Kiitän Jeesusta Kristus pelastuksesta!
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
AAMEN!!!!
AIHETTA JA SYYTÄ ON!!!! - Anonyymi00002
Teoistamme huolimatta hän meidät pelasti, peruuttamattomasti. Saamme odottaa ylöstempausta, jospa jo tässä kuussa.
- Anonyymi00003
Ajoista ei kannata puhua mitään. Yllätyksenä se tulee kuitenkin.
- Anonyymi00004
..... Istuu Isän Jumalan Kaikkivaltiaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita..... !
Huomenna on jälleen Herran Päivä! Usein silloin kun on ollut vierailevia saarnaajia on säätila kääntynyt kauniiksi. He tuovat mukanaan parhaimmillaan Jumalan tuntemisen tuoksua.
Kiitos Jumalallemme! - Anonyymi00005
Kiitoksesi menee väärään osoitteeseen, nimittäin koko Kristus-nimeä ei edes ollut Jeesuksen eläessä, ja Jeesus vastusti koko Kristus-kultin olevaa juutalaisuutta, josta syystä kristinuskon tehnyt Paavali juuri hänet surmasikin Jumalan pilkasta. Pelastuskiitoksesi kuuluu Paavalille, joka loi tämän opin.
Tässä PELASTUS suoraan raamatusta opin luoneen Paavalin sanoin hänen Roomalaiskirjeestään - kristinuskon tärkein opetuskirje:
<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen... sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN LIHALLA SYNNIN LAKIA<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7.- Anonyymi00006
Tuossa luvussa Paavali hyvin oivallisesti kuvaa miten syyntakeettomia ja täysin kykenemättömiä vastaamaan omista teoistaa uskovaiset ovat - tämän päivän diagnosoinnilla se vastaa psykopaattitasoisen sarjamurhaajan mielenmaisemaa.
- Anonyymi00007
Näin siis Paavalin kristinuskolla Jeesuksen nimeen pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
Esimerkkejä on maailmassa lukematon määrä. Viimeksi ne Keniassa papin nälkään näännyttämät 400 uhria. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin siis Paavalin kristinuskolla Jeesuksen nimeen pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
Esimerkkejä on maailmassa lukematon määrä. Viimeksi ne Keniassa papin nälkään näännyttämät 400 uhria.Osa aikuisista ja lapsista oli vielä elossa, kun heitä kaivettiin haudoista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuossa luvussa Paavali hyvin oivallisesti kuvaa miten syyntakeettomia ja täysin kykenemättömiä vastaamaan omista teoistaa uskovaiset ovat - tämän päivän diagnosoinnilla se vastaa psykopaattitasoisen sarjamurhaajan mielenmaisemaa.
Rauhaa!
On totta että Raamatun SANA tekee joistakin epävakaita, mutta ei kaikista. Itselläni oli monta vuosikymmentä enkeli suojana estämässä minua tekemästä vääriä tekoja. Mutta vuoden 2011 jälkeen Herra Zebaot on sanonut tahtovansa tehdä minusta soturin. Ja enkeli on hellittänyt otettaan. Jos joku on epävakaa uskonnon takia niin hänen kätensä enkeli kyllä sitoo.
Israel lähti Egyptistä Jumalan johdattamana. Ja harhaili kädet sidottuna monia rankaisuja kokien 40 vuoden ajan. Sen jälkeen siteet heltisivät mutta ei kapinalliselta sukupolvelta, vaan sitä seuraavalta sukupolvelta. Tuo nuori ja kokematon sukupolvi hyökkäsi Jumalan käskystä valloittamaan Kaanaan maan. He tekivät sodassaan monia hirmutekoja, mutta kyllästyivät väkivaltaan ja sotaan nopeasti.
Jumala siis on sellainen että välillä sitoo henkilön täysin jopa 40 vuoden ajaksi, mutta välillä vaatii armotonta sotaa. Minulle Jehova sanoi kun kysyin häneltä oletko sinä paha vai hyvä: OLEN ESTÄNYT ENEMMÄN SOTIA KUIN AIHEUTTANUT NIITÄ.
samoin uskon hänen estäneen hyvin paljon tasapainotonta käyttäytymistä, vaikka nyt vuoden 2011 jälkeen onkin vallinnut kammottava sotatila, jossa joidenkin kädet ovat täysin sidotut kun taas toiset päästelee täyttä häkää väkivaltaa.
Mitä muuta asiasta voi sanoa. Raamattu ja maailman historia todistaa omalta osaltaan että tulee aikoja jolloin NELJÄ VITSAUSTA PÄÄSTETÄÄN IRTI. Silloin on enää turha pohtia sitä Jumalan rakkauden määrää joka tulvehti Rauhan aikana. Jumala osaa myös vihata. Toivotaan että ei yli kohtuuden kuitenkaan. Vaan sen verran kuin kukin kykenee kantamaan.
Tää on vähän heikko kommentti. Olin pitkään täysin sokea Raamatun väkivallalle. Nyt vähän ymmärrän uhreja. Mutta silti olen Jumalan puolella. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Rauhaa!
