Venäjämielistäkö?

Anonyymi-ap

Nyt kun ollaan amerikanmielisiä, niin talous sakkaa ja turvallisuustilanne on kiristynyt. Itäraja on kiinni, ja miljardit ruplat tuontituloja saamatta.

Venäjämielisenä aikakautena kaikki oli toisin, ja YYA-aikakaudella Suomessa vallitsi jopa lähes täystyöllisyys.

Onko siiis parempi olla väleissä Atlantin tuolla puolen olevan hullun kanssa, vai tuossa vieressä olevan hullun kanssa? Montako kertaa Amerikasta saakka on lähdetty hyökkäämään Suomeen?

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Muuta vaan venäjälle sosse, vai ihanko venäläinen olet?

• Anonyymi00002
        UUSI

Peruspersu olen, halpa viina ja votka kiinnostaa.

• UUSI

Onko Venäjä sama kuin Neuvostoliitto?

• Anonyymi00003
        UUSI

Eivät aivan, siksi eroteltiin YYA-aikakausi nykyhetkestä.

Miksi muuten kysyit?

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eivät aivan, siksi eroteltiin YYA-aikakausi nykyhetkestä.

Miksi muuten kysyit?

Siksi, että täällä rinnastetaan jotenkin YYA-aika ja nykypäivä, vaikka sitä toista osapuolta ei ole ollut olemassa enää vuosikymmeniin.

• Anonyymi00004
      UUSI

Maailma on Venäjä mieli en. Ette voi mitään. Saatte nähdä..
      Median aivopesemät ei tajua asioita. Suomessa on erityisen tyhmiä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Kukaan normaaliälyllä varustettu ei lue Me Vihannekset -paska-aviisia.

• Anonyymi00011
        UUSI

Euroopan unioni syyttää Venäjää laajasta operaatiosta ainakin kymmenessä maassa. Suomi lukeutuu maiden joukkoon, selviää EU:n lausunnosta. Muita maita ovat ainakin Ranska, Saksa, Puola, Kypros, Alankomaat, Itävalta, Slovakia ja Romania.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mikä on tuossa vieressä oleva hullu?
      Putin on järkevin tämän ajan johtajista, käsittämättömän rauhallinen ja pitkämielinen.
      Ja Venäjällä on muutenkin älykkäitä johtajia jotka ovat oman maansa ja kansan puolella.
      Jos verrataan nyt lännessä olevaa suuntausta globalismiin ja uusliberalismiin, on eroa kuin yöllä ja päivällä.
      Länsi on laman ja pienten kansojen tuhon yöhön ja pimeyteen tuomittu ja alistunut suurpääomia edustavan pienen eliitin saneluun.
      Nuo väitteet Venäjän uhasta ovat pelkkää hokemaa.
      Vaara meille tuli lännestä ja sen johtajille ei hulluus ole vierasta.

• Anonyymi00010
        UUSI

Trumpin ja Putinin globalisaatiota on valloittaa alueita ja suvereeneja valtioita. Siellä ne häärivät eri etelän maissa ja värväävät sotavoimia kuten Putinin hallinto Afrikassa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Aloittaja on yksioikoinen joko- tai ajattelija. Sekä Trumpin, että Putinin strategiana on Euroopan heikentäminen, joten psras vaihtoehto on olla Eurooppamielinen ja vahvistaa sitä.

• Anonyymi00008
        UUSI

Persut ovat olleet puolueena venäjä- ja trumpmielisimpiä ja EU- vastaisimpia. Huono juttu semmoinen alisteisuuden eetos.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Persut ovat olleet puolueena venäjä- ja trumpmielisimpiä ja EU- vastaisimpia. Huono juttu semmoinen alisteisuuden eetos.

Heikot tarvitsevat "vahvoja" johtajia. Sellaisia ovat pelolla johtavat pelkurit. Ja sehän on persuaatteen ydintä. Maalaillaan olemattomia uhkakuvia ja toistellaan niitä muka totuutena.

• Anonyymi00012
        UUSI

Tuo eurooppamielisyys on ainoa oikea mielenmaisema EU-kansalaisille. Jos ei pidä EU:sta, niin aina voi muuttaa pois johonkin unelmavaltioonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 184
      2036
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      98
      1504
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1033
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      960
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      65
      804
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      682
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      669
    8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      50
      640
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      605
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      585
    Aihe