielä melkein vuosi aikaa ja nyt on Kokkarit sössineet pahasti.
"Sivistysporvarit" osaavat hyvin korruption.
Saas nähdä, mihin demarit vielä pystyvät?
Lindtman, Tuppurainen ja kumppanit saavat luvan tarjota muutakin kuin että aikovat hoitaa hommat "reilummin", mitä se sitten tarkoittaakaan.
- Anonyymi00002
Ei Amerikassa ole persuja, mutta Venäjällä ja Suomessa on vasukommareita.
- Anonyymi00003
On se Donald ameriikan persu.
- Anonyymi00009
Trumppi kuolisi nauruun, jos kuulisi tästä.
- Anonyymi00004
Me persut ajamme sähköllä. Lataamme veronmaksajien piikkiin.
- Anonyymi00007
Eikö sähkölaskun maksa asukas ja vain Persujen kansanedustaja maksattaa kansalla kaiken mahdollisen, kuten saunalla joka on asumiskelvoton ja valehtelee asuvansa siellä jne...
- Anonyymi00005
Lataava joulupukki jää rannalle ensi vuoden vaaleissa.
- Anonyymi00006
Se mikään "Ameriikan persu" ole. Suomen persut olis diiliukolle lähinnä vasemmistoa.
- Anonyymi00010
Ei olis vaan äärioikeistoa myös Trumpin mielestä. Soini oli ainoa tolkun oikeistolainen.
- Anonyymi00011
...pitäisiköhän tuon aloittajan käydä ihan itse Ruotsin puolella tankilla että näkisi ihan itse tuon polttoaineen hinnan .... tai siis .. eihän sitä noin vain Pietarista asti ajella , Suomen kautta ei pääse ja muualla on meri välissä ..
- Anonyymi00012
Missä persujen euron bensa viipyy?
- Anonyymi00013
SosDemPetos ?
- Anonyymi00014
kamelinnussijat huiputtaa aina ja nyt trump ei neuvottele niiden kanssa
suomikin heräsi liian myöhään näiden kanssa , eivät ole mitään eurooppalaisia käytökseltään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520