Jeesus Kristus on Herra!

Anonyymi-ap

Hän on niiden Vapahtaja, jotka Häneen uskovat ja turvautuvat!

18

<50

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jeesus on varsinkin uskovien Vapahtaja.

• Anonyymi00011

Jeesus lunastaa kaikkien synnyt WW3 ssa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jeesus lunastaa kaikkien synnyt WW3 ssa.

Muistakaa tämä päivä kun aurinko muuttuu mustaksi eikä kuu anna valoaan. 20.5.2030

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Muistakaa tämä päivä kun aurinko muuttuu mustaksi eikä kuu anna valoaan. 20.5.2030

Matt. 24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Matt. 24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.

1. Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".

2. Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

3. Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli vereksi, ikäänkuin kuolleen vereksi, ja jokainen elävä olento kuoli, mitä meressä oli.

4. Ja kolmas enkeli vuodatti maljansa jokiin ja vesilähteisiin, ja ne tulivat vereksi.

5. Ja minä kuulin vetten enkelin sanovan: "Vanhurskas olet sinä, joka olet ja joka olit, sinä Pyhä, kun näin olet tuominnut.

6. Sillä pyhien ja profeettain verta he ovat vuodattaneet, ja verta sinä olet antanut heille juoda; sen he ovat ansainneet."

7. Ja minä kuulin alttarin sanovan: "Totisesti, Herra Jumala, Kaikkivaltias, totiset ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi".

8. Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.

9. Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.

10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa

11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

12. Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille.

13. Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.

14. Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

15. - Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -

16. Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

17. Ja seitsemäs enkeli vuodatti maljansa ilmaan, ja temppelistä, valtaistuimelta, lähti suuri ääni, joka sanoi: "Se on tapahtunut".

18. Ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää; ja tuli suuri maanjäristys, niin ankara ja suuri maanjäristys, ettei sen vertaista ole ollut siitä asti, kuin ihmisiä on ollut maan päällä.

19. Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.

20. Ja kaikki saaret pakenivat, eikä vuoria enää ollut.

21. Ja suuria rakeita, leiviskän painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle; ja ihmiset pilkkasivat Jumalaa raesateen vitsauksen tähden, sillä se vitsaus oli ylen suuri.

◀ Luku 15 | Luku 17 ▶
        Johanneksen ilmestys luku 16.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

1. Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".

2. Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

3. Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli vereksi, ikäänkuin kuolleen vereksi, ja jokainen elävä olento kuoli, mitä meressä oli.

4. Ja kolmas enkeli vuodatti maljansa jokiin ja vesilähteisiin, ja ne tulivat vereksi.

5. Ja minä kuulin vetten enkelin sanovan: "Vanhurskas olet sinä, joka olet ja joka olit, sinä Pyhä, kun näin olet tuominnut.

6. Sillä pyhien ja profeettain verta he ovat vuodattaneet, ja verta sinä olet antanut heille juoda; sen he ovat ansainneet."

7. Ja minä kuulin alttarin sanovan: "Totisesti, Herra Jumala, Kaikkivaltias, totiset ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi".

8. Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.

9. Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.

10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa

11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

12. Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille.

13. Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.

14. Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

15. - Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -

16. Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

17. Ja seitsemäs enkeli vuodatti maljansa ilmaan, ja temppelistä, valtaistuimelta, lähti suuri ääni, joka sanoi: "Se on tapahtunut".

18. Ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää; ja tuli suuri maanjäristys, niin ankara ja suuri maanjäristys, ettei sen vertaista ole ollut siitä asti, kuin ihmisiä on ollut maan päällä.

19. Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.

20. Ja kaikki saaret pakenivat, eikä vuoria enää ollut.

21. Ja suuria rakeita, leiviskän painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle; ja ihmiset pilkkasivat Jumalaa raesateen vitsauksen tähden, sillä se vitsaus oli ylen suuri.

◀ Luku 15 | Luku 17 ▶
        Johanneksen ilmestys luku 16.

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat.

• Anonyymi00002

Jeesuksia on monta, mutta on vain yksi Jeesus Kristus.

• Anonyymi00004

Ja Kristuskin on kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitu muumio, ja on piispa Huovisen sanoin uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle, ja Pietarin 2.kirjeen mukaan Lucifer, joka Paavalin kiroamana KIROUKSENA (Gal.3:13), johdattaa seuraajansa helvettiin.

• Anonyymi00003

Vapahtaja - vapautus synnin ikeestä, mistä Jeesus lupasi kansan vapauttaa, löytyy Johannes 8. luvusta.

Tuo aviorikoksesta vapautettu nainen on vain hänen puheensa esimerkki.

Jos tämä kohta olisi käännetty oikein, eikä valehdeltu, olisittekohan te silloin ymmärtäneet, mistä on kyse, olen miettinyt?!

"Tehkää parannus" on väärä käännös, siinä kuuluu lukea, tehkää mielenmuutos, kääntykää pois koko syntiopin tieltä.

Myös viimeiseen raamattukäännökseen on tuo naisen tarinakin muutettu.

Jeesus sanoo, se heittäköön ensimmäisen kiven, joka on synnitön, ja fariseukset postuvat korvat luimussa. Nimittäin, jos väitti itseään synnittömäksi, siitä oli määrätty kuolemantuomio.

Näin Jeesus pelasti naisen.

Nyt uudessa raamatussa lukee, se heittäköön ensimmäisen kiven, joka ei ole tehnyt syntiä, ja koko juttu mokattu.

Juutalainen syntisyys ei ole teko, vaan sisäinen ominaisuus, jonka Paavali juuri määrittelee, kun käskee perkaamaan koko taivasten valtakunnan pois (Matt.13;33), kun palvoo Jeesusta teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana (1.Kor.5:7).

