Mua on jo pitkään kiihottanut ajatus siitä, että alkaisin juttelemaan jollekkin 50-70- vuotiaalle miehelle esim. kahvilassa. Pikkuhiljaa juttelun lomassa ”vahingossa” paljastelisin ja koskettelisin itseäni ja katsoisin, miten mies reagoisi siihen. Leikkiminen voisi johtaa pidemmällekkin, jos mies innostuisi.
Oon itse siis 26v nainen.
Jutustelu esim. kahvilassa
17
275
Vastaukset 17
Kiinnostaa....
- Anonyymi00001
Harmi, kun jää ikä liikaa vajaaksi.
- Anonyymi00002
Kiinnostaa kyllä mistäpäin olet,se pikku paljastelu on hyvä esileikki kyllä?
- Anonyymi00006
Oon Kuopiosta. 🙂
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oon Kuopiosta. 🙂
Mä oon länsiuudeltamaalta. Kik, peck60
Saako tehdä myös itse jotain?
- Anonyymi00004
Totta kai sais. 😊
-AP - Anonyymi00005
Saat. Jutella ja katsoa.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saat. Jutella ja katsoa.
Voidaanko edetä tässä asiassa jotenkin. Kiinnostaa kyllä.
- Anonyymi00007
Vaillajotain kirjoitti:
Voidaanko edetä tässä asiassa jotenkin. Kiinnostaa kyllä.
Ei, kun mulla fantasiana nimenomaan niin, että tää tapahtuis täysin spontaanisti ilman ennakkosuunnittelua.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei, kun mulla fantasiana nimenomaan niin, että tää tapahtuis täysin spontaanisti ilman ennakkosuunnittelua.
Sopii sekin. Nähdäänkö kahvilassa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä juuri!! Miehenäkin haluaisin tuon tapahtuvan aivan sattumalta. Suunniteltuna ei lainkaan niin mukavaa kuin aivan odottamatta. Tuosta mieli piristyisi ja loppu päivä olisi yhtä aurinkoa.
- Anonyymi00003
Tuollainen olisi äärettömän mukava kohtaaminen. Iloa molemmille.
- Anonyymi00008
Sopii mulle anytime. Edellinen tyttöystävä osasi tehdä samaa. Missä tavataan?
- Anonyymi00009
Pitäisi sopia tapaaminen ”sattumalta”. Kiinnostaa kyllä.
M Hki - Anonyymi00012
Olen kyllä aina joskus huomannut nuoren naisen katseessa sellaista peiteltyä kiinnostusta,mutta näin 70- kymppisenä ei todellakaan kehtaa tehdä aloitetta .
Varsinkin näin kännyköiden aikakaudella.
Saattaisi hyvin pian löytää itsensä jostain tik-tok tms videolta pedari setänä.
Ikäväähän se on, kun nuoret ihanat naiset vieläkin kiinnostavat,ihan seksuaalisestikin.
Ja joutuu vain fantasioimaan .
Toki nautin vain katselustakin,onhan onneksi aikoinaan ollut seksiä hyvinkin paljon.
M71- Anonyymi00013
Olen 50v ja sama ongelma. Usein huomaa huomattavasti nuoremman naisen katsovan selvästi kiinostuneena. Mutta en todella kehtaa nyky-yhteiskunnassa ottaa itse ensin kontaktia. Siksi jää moni kohtaaminen tapahtumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661