Miksi joku haluaa lapsellisen aikuisen???

Anonyymi-ap

Lyhytpinnaisuus, heikko impulssikontrolli ja mustavalkoajattelu saavat vaikuttamaan uhmaikäiseltä kakaralta. Aikuisena tällaiset ihmiset ovat äärimmäisen raskaita ja vanhempina myös pelottavia.

Ei mitään järkeä!!!

10

95

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

kulkee suvussa trust me nämä vttu mä hakkaan sut ja muut ei se tee silti kokonaan sysipskaa ihmistä täytyy osata erottaa mikä on just sitä sisua mikä saa puskemaan täällä pskassa lujemmin

• Anonyymi00002

ei oo ollu helppo tie aina tuntunu ku ois kuivan maan oravana yksin juoksemassa pakoon mielenvikasia ja sit mulle sanotaan et minä olen se mielenvikanen HAHA toi on aina yksi vtu läppä kosk mun oma ajatus on aina täysin päinvastanen

• Anonyymi00003

oon haistanu mädän omis vanhemmis, just kavereis ja tolleen ja sit ne sotii mua kohden se on niin hassua

• Anonyymi00004

Ota joku joka EI ole lapsellinen aikuinen. Et ole täysin järkevä, kun haluat tälläisen ihmisen... Oletko varma, että et oikeasti halua jotain kiellettyä? Miksi muuten kukaan haluaa???? Hanki joku joka käyttäytyy aikuismaisesti!!!

• Anonyymi00005

loppu tulema jatka juossemista ei se siitä sen kummosemmaks muutu

• Anonyymi00006

Ei haluakaan.

• Anonyymi00007

Emme sovi yhteen!! Tajua jo. Parempia ihmisiä on olemassa, jotka osaavat käyttäytyä oikein ja kuten aikuisena oletetaan käyttäytyvän!!!!! Miksi haluat ihmisen, joka käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara???
      Miksi??? Joudut vain hoitamaan asioita ja pitämään huoli, ettei mitään pahaa tapahdu!

• Anonyymi00008

Noi voi kertoa nepsyydestä, mikä tuntuukin useimmista lapsenomaiselta tai mt-ongelmista. Juopoille myös heikot hermot.

Välttelisin.

• Anonyymi00009

En minä ainakaan ja sen olen kertonut täällä jo todella monta kertaa muodossa, en halua olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Ja olen aina pitänyt vain samaa ikäluokkaa olevista ihmisistä! Sekin ohitettiin käden heilautuksella, ihan kuin minua ei olisi ollut edes olemassa! Siksi olen kokenut ettei kukaan ole ymmärtänyt minua! Minulla on aina ollut oma päämäärä, enkä ymmärrä sitä miksi niin ei olisi saanut olla!!

• Anonyymi00010

Kaikkien niiden vuosien aikana olen kertonut vain ja ainoastaan totuuden, etten halua koskaan olla missään tekemisissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa. Onko sitä ollut vaikeaa ymmärtää?? Omat lapseni ovat jo reilusti yli kolmekymppisiä! On tuntunut kauan siltä, että minun suuhuni yritetään laittaa se tieto, että minun olisi ollut pakko olla tekemisissä hänen kanssaan, koska lähes kaikki esitys on ollut vain häneen liittyvää! Ja siitä olen kärsinyt jo todella kauan! Kuten eilenkin!! Putoan yhä syvemmälle pimeyteen jos se ei lopu! Minun on välttämätöntä saada olla ihan rauhassa jonkin aikaa, ennen kuin pystyn tutustumaan uuteen ikäiseeni ystävään! Miksi helvetissä, ettel lopettaneen sitä esitystä jo vuosia sitten, kun pyysin sitä! En usko että kenenkään pää kestäisi jatkuvaa pommitusta jostain sellaisesta henkilöstä, jota olen inhonnut jo siitä lähtien, kun hänestä jatkuvalla soitolla esitettiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      155
      1037
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      127
      651
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      43
      617
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      565
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      51
      547
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe