EU-komissiollekin on kerrottu "muunneltua totuutta".
Ensin kävi ilmi, että hallihanke on tyrmätty valtiovarainministeriössä ja siltä päässyt ohituskaistaa hallituksen kehysriiheen.
Nyt kävi ilmi, että valtion tuesta tehtävä pakollinen EU-notifikaatio tehtiin ihan vasemmalla kädellä ja Projekti GH:n antamilla "tiedoilla". On jotenkin vaika uskoa, että ministeriön virkavastuulla toimivat virkamiehet lähettäisivät tällaisen eteenpäin ilman poliittista käskyä.
"Opetus- ja kulttuuriministeriö (OKM) ei ole tehnyt omaa arviota Garden Helsingin vaikutuksista, vaan perustelee valtiontukea pohjaten Garden Helsingin selvityksiin.
...
Notifikaatiohakemus on tehty valmiilla lomakkeella. Siinä kysytään muun muassa, onko tuen saaja vaikeuksissa oleva yhtiö, mihin OKM on vastannut ei. Viime aikoina julkisuudessa olleiden tietojen mukaan Garden Helsingin takana oleva Projekti GH Oy on vakavissa talousvaikeuksissa."
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9613473
Nyt tulee tupenrapinat
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Orpolle ja koko hallitukselle tulee.
- Anonyymi00002
Komissio ei taida katsella hyvällä, jos sitä on yritetty huiputtaa.
- Anonyymi00003
Urpilainen Dohasta on pää vakuuttaja sanokaa minun sanoneen
- Anonyymi00004UUSI
Orpon ja koko Suomen hallituksen on pakko menettää uskottavuutensa
Brysselissäkin, jossa Orpo on rinta rottingilla ja henkselit paukkuen
kuljeskellut mairea tekohymy naamallaan linssiluteena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491