Voisivatko ne tällä palstalla kirjoittavat ja tätä lukevat ilmoittautua, joille Jeesus on ilmoittanut, että Raamattu on Jumalan Sanaa?
Jos nimittäin Jeesus nousi kuolleista eikä ole ylösnoustuaan muuttunut mykäksi, Hän kai kykenee ilmoittamaan itse kullekin Häneen uskovalle,
a) onko Raamattu Jumalan Sanaa, ja jos on, niin
b) mitä Hän sillä tarkoittaa.
Olen käynyt tällä palstalla 5-7 vuotta, ja olen pannut merkille, että jengi on aika hanakkaa siteeraamaan Raamattua ja vieläpä keskenään ristiin: yksi siteeraa jotain kohtaa ja sanoo siitä jotain, toinen puolestaan toista ja sanoo siitä jotain, millä kumoaa edellisen sanojan viestin.
Ja molemmat heistä ovat sitä mieltä, että Raamattu on Jumalan Sanaa.
Eikä ilmeisesti kummallekaan heistä ylösnoussut Jeesus ole ilmoittanut, että Raamattu on Jumalan Sanaa, saatikka että mitä Hän sillä tarkoittaa - ts. kuinka Raamattua tulee lukea.
Siksipä kinastelu jatkuu loputtomiin - kaikki lukevat Raamattua mielestään oikein eikä kuitenkaan kukaan kykene sanomaan selkä suorana ja rohkeasti ja avoimesti, että "Jeesus itse ilmoitti minulle, että Raamattu on Jumalan Sanaa, ja paljastipa Hän vielä senkin, kuinka sitä tulee lukea - mitkä kohdat sielllä ovat kaikkein tärkeimpiä."
Ja tämän kyllä huomaa: jokainen teistä pellehermaneista kuvittelee olevansa niin raamatullinen, ettei mitään rajaa - muita paljon, paljon raamatullisempi (tässä asiassa Nellie Oleson on koko porukasta kaikkein järjettömin) - eikä kenellekään teistä ylösnoussut Jeesus ole antanut lupaa kutsua Raamattua Jumalan Sanaksi (saatikka kertonut sitä, kuinka sitä tulee lukea). Te olette omin päin päättäneet, että asia on niin, ja mitä siitä on tuloksena? Loputtomia väittelyitä sadoittain, tuhansittain. Hedelmistään puu tunnetaan.
Kuinka teiltä voisikaan löytyä sellaista nöyryyttä, että te edes kysyisitte tuota asiaa Jeesukselta, kun te kerran olette jo ajat sitten korottaneet itsenne Jumalan rinnalle päätettyänne Jumalalta lupaa kysymättä kutsua Raamattua Jumalan Sanaksi ikään kuin te TIETÄISITTE asian ja että teillä on muka valta niin toimia. Suuruudenhullut pellet!
Paavali päätti olla tuntematta mitään muuta kuin Jeesuksen Kristuksen ja Hänet riistiinaulittuna, ja teitä kiinnostaa ainoastaan Raamatusta kinasteleminen. Onneksi olkoon tuosta kaaoksesta, röyhkimykset!
😅😅😅
Jeesus ja Raamattu
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Käännetään sama asia sinulle.
Oletko sinä itse kysynyt Jeesukselta, että pelastuvatko kaikki ihmiset, kuten sinä itse väität?
Toivoisin sinun sitä kysyvän Herralta oikein kunnolla ja ajan kanssa.- Anonyymi00003UUSI
Olen. Ja vastaus oli myönteinen.
Ensimmäiseen kolmeenkymmeneen vuoteen vastausta ei kuulunut, kun minä en sellaista edes pohtinut ja päätin Jeesuksen puolesta (helluntaiherätyksen aivopesemänä), mikä Raamattu on ja kuinka minun tulee sitä lukea.
Tämä totuus avautui kolmessa eri vaiheessa:
1) keskustelu Jeesuksen kanssa Raamatun olemuksesta
2) sain sydämelleni rukoilla Paavalin efesolaiskirjeen alussa mainitsemaa rukousta:
"- - että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan ja valaisisi teidän sydämenne silmät, että tietäisitte, mikä on se toivo, johon hän on teidät kutsunut, kuinka suuri hänen perintönsä kirkkaus hänen pyhissään ja mikä hänen voimansa ylenpalttinen suuruus meitä kohtaan, jotka uskomme"
en pelkästään itseni vaan kaikkien uskovien puolesta.
