Halusin tulla kysymään mielipiteitänne asiasta, josta en kehtaa puhua kenenkään tutun kanssa. Koen, että kostun seksuaalisesti virittyneissä tilanteissa aivan älyttömän paljon – siis paljon enemmän kuin mitä pidän "normaalina".
Vaikka kyse on luonnollisesta reaktiosta, minua hävettää se. Pelkään aina, että kumppani pitää sitä outona tai inhottavana, vaikka näin ei olisikaan koskaan sanottu. Päinvastoin väittää kiihottuvansa siitä.
Tuntuu, että tämä häpeä alkaa jo haitata seksiin heittäytymistä.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Onko runsas kostuminen teidän mielestänne turn-on vai turn-off?
Miten itse suhtautuisitte kumppaniin, jolla käy näin?
Liian märkä pillu.
11
180
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Pelkästään herkullista jos nainen on kunnolla märkä!
Sellainen imartelee miestä kuin miestä ja saa lisää kuumotusta tilanteeseen.
Joten voit olla täysin huoletta ja turhia häpeilemättä!
M52 - Anonyymi00002
Jos valuu housuihin asti ,niin suoja on tarpeen.
Kumppanini huutaa usein, kun halaamme intensiivisesti. - Anonyymi00003
Itse ainakin kiihotun vaan enemmän jos huomaan naisen kostuvan reilusti. Vielä ei ainakaan ole vastaan tullut "liian" kosteaa naista. Itse miehenä jännitän jonkin verran kun kiihottuneena valun kanssa kunnolla.
- Anonyymi00004
Mitä märempi mirri sitä kosteempi tunneli 🥵
Voisi niin sanotusti kokeilla nuolla kuivaksi. Tuollaiset naiset on parhaimpia että ei tarvitse liukkareita etsiä.
- Anonyymi00005UUSI
Ihan paras ominaisuus naisessa 😉
- Anonyymi00006UUSI
Aivan ihanaa. Älä häpeä sitä.
- Anonyymi00007UUSI
Parasta! Saa ison ja paksun kullin helpommin sisään. Nam...
- Anonyymi00008UUSI
Hei,Märkä on todella paras juttu,Saanko hoitaa sen?
- Anonyymi00009UUSI
Ole rauhassa, minulla oli aikoinaan tyttöystävä jolta valui pienestäki provosoinista. En koskaan väsynyt hänen pimppisä nuolemiseen. Pidin todella paljon siitä mausta ,siinä oli ikiaikaista naista . Taivaallinen maku ja voimaannuttava tu nne kun huomasi pystyvänsä tekemään naiselle oikeasti hhvää, palkitsevas . Nykyinen vaimoni vaatii huomattavasti pitemmän lämmittelyn , on lisäksi erittäin kireä alapäästään en silti valita kun pääsee sisälle tuntee todella "naivansa" jotenkin nostalgia mielessä olisi silti mukava muokata ja nuoleskella todella märkää pillua.
- Anonyymi00010UUSI
Etsitkö seuraa nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971587
- 1311436
- 1791188
- 721126
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä4641008Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.85922Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h16889- 113848
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39719En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik60692