Tuhosin kaiken ja poltin sillat takanani. Mitä olisi voinut olla. Aitoa ystävyyttä, toistemme tukemista, välittämistä. Toistemme puolella olemista tätä pahaa maailmaa vastaan, jossa olemme kuitenkin erilaisia. Muistan, kun kävit minun luona viimeisiä kertoja. Muistan kuinka nauroit ihanasti. Ajattelin, että olet ihminen, jota en tahdo menettää elämästäni. Minusta meillä oli hyvä suhde, hyvä yhteistyö. Kaikki oli niin pitkään hyvin. Sitten minä sekosin. En tiedä itsekään, mitä minulle tapahtui. Pyydän sitä sinulta nöyrästi anteeksi. Ehkä tunteet olivat liian voimakkaita. Minut on hylätty ja jätetty niin monta kertaa. Minut on myös rikottu ja minua on käytetty hyväksi. Siksi tunteet tulivat niin voimakkaina. Pelästyin niitä. Yritin paeta totuutta, sitä miten paljon sinua rakastan. Loukkasin sinua ja toivoin, että tunteet kuolevat, mutta ne vain vahvistuivat. Tiedä, että joka kerta, kun sinua loukkasin, minuun sattui aivan valtavasti. Anteeksi, että pilasin kaiken. Sitä mitä meillä oli ei voi saada enää takaisin. Toivon sulle onnellista ja hyvää elämää. Toivon, että löydät rakkauden ja ystäviä. Minä jatkan tätä yksinäistä matkaani.
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Ei ole mitään niin rikkinäistä ja yksinäistä jota rakkaus ei voi parantaa. Kaikkea hyvää ap, anna itsellesi anteeksi menneisyyden inhimilliset virheet ja aloita elämäsi uudestaan itseäsi rakastaen.
- Anonyymi00007
”Pyydän sitä sinulta nöyrästi anteeksi. ”
Ei anteeksipyyntösi ole minkään arvoinen jossai suolii24 - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
”Pyydän sitä sinulta nöyrästi anteeksi. ”
Ei anteeksipyyntösi ole minkään arvoinen jossai suolii24Nöyryys olis sitä, et face to face . Nykyihmiset ovat välinpitämättömiä.
- Anonyymi00002
Joko teidän suhde loppu. Aika draamaa ollut koko yön. 🖐femmat sille Moro näihin tunnelmiin hyvät jatkot
- Anonyymi00003
Minä toivon että kuolet tänään.
- Anonyymi00004
Hyvästi!
- Anonyymi00015
Siis toivot että draamasetä, eli aloittaja kuolee tänään vai kenties psy koottisen kateutesi kohde jonka kuvittelet näitä settejä tuottavan suureksi suruksesi? T naiselta pläskärille
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis toivot että draamasetä, eli aloittaja kuolee tänään vai kenties psy koottisen kateutesi kohde jonka kuvittelet näitä settejä tuottavan suureksi suruksesi? T naiselta pläskärille
Koittakaas ny keksiä joku monitieteellisteoreettinen legitimaatio tämän käytökselle. Lisäys
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Koittakaas ny keksiä joku monitieteellisteoreettinen legitimaatio tämän käytökselle. Lisäys
Älä nä webbitebbo tästä vaivaa näe vaikka kova hippi onkin löytää jotain yleistut…tieteellistä et o terävin kynä penaalissa
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Älä nä webbitebbo tästä vaivaa näe vaikka kova hippi onkin löytää jotain yleistut…tieteellistä et o terävin kynä penaalissa
Pääseekö noin yksinkertaiset hommiin joissa viimeistään odottais nokkeluutta ja päättelykykyä ja ehkä hieman ”eetoksen” tuntemusta mikä luonaa ja mikä ei😬
- Anonyymi00005
Surkea aloittaja ,reppana ,mikäli huomiolortto mies.. Mene kertomaan henkilölle itselleen kasvotusten, sanasi täällä on turhaa ja laiskaa.
