Minua väsyttää

Anonyymi-ap

Olen nukkunut aikalaisesti vähänlaisellisesti viimeiset 2 vrk aikana. Nyt olisi hyvä tilaisuus alkaa nukkumaan, mutta en oikein malta olla kahtomatta yällä alkavaa jalkapallollista potkupalloilua ENG-NOR koska siinä pelaa kaksi sankarija , Kein ja Haalantti , mietin että kunpikohan joukkuje voittoo ja kunpi hävijää, sen miettiminen on kovastikin jännäisää, ja kattoo sitten kuka naureskelloo voittajaisena ja kuka itkööpi kuin pienvauvaisuus tappijoituneena , turhautuneena omaan kyvyttömyyteensä tehhä maalija.

Kelloha o laatettava soimaan klo 00.00

Sankarillisesti, hienostuneesti, hiostuneesti, älyksäkkäästi ja lihaksellikkaasti,

Selef Urge

23

96

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketä kiinnostaa? Kun tuo postauksesi ei millään tavoin liity uskonasioihin. Kyllästyttää tuo sinun ainainen possuttelu

• Anonyymi00002

Kirjoitti kuitenkin jo lähes ymmärrettävää kieltä... Josta plussa Selehviläiselle.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kirjoitti kuitenkin jo lähes ymmärrettävää kieltä... Josta plussa Selehviläiselle.

Ei se edes yritä. Omasta mielestään hän on täydellinen

• Anonyymi00003

Miksi kehut itseäsi? Olet ylpeä, kas siinä vastaus

• Anonyymi00005

nukuin jonkun tunnin. paljon tässä oikein ehti kirjoituksesta tulla iltaunija? no 17 oun kirjouttanna alotuksen, joku 4 tuntii nukkua nukuksin vantastisesti.

ei nukuta ennee. tosi kätevee, nerokasta tämä kun väsyttelee niin sehän lähtee nukuksimalla ihan poiskiin.

Tässä uusijen autojen ynpärillä vaatimatonta käyskentelyä. Oma autoni mänt just läpi kattakstuksesta niin et heilahti. Halusin juhlii sitä hanpurilaisella, mutta väsymys esti sen. Nyt jaksahtaisi.

Selef Urge

Selef Urge

• Anonyymi00007

Autot, mässytettävää ja telkkari. Ja ylstempauksen odottaminen ja kermakakut taivaassa. Ei mitään sellaista hengellistä uutta jota uskovainen tällä palstalla tarvitsisi. Olet varmaan törmännyt tähän aiemminkin mutta tässä se tulee taas: Vatsa on sinun jumalasi. Ja kehtaat kehua itseäsi ts. Olet niin kovin palvova itseäsi kohtaan eli vaikka miten hoet niin Jeesus ei ole sinun herrasi

• Anonyymi00011

Onneksi olkoon!

Taas on vuodeksi halpaa autoilua edessä vanhalla autollasi.

• Anonyymi00008

No jo on mahallisuurellista moitteellisuutta taas satanu ketjukkeeseen.

Toiset sanoo jotta palavon vatsaa.

No mihinkäs sitä ihiminen ruuvvaa aamupuuroksensa laittamaan. Kyynärpäähä?

Minä söin tänää vaa ihan kohtuullisehkosti. Vähä puuroallisuutta, pari voileivällisyyttä, yks jogurttisuurellisuus ja siinä välissä aattelin hanpurilaista noin neljätoista kertaa. Ajatteluhan ei lihotaallisesti.

Joku sano jotta olen itsekkyyrellinen.

Kyllä minä muitaki ajattelen. Esimerkiksi sitä, että nekin vois syyä hyvän hanpurilaisallisuuden eikä aina valittaa minun syömisistäni. Siinä ois kaikilla parempi mielialallisuus.

Ja tämä kirjottelukielteellisyys. Minun sanat vaan lähtee joskus omille kävelyreitistöilleen. Ne ei aina löyä takasi ennen lauseen loppupuolellisuutta. Minä en niitä ala komentellemaan.

Jeesus on mun Herra.

Hanpurilaisuus ei oo mun herra.

Se on vaan joskus iltapäivällisruokailullinen ilonaiheellisuus.

Nyt minä lähen kahtomaan jääkaappisteellistä tilannetta. Siellä saattaa olla joku yllätyksellisyys odottelemassa.

Selef Urge

• Anonyymi00014

Jos Jeesus on Herrasi, puhu sitten Hänestä, äläkä vatsastasi, itsestäsi, lihaniloistasi.

"Sillä vatsa on heidän jumalansa..."

Julista Jeesusta, selvällä suomenkielellä!

• Anonyymi00009

Helluntaiseurakunnassa kun tapaavat kokouksessa tuttuja ei silloin puhuta uskonasioista eikä kahvipöydässäkään.

• Anonyymi00010

totta..ja joskus jopa juorutaan sen selän takana, joka ei ole laiskuuttaan paikalle tullut vaan on jäänyt katsomaan televiosta jääkiekkoa, sitä miten kaksinaamainen se on, mutta päin naamaa ollaan sitten ihan hiljaa?

Kuka uskaltaa tunnustaa tilanteen?

Tälläkin palstalla, tässäkin ketjussa näkee tämän ihmisluonnon lihallisuuden aikalailla kuinka ollaan joukolla yhden kimpussa, joka hieman jossakin eroaa yleisestä kirjoittamisen tavasta. Kyse voi olla lukihäiriöstä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

totta..ja joskus jopa juorutaan sen selän takana, joka ei ole laiskuuttaan paikalle tullut vaan on jäänyt katsomaan televiosta jääkiekkoa, sitä miten kaksinaamainen se on, mutta päin naamaa ollaan sitten ihan hiljaa?

Tälläkin palstalla, tässäkin ketjussa näkee tämän ihmisluonnon lihallisuuden aikalailla kuinka ollaan joukolla yhden kimpussa, joka hieman jossakin eroaa yleisestä kirjoittamisen tavasta. Kyse voi olla lukihäiriöstä.

Itse olen tainnut jopa rukoilla että Usko Toivonen kestää iskuja, joita saanut tällä palstalla, eipä sitä ole mukava katsella kun toinen käy Uskon päälle raatelutarkoituksella.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jo on melkoinen lukihäiriö, jos tuosta kommentista päädyit tähän ketjuun puolustamaan Selefiä. Alkaa melkein vaikuttaa siltä, että taidat olla Selef itse 🤔🤣

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jo on melkoinen lukihäiriö, jos tuosta kommentista päädyit tähän ketjuun puolustamaan Selefiä. Alkaa melkein vaikuttaa siltä, että taidat olla Selef itse 🤔🤣

Tuskin on Selef itse.
        Sillä kataluutta Selefissä ei ole.
        Jonkinlaista lapsellisuutta kyllä, mutta ei kieroutta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Itse olen tainnut jopa rukoilla että Usko Toivonen kestää iskuja, joita saanut tällä palstalla, eipä sitä ole mukava katsella kun toinen käy Uskon päälle raatelutarkoituksella.

Kirjoittajat, jotka käyttävät nickiä, joutuvat helpoimmin kiusaamisen kohteeksi. Tästä syystä anonyymius kannattaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tuskin on Selef itse.
        Sillä kataluutta Selefissä ei ole.
        Jonkinlaista lapsellisuutta kyllä, mutta ei kieroutta.

Selefiäkin tulee kunnioittaa ja yrittää ymmärtää.
        Ihmisten toiminnalle on yleensä syynsä.

Jotkin taustavaikutukset ovat olleet mukana kun olemme muokanneet itseämme tällaisiksi kuin kukin olemme.

Tulee mieleen elokuva "The Mask" = meillä jokaisella on omat naamiomme.

https://www.youtube.com/watch?v=8MZuxvtJj9w
        🌸

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Selefiäkin tulee kunnioittaa ja yrittää ymmärtää.
        Ihmisten toiminnalle on yleensä syynsä.

Jotkin taustavaikutukset ovat olleet mukana kun olemme muokanneet itseämme tällaisiksi kuin kukin olemme.

Tulee mieleen elokuva "The Mask" = meillä jokaisella on omat naamiomme.

https://www.youtube.com/watch?v=8MZuxvtJj9w
        🌸

Ihmisillä on usein halu tehdä diagnooseja pelkän palstakirjoittelun perusteella. Voi olla rakennettu nettipersoona... tai sitten lapsen tasolle jämähtänyt aikuinen. Molemmissa tapauksissa oirekuva on ainakin omalaatuinen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ihmisillä on usein halu tehdä diagnooseja pelkän palstakirjoittelun perusteella. Voi olla rakennettu nettipersoona... tai sitten lapsen tasolle jämähtänyt aikuinen. Molemmissa tapauksissa oirekuva on ainakin omalaatuinen.

Selefin kohdalla en usko perättömään nettipersoonaan.
        Kyllä hän oletettavasti on oma, aito itsensä.

Voi sentään.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Voi sentään.

Aamen, olet oikejassa päättelyylliseellistyneesti.

Mutta voin sen sanoa että mielellisyyteni on vakautuneessa tasapainokkaassa oireehtomattomuujessa ja sen että tässäkin ketjukkaassa on muutamaankiin otteellisuuteensa joku muu tai kuten itte päättelöin niin jopa kaksi muutaista eri kirjottajaista, jotka ovat käyttäneet nimimerkkijäni, joka tietenkin tekee tijaknoosijeni tejoista oman mutkallisuuteksuutensa, ne on niitäisijä copycatteja, joka on mielestäni piristäväistä, jossakkaassa on se rakentavainen leikkisä puoli, kukaisa on siihen taipuvainen luonteellisuutensa, sopan sekoittajajuuteellisuuksisuutensa.

Itse tietenkin huomaan etten silleen ihteeni ilmaise, mutta monille hän, het käyväkset kuin kuin aijosta kristitystä, joka ainakin toinen kopikatti näyttää olevan, mutta toisesta haisoo selevää jumalattomuutta löyhkäisyyves, mutta hän harvemmin on minuna tekeentyneentynyt esiintynyvyyjessääntyneenästyneenä.

Ihan jees, mitä tulee muun, mutta monihan siitä tuntuu oikejasti suuttuloituneen muhun että mitä mä sellasii oon kirjoitelluna vaikka oon silloin ollu ihan muuvalla ja joku muu kertonut syönnillisyyveksöinnistään mm. tarina viijestä maksalaatikkorasijan ostoisuuvesta ei oo mun näpytyksellisyys eikä niin moni muuksisuuskaan.

Selef Urge

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Voi sentään.

Tässällisessä ketjussa onkin vaan yx kopikattillainen, se on 2026-07-11 21:56:41 kirjoittanut "selef urge".

Höhöhööö,

Selef Urge

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aamen, olet oikejassa päättelyylliseellistyneesti.

Mutta voin sen sanoa että mielellisyyteni on vakautuneessa tasapainokkaassa oireehtomattomuujessa ja sen että tässäkin ketjukkaassa on muutamaankiin otteellisuuteensa joku muu tai kuten itte päättelöin niin jopa kaksi muutaista eri kirjottajaista, jotka ovat käyttäneet nimimerkkijäni, joka tietenkin tekee tijaknoosijeni tejoista oman mutkallisuuteksuutensa, ne on niitäisijä copycatteja, joka on mielestäni piristäväistä, jossakkaassa on se rakentavainen leikkisä puoli, kukaisa on siihen taipuvainen luonteellisuutensa, sopan sekoittajajuuteellisuuksisuutensa.

Itse tietenkin huomaan etten silleen ihteeni ilmaise, mutta monille hän, het käyväkset kuin kuin aijosta kristitystä, joka ainakin toinen kopikatti näyttää olevan, mutta toisesta haisoo selevää jumalattomuutta löyhkäisyyves, mutta hän harvemmin on minuna tekeentyneentynyt esiintynyvyyjessääntyneenästyneenä.

Ihan jees, mitä tulee muun, mutta monihan siitä tuntuu oikejasti suuttuloituneen muhun että mitä mä sellasii oon kirjoitelluna vaikka oon silloin ollu ihan muuvalla ja joku muu kertonut syönnillisyyveksöinnistään mm. tarina viijestä maksalaatikkorasijan ostoisuuvesta ei oo mun näpytyksellisyys eikä niin moni muuksisuuskaan.

Selef Urge

Jos kirjottaisit ihan selvää suomea, eivät kopykattilat kirjoituksiisi takertuisi.

Olet kyllä itse tässä mielessä syyllinen myös kopykattiloihinkin, joita epäselvä kirjoittelusi houkuttelee matkimaan.

Tämä viesti oli oikealle Selef U:lle.

• Anonyymi00019

Suomessa piisaa mentaalivaivaisia joka laatua.

• Anonyymi00021

Yksikään ihminen ei ole täysin terve.
        Jokaiselle voi määrittää diagnoosin.

Samoin (Suomen) laki on määrittänyt kaikki mahdolliset ihmisteot rikoksiksi. Niistä suurimmasta osasta ei poliisi tietenkään piittaa, ennenkuin silloin, kun jostain muusta syystä haluavat pidättää henkilön: tällöin vedetään hänen täysin viatonkin tekonsa suurennuslasin alle ja tuomiolle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe