Suomesta on tullut kalliimpi maa, kuin Japani.
joskus 10 vuotta sitten Japani oli kalliimpi maa, kuin suomi, mutta
nykyään Japani on halvempi maa elää, kuin suomi.
Suomessa hinnat ovat kallistuneet rajusti.
Suomi kalliimpi maa, kuin Japani
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kalliimpi? Tämähän on maailman halvin maa. Poliitikot ovat myyneet maat ulkomaalaisille kaivosfirmoille, ja datakeskuksille käytännössä ilmaiseksi. Suorastaan lahjoittaneet. Ja muukin infra sähköyhtiöitä myöten kädenpuristuksella ulkomaiseen omistukseen.
Vai tarkoititko kallis maa kansalaisille? No sitä varmaan on edellämainituista syistä. Mutta omistavalle luokalle tämä on todella halpa maa. Kaikki on kaupan, ja itse asiassa saa melkein ilmaiseksi, ja siihen päälle vielä kaiken maailman yritystukiakin joten kaikki ei pelkästään ole myytävissä, vaan suorastaan maksetaan että täältä otetaan kaikki ja paskotaan pala palalta. Kansa maksaa korjaukset jos jotain kaivospaskavesiä pilaa luonnon tai muuta vastaavaa. Mitään vastuuta ei ole yrityksillä, nimellisiä "sakkoja" lukuunottamatta jotta kansa pysyy tyytyväisenä.- Anonyymi00002
Kyllähän työttömät ja vasurit saa kaikkea kivaa myös yhteiskunnan piikkin ilmaiseksi.
Nettomaksajalla on vähän eri sointi kellossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.782490Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32847
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33482