Inva pysäköinti taas vilkasta uudella torilla. Kaupungintalo tarjoaa parkkipaikat.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Todellinen inva-pysäköinti? Vai laiton pysäköinti kävelykadulla?
Uusi Tori eli Tikkurilan tori sijaitsee Kävelykadulla, sillä se on kävelykadun liikennemerkkien "sisäpuolella".
Kävelykadulla on pysäköinti kielletty ja se koskee myös niitä, joilla on viranomaisten myöntämä Liikkumisesteisen pysäköintitunnus eli kansan kielellä Inva-lupa. Sekä kaikkia muitakin autoja.
Ihme, että poliisit eivät ole kieltäneet Torilla istumista sekä myös ravintolan terasseilla istumista, jotka sijaitsevat kävelykadulla.
Viittaan siihen, kun poliisit ovat sanoneet, että ei tulisi kävellä kävelykadulla Tikkurin edessä (löytyy tältä palstalta ketju asiasta). Meitä kävelijöitä on, jotka silti kävelemme Asematien kävelykadulla kaikialla!
Tänään aamupäivällä tulin aseman suunnalta kävellen ja 3 autoa tuli kävelykadulle, joista kaksi pysäköi kävelykadun alkuosuudelle ja yksi sitten jatkoi kirkolle asti, jossa kääntyi takaisin Ratatien suuntaan.
Sokeita autoilijoita on paljon, koska eivät näe Ratatien alussa kävelykadun liikennemerkkiä. Eikä poliisit tee mitään!
27.7. Ratatie laitetaan poikki Ratakujan kohdalta runsaaksi kuukaudeksi, joten läpiajo loppuu. Minne autoilijat sitten ajavat?
Todennäköiseisti Asematien kävelykadulle tulee ruuhkaa, kun eivät osaa liikennemerkkejä ja luulevat, että sieltä pääsee ties minne! - Anonyymi00002
Laiton pysäköinti, ei inva luvalla kävelyladulle ole mitään asiaa. Paitsi jos asut sen varrella.
- Anonyymi00003
Silloinkin pysäköiminen on sallittu vain kiinteistön tontille, ei kävelykadulle.
Pysäköinninvalvonta sakottaa kävelykadulla invaluvalla pysäköineet autot. Kerrankin eräs Asematielle pysäköinyt inva huusi kuin "hullu", kun oli saanut sakot!
Olin siinä ihan vieressä, kun hän huomasi sakot, totesin hänelle, että opettele liikennesäännöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697