Jatkoin tätä rukousta yksin ollessani melkein päivittäin viikkokausia, kunnes tapahtui jotain, mitä ei ole tapahtunut ennen sitä eikä sen koommin -
sain täydellisen varmuuden siitä, että Jumala vastaisi rukoukseeni omalta osaltani. Jostain syystä kohdallani toteutui täysin nämä Jeesuksen sanat:
"Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva."
Rukoustuokiot muuttuivat kiitosrukouksiksi, koska ei ollut minkäänlaista epäilystä siitä, etteikö Jumala vastaisi tuohon rukoukseen.
Seuraavan viiden vuoden aikana avautui sitten kaksi asiaa. Ensiksi Jumala antoi minun ymmärtää, että Kristus on tullut todella yhdeksi seurakuntansa ja siten myös jokaisen yksilöuskovan kanssa ja tämän jälkeen Hän avasi minulle sovituksen sanan ja samalla myös sen, että sitä ei voi turmella Raamatun jakeilla. Joka Raamattuun vetoamalla turmelee sovituksen sanan, toimii paitsi väärin myös aivan turhaan. Aamen.
- Anonyymi00002UUSI
Vastaus on yksinkertainen. Jumalaa ei ole. Se on ihmisten keksintö.
- Anonyymi00004UUSI
Rauhaa!
Ei Raamattua tarvitse mainostaa. Se on ihmeellinen kirja jonka pariin aina palaa.
Mutta Jeesus ilmestyi 2003 ja kertoi joitakin asioitaan. Hän sanoi Profeetta Muhammedin elämäkerta on nyt vapaa luettavaksi. Se on kaikkien Elämänkertojen Elämänkerta. Lue myös kaikki muu islamia käsittelevä kirjallisuus jonka löydät. Enkä Profeetta Muhammed oli Ihmisen Poika.
Kristuksen tai Jumalan suun henkäys profeetta Isa on tuleva Antikristusta vastaan. Jeesus on kylläkin nyt vihastunut hyvin suuresti. Senkin vuoksi hän on Islamin kannalla joka on yksi kahdesta miekasta Jumalan valtakunnan käyttöön.
Mutta Rauhaa ja siunausta teille kaikille! Jeesus on 2020 luvulla ilmestynyt lähinnä Afrikassa. Pelkään hänen olevan hyvin vihainen. Aikaa kääntymykseen ja parannukseen ei ole tuhottomasti. Suojelkoon Jumala teitä synnistä aina kun kadutte ja etsitte hänen Armoaan! - Anonyymi00005UUSI
Ilmestyskirja:
19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
Jos Jeesus ilmestyy sinulle niin silloin sinä tajuat Jumalan Sanan oikean tulkinnan.- Anonyymi00006UUSI
Joh. 1:1 ja Hepr. 4:12-13 paljastavat myös Jeesuksen nimeksi Jumalan Sanan.
- Anonyymi00007UUSI
Raamattua on helppo siteerata Jumalan sanaksi ja korvasyyhyyn kun ilmoittaa että 80% siitä on satua. Niin löytää helposti mielensä mukaisen uskon.
Jumalan kanssa asialla ei välttämättä ole mitään tekemistä.- Anonyymi00008UUSI
Kuka julistaa Raamatun Jumalan sanaksi JA ilmoittaa, että siitä 80 prossaa on satua?
- Anonyymi00009UUSI
Niin paljon Vanhasta testamentista on näytetty toteen kuten Noan arkki joka sijaitsee juuri siellä missä Raamattu sonoo sen olevan.
Vanha testamentti käännös oli ennen kuin Noan arkki ensimmäisenä löydettiin, mutta kiellettiin sen olevan faktaa.
Vanha Testamentti kirjoitettiin Suomessa 1947.
Etsinaa youtubesta Noa Ark niin sieltä löytyy uutisia kuinka se on sanottu olevan faktaa, mutta sitä on alettu tutkimaan lisää.
Hautapaikkoja on löydetty mitä Vanha Testamentti sanoo.
Myös ilmestyskirjan ennustuksia on käynyt toteen.
On surullista, että vielä miljoonat epäilevät Vanhaa Testamenttia.