On totta että Raamatun SANA tekee joistakin epävakaita, mutta ei kaikista. Itselläni oli monta vuosikymmentä enkeli suojana estämässä minua tekemästä vääriä tekoja. Mutta vuoden 2011 jälkeen Herra Zebaot on sanonut tahtovansa tehdä minusta soturin. Ja enkeli on hellittänyt otettaan. Jos joku on epävakaa uskonnon takia niin hänen kätensä enkeli kyllä sitoo.
Israel lähti Egyptistä Jumalan johdattamana. Ja harhaili kädet sidottuna monia rankaisuja kokien 40 vuoden ajan. Sen jälkeen siteet heltisivät mutta ei kapinalliselta sukupolvelta, vaan sitä seuraavalta sukupolvelta. Tuo nuori ja kokematon sukupolvi hyökkäsi Jumalan käskystä valloittamaan Kaanaan maan. He tekivät sodassaan monia hirmutekoja, mutta kyllästyivät väkivaltaan ja sotaan nopeasti.
Jumala siis on sellainen että välillä sitoo henkilön täysin jopa 40 vuoden ajaksi, mutta välillä vaatii armotonta sotaa. Minulle Jehova sanoi kun kysyin häneltä oletko sinä paha vai hyvä: OLEN ESTÄNYT ENEMMÄN SOTIA KUIN AIHEUTTANUT NIITÄ.
samoin uskon hänen estäneen hyvin paljon tasapainotonta käyttäytymistä, vaikka nyt vuoden 2011 jälkeen onkin vallinnut kammottava sotatila, jossa joidenkin kädet ovat täysin sidotut kun taas toiset päästelee täyttä häkää väkivaltaa.
Mitä muuta asiasta voi sanoa. Raamattu ja maailman historia todistaa omalta osaltaan että tulee aikoja jolloin NELJÄ VITSAUSTA PÄÄSTETÄÄN IRTI. Silloin on enää turha pohtia sitä Jumalan rakkauden määrää joka tulvehti Rauhan aikana. Jumala osaa myös vihata. Toivotaan että ei yli kohtuuden kuitenkaan. Vaan sen verran kuin kukin kykenee kantamaan.
Tää on vähän heikko kommentti. Olin pitkään täysin sokea Raamatun väkivallalle. Nyt vähän ymmärrän uhreja. Mutta silti olen Jumalan puolella.Raamatun tarinassa on kaksi Jumalaa, koska myös Saatanaa kutsutaan Jumalan nimellä - ne piti osata erottaa tiedon perusteella.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Rauhaa!
Tää on vähän heikko kommentti. Olin pitkään täysin sokea Raamatun väkivallalle. Nyt vähän ymmärrän uhreja. Mutta silti olen Jumalan puolella.Kumman Jumalan puolella olet?
- Anonyymi00009
Kiitosten sijaan suosittelen etsimään maallista apua kokemukseen, että et itse pysty hallitsemaan omia tekojasi - harhautuneelle mielelle ja psyykkeelle näin 2000 vuotta myöhemmin se on oikea apu.
- Anonyymi00010
Ei Paavalin ohje ole että kun teet kansanmurhan, niin teet hyvää.
Vain paholaisen kätyri vääntää asian niin.- Anonyymi00014
Kysehän olikin vain PELASTUA tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa. Ei siinä (Room.7) sen väitetä mitään hyvää olevankaan.
- Anonyymi00015
Yllyttääkö Paholainen sinua tekemään jotakin pahaa? Osaatko kuvata, että miten se tapahtuu?
- Anonyymi00016
Ei ketään suoraan mihinkään taivaaseen temmata.
Kaikki joutuu tuomittavaksi tekojen ja lakien mukaisesti.
PIetari puhuu seurakuntalaisille.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. - Anonyymi00017
Tekojen mukaan tietenkin temmataan kun Paavali ajatteli kokevansa sen eläessään.
Siksi on syytä miettiä jos vaikka herjaa Paavalia tai intoilee tappamisesta että mikä tulee olemaan kohtalo.- Anonyymi00018
Voi hyvä Luoja, taasko pelottaa. Kuule Paavali oli ihan kimpassa Luojajumalankin kanssa tehdä testi, kuinka moni myy Saatanalle sielunsa, kun hän lupaa pelastuksen, kun palvoo Jeesusta tosi Jumalana uhriksi itsensä puolesta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi hyvä Luoja, taasko pelottaa. Kuule Paavali oli ihan kimpassa Luojajumalankin kanssa tehdä testi, kuinka moni myy Saatanalle sielunsa, kun hän lupaa pelastuksen, kun palvoo Jeesusta tosi Jumalana uhriksi itsensä puolesta.
Kun nämä luonnostaa vihattavat on korjattu pelikentältä, tungettu tuliseen pätsiin petojumalineen, saamme oikeudenmukaisen maailma, jossa ei ole enää itkua oleva, lupaa ilmestyskirja. Eihän tämä operaatio olisi ilman Paavalia onnistunut. Ei Jeesus missään ristillä edes kuollut.
- Anonyymi00020
Tempaus koskee pelkkiä akanoita, kun elon viljaa puidaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tempaus koskee pelkkiä akanoita, kun elon viljaa puidaan.
Ne lentävät taivaan tuuliin.
- Anonyymi00022
Ei olekaan mitään arvokkaampaa kuin Jeesuksen Kristuksen anteeksianto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443