Antaa Suomi lahjaksi KULTUURIN RIKASTUTTAJILLE.Lahjoa lisäksi kauko maat .Mihin on unohtunut Suomalaiset.Hillo purkit kähmii rahat lisäksi vielä.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Olis Suomen voinut pitää siistinä,maana.Hoitaa omat asiat kuntoon,eikä lahjoa kauko maita.Suomalaiset ajettu ALAS.VILLE RYDNAN JA MARI RANTALA ainot kunnon ministerit olleet kymmeniin vuosiin Suomessa.Heile kiitos ja kunnia.Mustat enkelit ei tuo onnea eikä rahaa.Kyllä ovat KELA Jonossa ahkerat käviät.
- Anonyymi00002
Nyt suunnan on muututtava täysin siten, että päättäjät ottavat paremmin huomioon kantasuomalaisset. Jo 1990-luvulta lähtien on ajettu vain maahanmuuttajien asioita. Sen seurauksena valtava joukko kantasuomalaisia on syrjäytetty täysin.
Tämä hallitus on kymmeniin vuosiin paras hallitus, KOSKA siinä on Perussuomalaiset mukana. Toivon todella että heistä tulisi seuraavaksi pääministeripuolue. Jos vasemmisto pääsee valtaan, suomen tuhoaminen jatkuu. - Anonyymi00003
O N Kyllä puurot ja vellit sekaisin.Nämä hillo purkit eikö ymmärrä,että SUOMEN KANSA ON Niiden työn antaja.Niskurointia huonoa asioitten hoitamista omalle kansalle.Suomi alas ajettu.Mitä iloa,hyötyä on tunkea rahat tutemattomaan.eivät varmasti tiedä mihin raha käytetään.vastaan ottaja maan hillo purkit nauraa niille,kun saavat miljardit.lisääntyvät kun sienet sateela .Kela jono Suomessa pitenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568