Minä tulin uskoon 2018 ja tänä vuonna kun aloin lukea Vanhaa Testamenttia avasi se ja avaa edelleen lisää mieltäni kun sitä lukee edelleen, luen aina muutaman sivun kerrallaan ja uutta asiaa tulee esiin Raamattu on todellakin mielenkiintoinen kertomus alusta kun Jumala loi maan ja taivaan, Aatamin ja Eevan aatamin kylkiluusta ja niin edelleen.
Vanha Testamentti kertoo myös Jeesuksesta kirjan loppupuolella enemmän.
Ristiin naulitsimesta on löydetty faktaa dokumenteissa nilkkaluita joissa on naula kiinni joka puolestaa todistaa ristiinnaulitsimisen ja ikää luulla tai luilla on todettu olevan Jeesuksen ajoilta kun hän oli maan päällä.
Kannattaa rukoilla koska se ei maksa mitään.
Kysykää vaikka rukouksessa ne näin, onko olemassa mitään korkeampaa voimaa ja jos on niin haluan saada tietää siitä.
Kun on rukoillut vastaus ei välttämättä tule heti siltä paikalta vaan se voi tulla vaikka unen kautta.
Uskoonkin tulee, mutta kun haluaa tulla uskoon pitää olla kuin haavoittuva pieni lapsi ja todellakin rehellinen ja katuen syntejään olivatpa synnit henkisellä tain fyysisellä tasolla, anna anteeksi jopa pahimmalle vihollisellesi tai kiusaajallesi.
Oma uskoon tulo tapahtui jos en nyt anna väärää todistusta niin kolmantena aamuna rukouksestani ja täytyy todeta, että esim. kiroilu loppui kokonaan tai no pukku kirosanoja tuli vahingossa joskus, mutta nekin loppui, alkoholin käytön loppuminen tapahtui vasta vuosia myöhemmin kun rukoilin, että auta Jeesus ja Taivaan Isä minua lopettamaan ryyppääminen ja kyyneleet silmissäni rukouksen tein ja tänä vuonna maaliskuun puolessa välissä se loppui juominen kokonaan.
Moni epäilee Jumalan olemassa oloa tai Jeesuksen, mutta ei koskaan ehkä edes rukoile ja kysy, että oko olemassa korkeampaa voimaa.
Rukoilkaa koska se ei maksa mitään, rukoilla voi vaikkapa omassa mielessää koska Jumala ja Jeesus kuulee kaikkien ajatukset, sen on Vanha Testamentti kertonut kuinka Jeesus kuuli opetuslasten ajatus epäilyt Jeesusta kohtaan.
Apua saa ylhäältä jos aidosti sitä haluaa koska jopa youtubessakin tästä on tarinoita kerrakseen.
On myös olemassa se todella paha paikka jonne sieluja joutuu ikuiseen kärsimykseen koska ihmiset ovat itse sen kohdalleen aiheuttaneet kuten myös se, että ei anna toiselle koskaan anteeksi ja ovat palanneet kertomaan youtubeen tämän tarinan.
Laittakaa youtubeen hakusanan hell is reall tai hell is reall plase niin tarinoita löytyy todella paljon jopa sellainen jossa nainen menetti sormenjälkensä eikä niitä ole edelleenkään ja tässä on siitä linkki, tarina on englanniksi eikä siinä ole Suomi tekstejä, mutta jos ymmärrät engalntia niin katso se.
https://youtu.be/qUQ5aAFPFZc?is=0hw9uMSWAh90fHMC- Anonyymi00012UUSI
Niin. Taas yksi tapaus, joka selittää ummet ja lammet eikä pysty sanomaan selkä suorana ja avoimesti, että Jeesus on ilmoittanut hänelle Raamatun olevan Jumalan Sana(a).
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä nämä herrat aivan pokkana selittää että se helvetti mistä Jeesus puhui, on Jerusalemin kaatopaikka.
Sekä että 80% Paavalin puheista on valeita.
Ei tee tiukkaakaan sellaista höpöttää.
Mikä tietenkin on harhaoppia, saatanan masinoimaa harhaoppia.- Anonyymi00011UUSI
Jeesus tosiaan puhui Jerusalemin kaatopaikasta eikä mistään Rooman kirkon keksimästä ja päälle liimaamasta helvetistä. Jos aikuinen ihminen ei viitsi typeryyttään ottaa näin yksiinkertaisesta asiasta selvää, kannattaa ehkä keskittyä virkkuupuuhiin tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731708
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001010Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78940- 53880
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111863- 122762
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä415656Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22624On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594