Putinin jalokivi, Krimi, on suurissa vaikeuksissa. Huolto sakkaa ja yhteydet katkeavat, eikä Venäjä voi tehdä asialle juuri mitään.
Ukrainan voitto on taas askeleen lähempänä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ukrainan-kuristusote-krimista-tiukkenee-tama-video-puhuu-puolestaan/9364630
Krimin saarto etenee
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kyllä. SLAVA UKRAJINI 🇺🇦👍
- Anonyymi00002
Ukrainan puolustusministeriön mukaan Ukraina on iskenyt muutaman päivän sisällä ainakin 36 venäläislaivaan Mustallamerellä ja Asovanmerellä.
Ukrainan operaatioiden tarkoituksena on sotkea venäläisjoukkojen polttoainehuoltoa miehitetylle alueelle.
Ukraina on julkaissut videon useista drooni-iskuista.
Ukrainan droonijoukkojen mukaan kohteina ovat olleet Venäjän asevoimille öljytuotteita toimittaneet laivat sekä kansainvälisiä pakotteita kiertävän Venäjän varjolaivaston alukset.
Kaikki niistä yrittivät toimittaa Krimille polttoainetta, Ukrainan puolustusministeriö tiedotti.- Anonyymi00003
Luonto saastuu mutta Ukraina ei siitä välitä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Venäjän toimet vaan puhdistaa ilmaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oikeammin Venäjä ei siitä välitä, kun lähti sotimaan Ukrainassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ukraina onkin maailmanhistoria pahin ympäristörikollinen.
- Anonyymi00005
Jos olisin Putin luopuisin Krimistä ja vetäisin rintaman Venäjän puolelle.
- Anonyymi00010
Kaikki Putinin ratkaisut altistavat hänet lyhtypylväälle, aivan kaikki. Kas siinä pieni ongelma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2072187Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 52869
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta118728Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707