Kyseessä ei ole mikään mielipideasia.

• Anonyymi00005

Tämähän juuri liittyy siihen Paavalin yhden kirjeen vain yhteen jakeeseen perisynnistä - se on ominaisuus. Mikä on valetarina luomiskertomuksesta.

• Anonyymi00006

Ei se niin toimi, että kumartelet jeesuksen kuvaa, ja odotat että pelastut. Se toimii niin, että kuuntelet mitä hän yritti sanoa, ja elät sen mukaan itse. Sinun pitää tehdä se työ ihan itse, pelastus ei tule niin että kumartelet ja fanitat jotain, mutta et elä itsesi kanssa rehellisesti. Ja sitten pyytelet anteeksiantoa, ja kumartelet taas kun pikkasen on lipsahtanut oma elämä itsekkyyden puolelle.

Yritä ymmärtää sanoma, vääntelemättä sitä itsellesi helppoon muotoon, ja ota vastuun omista valinnoistasi.

• Anonyymi00010

MIKÄ PELASTUS? MISTÄ TAI MILTÄ PITÄISI PELASTUA??

• Anonyymi00007

Ei Raamattu käske mitään. Se on vain kirja. Jeesuksen palvonta on vain kirjan yksi tulkinnoista. Toinen tulkinta voisi olla esimerkiksi mitä Jeesus opetti? Tämän opetuksen ymmärtäminen on oleellista, ei kirjan opettaja ja sanoja.

Aloituksen sisältöhän on se että aloittaja kyseenalaistaa toisten elämän. Siihen voi siis hyvin vastata ylläolevalla tavalla. Aloittajan uskovilla on ikuinen ongelma oman elämänsä kanssa, mutta se ei ratkea vaatimalla toisia ihmisiä ajattelemaan samalla tavalla. Heillä olisi vapaus elää ilman ilmankin riippuvuutta uskomisestaan, toteuttaa itseään sellaisena kun ovat ja ottaa vastaan kaikkea uutta.

Uskonnot ja aatteet johtavat helposti ajattelun ehdollistamiseen ja rajoituksiin. Se ei ole vapautta, eikä kai tarkoituskaan. Vapauden sanomasta huomaamatta uusi laki tai velvoittava normi.

• Anonyymi00009

Sinulla oli rakentavampi tapa lähestyä asiaa, mutta puhutaan samasta asiasta. Sinulle pisteet ja ylänuoli siitä, minulla on kärsivällisyys loppu ihmisten kanssa joten ulosantini on usein turhan karua. Kiva että olet ja sinussa on vielä kärsivällisyyttä tämän apinalauman kanssa. <3

• Anonyymi00012

Ongelma on se, kun kristinusko perustuu Jeesuksen jo raamatussa sanomaan Saatanaan, ja Jeesuksen kiroamiseen kiroukseksi tosi Jumalana - todistettu tosiasia.

Paavalin sanoin Jeesuksen opetus ja julistamaksi käskemä taivasten valtakunnan evankeliumi on raamatun mukaan myös kirottu, myös sen evankeliumin lukijat.

Löytyy raamattuhaulla 'olkoon kirottu'.

Muinoin kirouksia lukivat vain maagit ja noidat, ja kirouksen tarkoitus oli aiheuttaa pahaa kohteelle. Löytyy wikipediasivu Kirous.

Tässä ei nyt onnistu vain raamattu kädessä hyppiä aitojen yli, vaan KIROUS on ensin purettava - on vain äärimmäisen vaikeaa, kun näitä juutalaisen noitumia on nyt yksistään kristinuskossa 2,4 miljardia.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinulla oli rakentavampi tapa lähestyä asiaa, mutta puhutaan samasta asiasta. Sinulle pisteet ja ylänuoli siitä, minulla on kärsivällisyys loppu ihmisten kanssa joten ulosantini on usein turhan karua. Kiva että olet ja sinussa on vielä kärsivällisyyttä tämän apinalauman kanssa. <3

Mutta tilanteeseen nyt realismia - ei kirkko ja uskonto vielä tällä toteamisella selviä.

Vai onko tarkoitus selvitäkään?

Sanoohan jo järkikin, että Jeesuksen uusi tuleminen (opillisestikin), tuhoaa kristinuskon, koska kristinuskossa Jeesus on vain kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhri.

Kun hän herää 'henkiin' - Jeesus on silloin itse antikristus, koska kristityiltä lähtee uhri.

Asia mitä uskovaiset eivät ymmärrä, kun samaan aikaan, kun puhutaan Jeesuksen uudesta tulemisesta, julistetaankin antikristuksen ilmestymistä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mutta tilanteeseen nyt realismia - ei kirkko ja uskonto vielä tällä toteamisella selviä.

Vai onko tarkoitus selvitäkään?

Sanoohan jo järkikin, että Jeesuksen uusi tuleminen (opillisestikin), tuhoaa kristinuskon, koska kristinuskossa Jeesus on vain kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhri.

Kun hän herää 'henkiin' - Jeesus on silloin itse antikristus, koska kristityiltä lähtee uhri.

Asia mitä uskovaiset eivät ymmärrä, kun samaan aikaan, kun puhutaan Jeesuksen uudesta tulemisesta, julistetaankin antikristuksen ilmestymistä.

Tässä kohdassa viimeistään uskovaisten jengoilla kiinni oleva pää jo irtoaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tässä kohdassa viimeistään uskovaisten jengoilla kiinni oleva pää jo irtoaa.

Jeesuksen uusi tuleminen ja antikristuksen ilmestyminen ovat yksi ja sama asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      141
      1324
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      70
      567
    Aihe