Kävin torilla kysymässä paljon maksavat illasta niin 15euroa per kilo ja saa olla roskaisiakin siihen hintaan.
Onko tuo hyvä vai huono hinta? Mistä löytyisi auton omistava kaveri joka veisi mut halvalla aamulla hillasuolle ja hakisi illalla pois?
Vaikka toisaalta täällä Lapissa on yötön yö, facebuukissa joku päivitti että aloitti poimimisen illalla ja lopetti aamulla samahan se niin kun valoisaa on läpi yön.
Itse olen edunvalvonnassa saan vaan 100e viikossa käyttörahaa joka killinki lisää olisi tarpeen.
Tänään latasin 20e saldoa prepaid liittymään kun sai 5e latausbonusta vähintään 20e latauksiin.
Säästää pitää joka paikassa enkä omista autoa. Kotoani 20km pyöräilymatkan päässä olisi hillasuo jos sinne menisi pyörällä teltan ja saavi kanssa hillaa poimimaan.teltta täytyisi ostaa ja makuupussi ainakin, hyttysöljyä virta pankki, reppu saavi ämpärit meneekö kaikki poiminta tienestit kulujen kuoletukseen kun pitää kaikki hankinnat maksaa?
Kuka lähtee pelkällä bensa rahalla kuskaamaan köyhää metsään, autossa on muitakin kuluja kuin bensiini 🤔
Marjan poimintaa?
13
91
Vastaukset 13
Paljon maksavat hillasta ei illasta
- Anonyymi00001
ihmiset on tosi-Laiskoja poimimaan marjoja, metsistä saa ilmaista rahaa ja vain poimimalla marjoja, ei tarvi olla edes kovin älykäs -edes - !
>>Itse olen edunvalvonnassa saan vaan 100e viikossa käyttörahaa joka killinki lisää olisi tarpeen.>>
Liittyykö jotenkin Litteään Maahan?
😊😊😊😊😊Sitten kun tuot esiin lopulliset todisteet Litteästä Maasta, rahahuolet ovat ohi.
Saat blogiisi ziljoonayleisön ja kaikki maailman lentoyhtiöt haluavat mainostaa siellä.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00002
Puskassa oli vattuja. Mutta se on sellaisessa paikassa, että koirat ja ihmiset käyttävät sitä. Osa marjoista on terveellisiä, mutta ne pitää poimia puhtaista paikoista.
- Anonyymi00003
Vadelman poiminta on tosi hidasta yksitellen ja matoisiakin on seassa.
- Anonyymi00004
Itsekin asuin muinoin paikassa, jossa marjametsään pääsi pyörällä töitten jälkeen ja mustikoita keräsin pienissä erissä max. 2 tuntia kerralla. Kun ensin oli laittanut ruuan kotona ja katsonut lasten koululäksyt.
Pari-kolme litraa tuli kerralla. Ei mustikatkaan nopeita kerättäviä ole. Etenkään märästä metsästä.
Meitä vanhuksiahan olis. Toki nivelvaivaisien ja tasapainohäiriöisien ei kannata kauas lähteä. Aina noita haetaan helikoptereitten kanssa! - Anonyymi00005
Marjanpoimurit ovat hyviä. Nyt on mustikkaa metsät täynnä ainakin etelässä, siitä saa lisätienistiä jos haluaa.
- Anonyymi00007
Niinhän sitä sais lisätienestiä pieneen eläkkeeseen, mutta kun ei ihan kaupungin metsästä viitsi kerätä eikä ole pääsyä kauemmas niin jää itsellekin keräämättä. Ei myöskään ole yksin asiaa metsään, eikä tämmöistä vanhaa akkaa kukaan huoli kaverikseen.
- Anonyymi00006
100 euroa viikossa on aika hyvin, jos ei polta, eikä ryyppää.
- Anonyymi00008
Keräsin hillaa viime viikolla noin 32 litraa ja sain niistä 500 euroa. En myynyt niitä torilla vaan ihan tutuille.
- Anonyymi00009
Olet siis löytänyt todellisen hillosuon. Siitä kannattaa pitää ahnaasti kiinni.
- Anonyymi00010
Lähtisin kuskaamaan, mutta olen erittäin kaukana, Toivottavasti löytyy ystävälinen ihminen toteuttamaan toiveesi. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a419883- 56549
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157540- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä163511Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63401