Tuleeko russolle lähtö?

Anonyymi-ap

Koko Venäjä on nyt varpaillaan. Ministeri Valtonen ottaa vihollisvaltion suurlähettilään käsittelyynsä! Heittääkö Valtonen äijän rajan yli itään kuin vanhan rukkasen? Tiettävästi Lavron on joa rauhoitellut tulisieluista Valtosta ja pyydellyt anteeksi.

20

65

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Valtonen ottanut käsittelyyn..hah..hah...
      Blondille nyt on aivan sama mitä tekee...

• Anonyymi00003

Tiltu TIltu...

• Anonyymi00004

Tiltu TIltu...

• Anonyymi00005

Lavrov pelkää Valtosta kuin ruttoa.

• Anonyymi00007

Miksi venäjällä ja suomella yleensäkään pitää olla suurlähettiläät puolin ja toisiin, koska maiden välit on poikki?

• Anonyymi00008

Tämäkin "puhuttelu" on osa suurta näytelmää. Länsimaissa vouhkataan jostakin kybervaikuttamisesta, mutta mitään todisteita tai esimerkkejä ei kukaan ole antanut julkisuuteen. Näyttäisi tämäkin olevan suunnattu kotiyleisölle heidän pelottelemiseksi. Itse asiassa siis Euroopan maat harrastavat vaikuttamista, kohteena omat kansalaiset.

• Anonyymi00012

Ainahan venäjä on syytön, vain muissa maissa on vakoojia, jotka on tulleet venäjälle, mutta venäläiset ei vakoile missään!

• Anonyymi00009

Luulen että sinunkin reitittimesi on jo kaapattu Venäjän tiedustelulle. Ethän sinä yksinkertainen sitä tietenkään ymmärrä.

• Anonyymi00010

On ollut tapana että vihollismaissakin on kuitenkin joku vastapuolen edustaja. Niin tässä Suomenkin tapauksessa.

• Anonyymi00011

Voihan suurlähettiläiden kautta maat vittuilla toisilleen puolin ja toisin.😊

• Anonyymi00014

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Venäläinen karuselli! https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012141065.html

Venäläinen satutuntijuttu on ilmestynyt jälleen!
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012146522.html

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Venäläinen satutuntijuttu on ilmestynyt jälleen!
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012146522.html

Aika ikävä juttu Suomen kannalta, jos räjähde on todella tunnistettu suomalaiseksi. Eihän se tarkoita, että Suomi on juonessa mukana, mutta tuskin tämän luokan tavaraa voi tavallinen taavi ostaa kaupasta. Räjähde voi olla peräisin esim. jonkun muun maan armeijalta, mutta synkät epäilyksen varjot varmasti jäävät Suomen ylle. Huonompi vaihtoehto on, jos aine on tahallisesti päätynyt tekijöiden käsiin, mikä sekään ei olisi mahdottomuus tämän päivän Euroopassa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aika ikävä juttu Suomen kannalta, jos räjähde on todella tunnistettu suomalaiseksi. Eihän se tarkoita, että Suomi on juonessa mukana, mutta tuskin tämän luokan tavaraa voi tavallinen taavi ostaa kaupasta. Räjähde voi olla peräisin esim. jonkun muun maan armeijalta, mutta synkät epäilyksen varjot varmasti jäävät Suomen ylle. Huonompi vaihtoehto on, jos aine on tahallisesti päätynyt tekijöiden käsiin, mikä sekään ei olisi mahdottomuus tämän päivän Euroopassa.

Olisihan siitä pitänyt olla ihan oikeat todisteet, mutta venäjähän perinteisesti tekee itse omat todisteet, vaikka olisi ollut Kiinalaista, Pohjois-Korealaista, Valkovenäläistä tai venäjän omia taikinoita? Näytti kyllä ihan valkoiselta pullataikinalta, eikä siniseltä räjähteeltä! Keksimällä keksitään kaikkea paskaa meitä vastaan, kuten melkein joka päivä!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olisihan siitä pitänyt olla ihan oikeat todisteet, mutta venäjähän perinteisesti tekee itse omat todisteet, vaikka olisi ollut Kiinalaista, Pohjois-Korealaista, Valkovenäläistä tai venäjän omia taikinoita? Näytti kyllä ihan valkoiselta pullataikinalta, eikä siniseltä räjähteeltä! Keksimällä keksitään kaikkea paskaa meitä vastaan, kuten melkein joka päivä!

Tämän päivän menetelmillä tällaiset aineet pystytään varmuudella tunnistamaan, jopa sen tehtaan tarkkuudella joka on aineen valmistanut. Mielenkiintoisempi kysymys onkin se, miten aine on päätynyt terroristien käsiin. Erittäin todennäköisesti joku valtiollinen toimija tai turvallisuusviranomainen on ollut kuviossa muka, sillä eihän näitä saa myydä tavallisille kansalaisille.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tämän päivän menetelmillä tällaiset aineet pystytään varmuudella tunnistamaan, jopa sen tehtaan tarkkuudella joka on aineen valmistanut. Mielenkiintoisempi kysymys onkin se, miten aine on päätynyt terroristien käsiin. Erittäin todennäköisesti joku valtiollinen toimija tai turvallisuusviranomainen on ollut kuviossa muka, sillä eihän näitä saa myydä tavallisille kansalaisille.

Saisi sitä ns. todisteissa käyttää oikeita ja oikean värisiä räjähteitä, eikä tatjanan pullataikinaa, jossa on rusinoita seassa!

• Anonyymi00022

Sehän olisi liputuspäivän arvoista, jos suomalaisella räjähteellä katkaistaisiin russokoiden kulkuyhteys Krimille!

• Anonyymi00023

Kolmen alahampaan lavrov on raivoissaan, kun laittomasti vallatulle krimille Ukraina iskee!

• Anonyymi00024

Lavikan kesämökki on kohta tuhannen päreinä Krimillä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe