luovuttaisimme "itsenäisessä" maassamme loisivat pellesakemannit+zwedupellet&wannabe "arjalaiset", kuten pascaciccareet&kepulit&ikl jengiläiset itänaapurillemme jonkinlaista, ehkä ihan nimellistä korvausta vastaan?
Adlercreutz, eli "Kotkanristi" etunenässä.
Kas kun achtung sukunimensä ei ole "rautaristi" 😂😂😂😂
Krista siegheilfrieds?
Erika ss vikman?
Ss-ztubido?
Sehän voisi olla vaikka 10€/pää.
Johan he ovat "kykynsä" ja "asiantuntemuksensakin" näyttäneet, ja paskaksi on heidät havaittu.
Maksakoot itse ne nato ja eu ja eurovaluutta sun muutkin sotkunsa, joihin he ovat meidät sooloilleetkin.
Nämä edellämainituthan ovat halunneet mennä sinne Uralille jo satojen vuosien ajan, ja ovat hyökkäilleetkin terrorisoimaan sinne itänaapuriimme kymmeniä kertoja.
Viimeksi aseistettuina sakemanninazien kanssa 1941-1944.
Nythän sinne menoon olisi ihan loistava tilaisuus.
Saisivat ilmaisen kyydinkin ihan perille saakka ja pääsisivät tavoitteeseensakin ampumatta laukaustakaan.
Itänaapurimmehan eivät kuitenkaan tunnetusti halua näitä edellämainittuja sinne, vaan ovat aina ajaneet nämä tunkeilija terroristit pois maastaan.
Mitään maksuahan me emme myöskään varmaan saisi heiltä tästä luovutuksesta, mutta jospa ME sensijaan järjestäisimme kansalaiskeräyksen itse ja maksaisimme itänaapurillemme, niin asiahan hoituisi ehkä ihan pikkurahalla, aukaisemme myös rajat samalla, ja aletaan kaupantekoon.
Voisimme maksaa niiden vastaanottamisesta esim. 20€/pellepää.
Nämä luovutettavat halukkaat kun ovat niin kovin tohkeissaan työnteostakin, niin olen 100% varma, että heille järjestyy töitäkin siellä toive ja unelma kohteessaan ilman sen kummempia odotteluja tai viivyttelyjä.
Tällä järjestelyllähän kaikki osapuolet olisivat tyytyväisiä, eikä mitään aseellista konfliktiakaan tarvittaisi.
Mitäpäs jos me
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1741722
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001010Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78940- 54895
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?112865- 123766
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä419661Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22624On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594