vttu miks menin ikinä rakastumaan suhun. ei tää tunnu siltä milt pitäs ilman sua
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
PIDÄ JO PÄÄS KIINNI! ETKÖ SÄ YMMÄRRÄ? MÄ EN RAKASTA SUA ENÄÄ
MUN TUNTEET ON TOISESSA. OLEN VAIN IHASTUNUT. MUTTA SUA EN RAKASTA.- Anonyymi00003
Miksi kehotat jtn tuntematonta tappamaan itsensä? Et taida voida henkisesti kovinkaan hyvin.
- Anonyymi00004
No en tiedä.
- Anonyymi00005
Minä en ole rakastanut ketään enää sen jälkeen kun aikoinaan erosin! Ja nyt olen siinä tilanteessa, että halua löytää 70v ystävämiehen ja olisimme loppuelämämme ajan hyviä ystäviä toistemme kanssa!
- Anonyymi00006
haluan
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
haluan
Ystäväksi en ole koskaan halunnut minua paljon nuorempaa henkilöä!
- Anonyymi00008
Traumakemia se vaan. Ei mitään rakkautta.
- Anonyymi00009
Mitä menit pelleilemään kanssani joka kerta kun oltiin yhteydessä sul on mt aivot et edes tajua itse miitä pahaa puhut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841157
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153858- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t144601Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575