https://www.youtube.com/watch?v=UZPPy10G29E
'KILL THEM FIRST': Netanyahu's Venomous Doctrine for the IDF and Jews in the War Against Iran
Netanjahu myös valehteli 33 vuotta "Iranin ydinaseesta."
Iranilla ei ole vieläkään ydinasetta, sen sijaan Israelilla itsellään on arvioiden mukaan 90-100 ydinasetta.
NETANJAHU TODISTAA, ETTÄ ISRAELIN "PUOLUSTUSSOTA" ON VALHETTA
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Netanjahu: "Tapamme heidät ensin", ei kuvaa puolustussotaa, vaan HYÖKKÄYSSOTAA.
Israelin JULKISENA tavoitteena on siis TAPPAA kaikki ne ihmiset, joiden maihin he hyökkäävät! JÄRJETÖNTÄ!!
Ja vielä järjettömämpää on, että uskikiset vielä puolustelevat heidän murhiaan !- Anonyymi00002
Ei uskovat puolustele, vaan paholaisen kätyrit.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei uskovat puolustele, vaan paholaisen kätyrit.
Ovatko helluntailaiset ja muut Israelin siunaajat siis uskovaisina esiintyviä paholaisen kätyreitä ?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ovatko helluntailaiset ja muut Israelin siunaajat siis uskovaisina esiintyviä paholaisen kätyreitä ?
Kyllä ovat.
- Anonyymi00004
Netanjahu myös valehteli 33 vuotta "Iranin ydinaseesta."
https://www.google.com/search?q=video+Netanjahu+myös+valehteli+33+vuotta+"Iranin+ydinaseesta&rlz=1C1JZAP_fiFI1178FI1178&oq=video+Netanjahu+myös+valehteli+33+vuotta+"Iranin+ydinaseesta&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQABjvBTIKCAIQABiABBiiBDIHCAMQABjvBTIHCAQQABjvBdIBCTEzMDcwajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:5965c3b2,vid:Mzmtdwsef8s,st:0- Anonyymi00006
Uusi yritys.
https://www.google.com/search?q=netanjahu+33+warnings&rlz=1C1JZAP_fiFI1178FI1178&oq=netanjahu+33+warnings&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIKCAEQABiABBiiBDIKCAIQABiABBiiBDIKCAMQABiABBiiBDIKCAQQABiABBiiBNIBCDkzNDBqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:6189c27d,vid:Mzmtdwsef8s,st:0
- Anonyymi00005
Jos kuka tahansa siunaa tappamisen, viattomien ihmisten tappamisen, niin on paholaisen kätyri eikä Jeesuksen seuraaja.
Niin se vain on vaikka itkis tai pieris ja siinä synti täytyy saarna synniksi eikä selitellä tappamisen puolesta puutaheinää.- Anonyymi00007
Entä koko seurakunta, joka opettaa/vaatii siunaamaan lasten murhaajia Jeesuksen nimessä tai muuten joutuu kirotuksi ?
Onko tällainen seurakunta "Jumalan seurakunta", jolla on Jeesuksen usko vai "saatanan synagooga", joka uskoo siionistien vanhan liiton propagandaan ?
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
- Anonyymi00009
Valitettavasti kristikunta osin pahoin eksynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501