Sivusta- Anonyymi00019
Olipa tämä räyhäkkä vastaus itsellesi apäijä rrau🥱
- Anonyymi00006
Tyhmä mies toimii juuri noin että tekee kaikkensa että saa vihollisia. Vähäälyisyyden merkki😂
- Anonyymi00022
Kyä näin on ja sääli on sairautta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyä näin on ja sääli on sairautta.
Välinpitämättömyys..
- Anonyymi00008
Kaikkea hyvää miehelle.
- Anonyymi00010
Karma tuo takaisin häneen kaiken
- Anonyymi00012
näin se on😎
- Anonyymi00011
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi00023
Ja ihan ystävyydestään puutteestako guben aloituksessa on kyse? Siitäkin varmaan joo
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja ihan ystävyydestään puutteestako guben aloituksessa on kyse? Siitäkin varmaan joo
Hän vain valittaa täällä eikä tee mitään asian eteen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hän vain valittaa täällä eikä tee mitään asian eteen.
Eiköhän se ole ihan hyvä asia mitä palstaäijään tulee. Ym-mär-rät-kö?🥱
- Anonyymi00013
....Omie lastesa ikäset tytöt vois jättää ainaki rauhaa, ko aikuine ostaa alaikäsille alkoholit ja tupakit nii sitte juottaa ko vielä kyselee mukaansa.
- Anonyymi00018
Epäilemättä tekisit kaikkea tuota minkä mainitsit, aloittajaäijä, siis toimisit mm viunamuulina nuorisolaisille. T naiselta
- Anonyymi00014
Ei se käivärä myöskään ole mikään Adonis, muuta kuin omissa päiväunissaan. Naisvihaaja, joka ottaa kaiken irti mitä saa. Päivittäiset alkoholit pitää saada, kun ei kestä itseään selvin päin. No oli aika rumasti kirjoitettu, mutta katson että minulla on siihen oikeus. Ja kukaan fiksu mies ei tietenkään lähde tätä omimaan, joten ollos huoleti mukavat.
- Anonyymi00017
Oliko sen arvoista AP? Tehdä hänestä vihollinen?
- Anonyymi00030
Paha saa palkkansa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Paha saa palkkansa.
Oletko sinä nyt mielestäsi tämä aapee, eli palstasedän kummelikertomus?
- Anonyymi00024
Useat luulevat aloittajaa mieheksi. Hän on nainen.
- Anonyymi00027
Ja sinua kismittää kun esim tämän ketjun osalta ihmiset eivät ole ohjailtavissa? Koita narsistinen nainen kestää
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja sinua kismittää kun esim tämän ketjun osalta ihmiset eivät ole ohjailtavissa? Koita narsistinen nainen kestää
Ps kirjoititko aloitukseen ”toivon että delaat” tänään? Ihan tervettä..
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ps kirjoititko aloitukseen ”toivon että delaat” tänään? Ihan tervettä..
Sen on tainnut kirjoittaa minun vihaaja.🥺
Sivust va tääki
- Anonyymi00029
Oli yllättävää että olet misandristi, mutta noin voi käydä jos on vakava traumatausta. En syyllistä siitä, mutta harmittaa se välillä miten asiat meni.
- Anonyymi00031
Aloittaja, Et saa.
- Anonyymi00034
Sitä vaan ihmettelen. Rakkautta on..Vaikeroi yksinäisyyttä ja kuitenkin keikistelee eksäänsä. Että mitä niiku
Sivust vaa07.16.23 - Anonyymi00036
Onpas täällä paljon patoutunutta katkeruutta ja vihaa. Sitähän koko Suomi on nykyään ja olemmekin menossa kansakuntana lujaa alas. Voimia ja rakkautta ap
- Anonyymi00037
Niin ollaan ainakin tällä menolla. Oikeastikko ei ole enää sitä tosirakkautta missään.
Sivust vaa
- Anonyymi00038
lyyristä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.682218Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351784- 1001161
- 46909
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26797- 29670
- 41665
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,135622Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578