"Orpon hallitus teilataan ulkomailla ”kauhukabinetiksi” ja ”fiaskoksi” – Suomea leimaavat nyt Hitler-vitsit ja horinat salaliittoteorioista
Saksalaislehdet arvioivat armotta Suomen tuoretta hallitusta."
Ensivaikutelma jäi pysyväksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0d8ed961-709c-44fc-91cc-e359acb1f70b
Hallitus on kauhukabinetti ja fiasko
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00003
Kaikessa surkeudessaan kyllä tämä hallitus suurelta vitsiltä vaikuttaa.
3 vuotta viety yhteiskuntaamme syvälle suohon.
Varakkaat porskuttaa ja voi hyvin mutta tavallinen kansalainen on hätää kärsimässä.
Velkaa tehty ennätys määrin. Velkarahat suhmuroidaan kapitalistien ja rikkaiden liiveihin. Orpon hallitus on pilannut yhteiskuntamme ja kuka tuon korjaa, ei kukaan.
Ei auta Purran selittelyt toisensa jälkeen, mukana on ollut.- Anonyymi00009
KESKISARJA KUVASI TOIMINNAN YDINTÄ TAUDIKSI , JOKA LEVIÄÄ!
- Anonyymi00004
Siinäpä pari. Purra on EU:n velkakuningatar ja toista epäillään korruptiosta.
- Anonyymi00005
Purra on todellakin ottanut eniten velkaa koko EU:ssa, vaikka ei ole kuin Orpon persuhallituksen itse aiheuttamat kriisit. Suomi on yhtä savuavaa rauniota persuhallituksen jälkeen. Kauhukabinetilla on lisäksi korruptioepäily.
Paha juttu Orpolle nyt mennä Brysseliin henkseleitä paukuttamaan ...... - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Purra on todellakin ottanut eniten velkaa koko EU:ssa, vaikka ei ole kuin Orpon persuhallituksen itse aiheuttamat kriisit. Suomi on yhtä savuavaa rauniota persuhallituksen jälkeen. Kauhukabinetilla on lisäksi korruptioepäily.
Paha juttu Orpolle nyt mennä Brysseliin henkseleitä paukuttamaan ......HOOHHHHOOIJAA PETTERI ORPO
- Anonyymi00006
Työttömyys keisari hallitus . Nauraa meille tyhtymyri hallitus . 100 000 UUTTA TYÖPAIKKAA oli vitsin nimi.
- Anonyymi00007
Kun valtaan piti päästä keinolla millä hyvänsä niin piti valehdella niin maan
p****leesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
- 721284
- 901252
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois2801043- 47971
- 95939
- 83835
- 50802
- 55763
- 48755