https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3fdad94d-6c54-4c40-b0c8-97345209660a
"Venäjä on hätää kärsimässä – Uusi kriisi uhkaa koko maailmaa.
Ukrainan käynnistämä kulutussota Venäjän öljynjalostamoja vastaan voi heijastua Venäjän maatalouteen ja lopulta myös maailman viljamarkkinoille.
Venäjällä on kehittymässä poikkeuksellisen vakava polttoainekriisi, jonka seuraukset voivat iskeä lujaa Venäjän maatalouteen juuri sadonkorjuun kynnyksellä.
Ukrainan drooni-iskut ovat viime kuukausina kohdistuneet yhä järjestelmällisemmin Venäjän öljynjalostamoihin, erityisesti niiden vaikeimmin korvattaviin prosessiyksiköihin pakotteiden vaikeuttaessa varaosien hankintaa.
Tilanne on poikkeuksellinen myös siksi, että Venäjällä odotetaan tänä vuonna hyvää, mahdollisesti jopa ennätyksellisen suurta viljasatoa.
Sadonkorjuu on käytännössä dieselkäyttöinen prosessi. Polttoainetta tarvitsevat puimurit, kuorma-autot, viljankuivaamot ja satamien logistiikka."
Suomen sotahullut päättäjät tukevat ukrainan drooniiskuja venäjän öljyjalostamoihin ja sotahullu kansa hurraa ja kannataa venäjän öljyjalostamoihin iskuja.
Suomen sotahullut tukee tulevaa nälänhätää
Anonyymi-ap
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Sota loppuisi tunneissa, kun venäjä vetäytyisi Ukrainan alueilta pois. Eivät halua, vaikka avaimet ovat omissa käsissään.
- Anonyymi00003
Miksi ylipäätään venäjän sotapsykoosi hullut yleensä ovat Ukrainassa? Tulisivat pois niin mikään ei uhkaisi ketään.
- Anonyymi00004
Älä vähättele SMO:n saavutuksia. Putin ei natseja ruoki ja kaikki Venäjän ulkopuolellahan ovat natseja ja satanisteja.
- Anonyymi00005
NIIN TEKEE...
https://sacred-texts.com/nos/epistle.htm- Anonyymi00006
SODAN ALOITTAJAT WW123 Euroopan kuninkaat.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
SODAN ALOITTAJAT WW123 Euroopan kuninkaat.
Kuningas Vlad.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437