Ensin mahdoton kiihko ja halu naisen vartaloa kohtaan ja kun saa seksiä ja lopuksi laukeaa, niin välittömästi himo katoaa vaikka haluaisi sen jatkuvan. Miksi näin. Liekö naisllla sama homma.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
On on ja sama on tunne runkatessa ties miten, ja kenen kanssa!
Kiihkon sijaan tulee jopa inho ja poispääsyn tarve tilanteeta, varsinkin jos kertaseksistä kysymys! - Anonyymi00002
Täysin sama! Jopa se seksikumppani saattaa alkaa ärsyttämään samointein kun laukean, vaikka juuri hetki sitten se oli paras ihminen maailmassa
- Anonyymi00003
Siitähän kait monet naiset ja vaimot ovat puhuneet, kun mies "on valmis" pieraisee kiitoksenaan, ja kääntää selän. NIIN nainen odottaa vielä lämpöä ja hellyyden huomiota aktin jälkeen.
Tämä lienee psykologinen juttu josta varmaan asiantuntija auttajat ja terapeutit osaa kertoa enemmän?
Jospa se siitä? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siitähän kait monet naiset ja vaimot ovat puhuneet, kun mies "on valmis" pieraisee kiitoksenaan, ja kääntää selän. NIIN nainen odottaa vielä lämpöä ja hellyyden huomiota aktin jälkeen.
Tämä lienee psykologinen juttu josta varmaan asiantuntija auttajat ja terapeutit osaa kertoa enemmän?
Jospa se siitä?Ei tämä ongelma ole. On vain tullut huomattua. Eli kyllä tämä tästä. 😁
- Anonyymi00005
Sehän on luonnonlaki, että siemennettyä ei tee enää mieli. Luonto yrittää lisääntymään mahdollisimman monien kanssa, ei sitä yhtä ole tarkoitus paneskella kuin kerran kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511