Johtuuko Suomen onnellisuus maailman parhaasta varautumisesta Venäjää vastaan vai mahdollisuudesta päästä tappamaan venäläisiä?
Inside the Most Prepared Country on Earth
https://www.youtube.com/watch?v=Msfrit12u0M
Maailman onnellisin kansa
8
52
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Tarkoittaa paremminkin valtion onnelisuutta eikä kansan.
- Anonyymi00002
Miten valtio voi olla onnellinen? Jos vammainen logiikkasi toimisi, Kiina, Neuvostoliitto, Kuuba olisivat maailman onnellisimpia valtioita kun kansa on tukahdutettu eikä se kapinoi onnellista valtiota vastaan. Itse asiassa sinun tarkoittamasi "valtio" on kansaa riistävä eliitti. Ihan niin kuin VT:ssakin Jahven papit eli valtio riisti kaananilaisia maanviljelijöitä ja keksi näille tarinoita paastoamisesta, etteivät kapinoisi kun "valtio" kerää viljasta veroja niin, ettei sitä jää tarpeeksi maanviljelijöille.
- Anonyymi00004
Suomalaiset ehkä ovat olleet maailman onnellisin kansa, mutta eivät varmaan enää kovin kauan. Nykyinen hallitus on ainakin tehnyt kaikkensa tehdäkseen suurimman osan tavallisesta kansasta onnettomia.
- Anonyymi00005
Suomalaiset ovat yksi pöhlöimpiä kansoja, sitä myöten niiden onnellisuuskin selittyy.
- Anonyymi00006UUSI
Kuka tahansa olis maailman onnellisin kansa, jos sais vaan maata laiskana työttömänä kaiket päivää.
- Anonyymi00007UUSI
suomen onnellisuus johtuu siitä että suomalaiset on hieman tyhmiä
- Anonyymi00009UUSI
Jaa hieman :O
- Anonyymi00008UUSI
seisovat lumihangessa tumput suorina TSUHNA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661745
- 761233
- 114923
- 94817
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.64650Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41609- 59607
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74520- 42514
- 28485